|
|
|
|
Posted: Thu Jan 07, 2010 2:35 pm
OMM: iemand laten gaan waar je zo veel van houd dat je weet dat het beter is de persoon los te laten......hartbrekend....zucht
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 08, 2010 1:40 am
OMM: zometeen een toetsje voor microbiologie sad en waar die ene persoon waar ik gister tegen heb gespeeld... ik wil haar weer uitdagern voor een potje asskicking pirate
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 08, 2010 5:31 am
OMM: ik heb zo crappy geslapen.... baaaaad mood
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 08, 2010 11:50 am
OMM: bwah ik ben moe. Nieuwjaarsgala werd later dan ik eigenlijk eerst dacht. Wenig geslapen dus. En nu is het al 20.50 en ik moet vanavond nog eigenlijk artikels schrijven voor ons schoolblad en dan wat begrippenlijstjes maken.. Maar eerst toch even hier wat posten :]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 08, 2010 1:19 pm
OMM: Heerlijk slapen lezen en luieren... dacht dat ik daar niet van hield maar hoe meer ik het doe, des te meer ik het wil.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 09, 2010 3:12 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 09, 2010 12:09 pm
M'n moeder is vandaag in het ziekenhuis opgenomen.. het gaat niet echt goed met haar ._.
ik had vandaag eigenlijk veel moeten leren, maar er is niet echt veel van gekomen. En zo'n SE telt wel even lekker mee voor m'n eindexamen...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 10, 2010 9:27 am
Dat is naar!! *hugs* Ik weet zeker dat het goed komt! Succes en sterkte met beiden!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 10, 2010 11:07 pm
D8 *hugs lorraaa and gives chocolate* ik hoop dat alles snel beter gaat ♥
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 11, 2010 7:39 am
OMM: Zo hé, die blijkt even een verborgen persoonlijkheid te hebben! Nooit geweten dat zij een troll kon zijn....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 12, 2010 8:45 am
OMM: Scheidingen zijn niet leuk...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 13, 2010 7:48 am
Iets te veel hooi op mijn vork genomen...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 13, 2010 9:58 am
OMM: Toch al best veel af voor tentamens...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 13, 2010 1:12 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 13, 2010 1:24 pm
OMM: hm m'n moeder is weer thuis! :] Was wel even spannend.. Fijn natuurlijk dat ze thuis is trouwens.. maar er knaagt toch iets. Ze is namelijk gewoon naar huis gestuurd omdat het even wat beter gaat, maar de redenen voor die hoge bloeddruk aanvallen, extra hartslag gedoe en dat ze dan zo duizelig wordt, hebben ze niet gevonden.. neutral Ze heeft wel wat medicijnen nu,.. Nah ik ben dankbaar dat ze zich al weer veel beter voelt als in het weekend. :]
Trouwens bedankt nog voor de steun hier Neo en Kit :]. En dat SE.. mwuaah ik zie wel wat het uiteindelijk is geworden xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|