|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 22, 2006 12:21 pm
ll Eurynome ll Hoe krijg je dat voor elkaar? Ik mocht vandaag ook voor het eerst stemmen en ze deden daar in het stemlokaal niet moeilijk, voor hetzelfde geld had ik één van mijn vriendinnen erheen gestuurd om te gaan stemmen op mijn kaart. ja oke maar ik ben 17 en heb het stem recht van mijn bijde ouders en toen ze dus vroegen om m'n id .... en bij de politie wist de hoofd van onze wijk er wel van maar hij was er neit dus dan krijg je gezeur en zo , tja en pro beer dat maar eens uit te legen sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 22, 2006 12:33 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 22, 2006 1:01 pm
Hiya Dream!!
Ik vond de eerste en tweede keer stemmen zo eng X Nu neem ik het heel serieus. Goed, ik verdiep me niet superdiep, maar stem niet op de eerste de beste. Ik neem mijn stem serieus.
Oh ja, en Boude en IcedEarth... uiteraard wint de sint!! De pieten zijn erg lenig en vindingrijk. Die elfjes zijn kleine etters. En de kerstvent is een slechte kopie van onze sintgast!
GO SINT! GO SINT!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 22, 2006 1:10 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 22, 2006 11:45 pm
en toen was het stil aan de anderekand van de lijn xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 23, 2006 7:29 am
Zakou Nenharma Daar ben ik begonnen toen ik lid werd van Gaia, eig was die thread ook de reden dat ik lid ben geworden. ^_^
Stel je voor, al meer dan 2 jaar lid en nog steeds een ADPE-er... Het laat je nooit meer los!
Hey slogan voor de guild xDD ik begon daar ook in die topic. en met die vriendengroep die ik daar heb gekregen praat ik nog steeds biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 23, 2006 9:57 am
Ook ik ben ADPE-er van origine ^_^Heb vanalles meegemaakt XD Van al verscheidende ruzies tot het oprichten van deze Guild XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 23, 2006 2:00 pm
you never now whats next cool
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 24, 2006 10:53 am
De Kitty Ocean Fan Club!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 24, 2006 10:57 am
kittyocean De Kitty Ocean Fan Club!! keep on dreaming xD
Maar ik weet nog dat ik de eerste keer met deze dame sprak. ^_^ We hadden het over je sig en onze afkeer voor vuurwapens xD Ik had geen flauw idee dat jij dat was, tot ik je oude sig eens langs zag komen in je random sig :3 xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|