|
|
|
|
Posted: Tue Aug 10, 2004 1:33 pm
Petsy Marketplace är tråkigt ju.. *Host*Fast jag köpte en Emo Bag där en gång för 10g*Host* xp *Springer Efter* 10G eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 10, 2004 1:35 pm
Blixtra Silence_P xironghostx vet du vad som hände med gaia Dom la ner de en stund för o fixa alla problems som vart idag.. *Flyger runt lite i mina nya Fairy Wings* xd TACK VARE MIG!!! Jag avbröt Traden för jag behövde inte dom där 60G:na... Köpte Wingsen i Market Place för 38.5K.. Men tack för att du skickade en trade ändå! wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 10, 2004 1:36 pm
Silence_P Blixtra Silence_P xironghostx vet du vad som hände med gaia Dom la ner de en stund för o fixa alla problems som vart idag.. *Flyger runt lite i mina nya Fairy Wings* xd TACK VARE MIG!!! Jag avbröt Traden för jag behövde inte dom där 60G:na... Köpte Wingsen i Market Place för 38.5K.. Men tack för att du skickade en trade ändå! wink Dumma dig.. sad Här erbjuder man 60 gils.. Du kunde ha tatt dom ändå.. blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 10, 2004 1:37 pm
Silence_P Petsy Marketplace är tråkigt ju.. *Host*Fast jag köpte en Emo Bag där en gång för 10g*Host* xp *Springer Efter* 10G eek xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 10, 2004 1:37 pm
Blixtra Dumma dig.. sad Här erbjuder man 60 gils.. Du kunde ha tatt dom ändå.. blaugh Men jag Behövde dom ju INTE!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 10, 2004 1:39 pm
Silence_P Blixtra Dumma dig.. sad Här erbjuder man 60 gils.. Du kunde ha tatt dom ändå.. blaugh Men jag Behövde dom ju INTE! DU KUNDE HA ANVÄNT DOM TILL NÅGOT ANNAT!! razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 10, 2004 1:42 pm
Blixtra Silence_P Blixtra Dumma dig.. sad Här erbjuder man 60 gils.. Du kunde ha tatt dom ändå.. blaugh Men jag Behövde dom ju INTE! DU KUNDE HA ANVÄNT DOM TILL NÅGOT ANNAT!! razz Vaddå!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 10, 2004 1:42 pm
Silence_P Blixtra Silence_P Blixtra Dumma dig.. sad Här erbjuder man 60 gils.. Du kunde ha tatt dom ändå.. blaugh Men jag Behövde dom ju INTE! DU KUNDE HA ANVÄNT DOM TILL NÅGOT ANNAT!! razz Vaddå! inte vet jag.. ursäkta då! *går med huvudet nerböjt*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 10, 2004 1:43 pm
Blixtra Silence_P Blixtra Silence_P Blixtra Dumma dig.. sad Här erbjuder man 60 gils.. Du kunde ha tatt dom ändå.. blaugh Men jag Behövde dom ju INTE! DU KUNDE HA ANVÄNT DOM TILL NÅGOT ANNAT!! razz Vaddå! inte vet jag.. ursäkta då! *går med huvudet nerböjt* Lunarstorm Ligger ditåt ------->
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 10, 2004 1:47 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 10, 2004 1:51 pm
Silence_P Blixtra Silence_P Blixtra Silence_P Blixtra Dumma dig.. sad Här erbjuder man 60 gils.. Du kunde ha tatt dom ändå.. blaugh Men jag Behövde dom ju INTE! DU KUNDE HA ANVÄNT DOM TILL NÅGOT ANNAT!! razz Vaddå! inte vet jag.. ursäkta då! *går med huvudet nerböjt* Lunarstorm Ligger ditåt -------> ' BLÄ!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 10, 2004 1:53 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 10, 2004 1:58 pm
Fick en NM Bustier! surprised heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 10, 2004 2:14 pm
Silence_P: Du sålde dina Bouncy Antannae för 1999. Du får 2000g sellback i butiken. Du kunde dock sälja dom lite dyrare. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 10, 2004 2:49 pm
Filthy Silence_P: Du sålde dina Bouncy Antannae för 1999. Du får 2000g sellback i butiken. Du kunde dock sälja dom lite dyrare. xp Hör och lär. Marketplace master har talat smile Jag försökte skicka en bild på en flame hatt via msn till dig, men du kunde inte ta emot sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|