|
|
|
|
Posted: Fri Jan 22, 2010 11:43 am
Omm: ik was de guild even totaal vergeten. Had het ook zo druk ;O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 23, 2010 2:52 am
Lorraaa Omm: ik was de guild even totaal vergeten. Had het ook zo druk ;O Hugs! Just keep on breathing!! En OOM: honger.....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 26, 2010 8:57 am
OMM: Zou fijn zijn om soms gewoon ff weg te zijn van alles. Ff niks aan je hoofd.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 26, 2010 11:36 am
candy_loves_candy OMM: Zou fijn zijn om soms gewoon ff weg te zijn van alles. Ff niks aan je hoofd. Heb jij vorig jaar geen last van gehad dat teveel vrije tijd je teveel werd? OMM: Zit thuis, moet ff bedenken wat ik ga doen.. Iemand suggesties? En ik vraag me af of jullie me nog kennen razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 26, 2010 11:57 am
kiek candy_loves_candy OMM: Zou fijn zijn om soms gewoon ff weg te zijn van alles. Ff niks aan je hoofd. Heb jij vorig jaar geen last van gehad dat teveel vrije tijd je teveel werd? OMM: Zit thuis, moet ff bedenken wat ik ga doen.. Iemand suggesties? En ik vraag me af of jullie me nog kennen razz eek surprised 4laugh *tackelglomps kiek* Ik kan je me nog herinneren.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 26, 2010 1:27 pm
OMM: Donderdag huisje bezichtigen. Vandaag errug goed vertrouwlijk gesprek gehad met mijn cliƫnt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 27, 2010 1:36 am
kassiopeia kiek candy_loves_candy OMM: Zou fijn zijn om soms gewoon ff weg te zijn van alles. Ff niks aan je hoofd. Heb jij vorig jaar geen last van gehad dat teveel vrije tijd je teveel werd? OMM: Zit thuis, moet ff bedenken wat ik ga doen.. Iemand suggesties? En ik vraag me af of jullie me nog kennen razz eek surprised 4laugh *tackelglomps kiek* Ik kan je me nog herinneren. Jeeej =D *hugattack kassiopeia*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 27, 2010 7:52 am
kiek candy_loves_candy OMM: Zou fijn zijn om soms gewoon ff weg te zijn van alles. Ff niks aan je hoofd. Heb jij vorig jaar geen last van gehad dat teveel vrije tijd je teveel werd? OMM: Zit thuis, moet ff bedenken wat ik ga doen.. Iemand suggesties? En ik vraag me af of jullie me nog kennen razz KIIIIIEEEEEK! *tackleglomp* Thou art back!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 27, 2010 7:56 am
euh... wat ? sweatdrop ik zit een beetje weg te dromen whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 27, 2010 7:58 am
druk druk druk druk druk... geen tijd voor gaia sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 27, 2010 8:03 am
omm: eten..honger... en feestje (mijn vader is vandaag jarig)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 27, 2010 8:46 am
kiek candy_loves_candy OMM: Zou fijn zijn om soms gewoon ff weg te zijn van alles. Ff niks aan je hoofd. Heb jij vorig jaar geen last van gehad dat teveel vrije tijd je teveel werd? OMM: Zit thuis, moet ff bedenken wat ik ga doen.. Iemand suggesties? En ik vraag me af of jullie me nog kennen razz Heb er vaak genoeg last van gehad. Was blij toen ik weer begon met studeren in september. Maar ja, 32 uur per week bij de AH werken, is na een tijdje ook niks. OMM: Tentamen gaat sneller dan verwacht.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 27, 2010 10:35 am
OMM: school is veeleisend XD
oh hey kiek ^^ lang niet gezien hoe is het enzo ??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 27, 2010 2:04 pm
de toets van morgen en dat dat eindelijk de laatste van deze toetsweek is en dat ik vrijdag vrij ben smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 27, 2010 2:15 pm
2 liedjes de HELE dag in me hoofd... En bah wat ben ik moe, de hele dag al.. ik heb misschien gewoon 2 volle dagen weekend nodig, maar dat zit er de komende jaren niet in.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|