|
|
|
|
Posted: Mon Nov 20, 2006 11:17 am
XDmaster4 Zakou Nenharma XDmaster4 je moet wel veel codes weten hoor Ligt ook aan de afdeling ^_^ja oke maar art afdeling hebben ze niet zoveel nodig en de codes zijn moeilijk hoor Al was ik maar administratief medewerkster, dan nog zou ik het geweldig vinden xD
Zolang ik maar een compu met internet bij de hand heb ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 20, 2006 12:05 pm
XD Ik heb net best makkelijk 1k verdient, door een doll te maken als in mijn posting style XD Tja, aangezien die echt uniek zijn, zijn ze duur XD maar ze was er blij mee!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 20, 2006 12:10 pm
kittyocean XD Ik heb net best makkelijk 1k verdient, door een doll te maken als in mijn posting style XD Tja, aangezien die echt uniek zijn, zijn ze duur XD maar ze was er blij mee!!  Cool! xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 20, 2006 12:20 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 20, 2006 12:47 pm
•♥• Misschien heeft ze het wel gesaved maar vind ze het even makkelijker direct te linken. sweatdrop •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 20, 2006 1:05 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 20, 2006 1:32 pm
tja eigen schuld dike bult mrgreen mensen ik ga weer latersssssss
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 20, 2006 1:46 pm
   Vond ik nou ook XD Ik ga ook zo slapen!! Trustu!!! I made all the images myself! Do not steal them please!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 21, 2006 3:36 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 21, 2006 4:30 am
Hallo! XD Sorry, kan vandaag weinig online zijn crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 21, 2006 6:06 am
*zoekt, zoekt, zoekt* Ah, hier is de chatterbox! xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 21, 2006 7:27 am
IcedEarth *zoekt, zoekt, zoekt* Ah, hier is de chatterbox! xD was je die kwijt ehm arrt nee dat was jij niet wim ralf nee ook niet ehm wie was jij nou ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 21, 2006 7:43 am
QYDrop kittyocean Bugs en Glitches lijkt me een hel XD desing en story line de hemel zeker xd ja, maar je moet wel uitblinken want er word hier zoveel art gepost wat 100 x zo mooi is dan het gene wat wij kunnen.... en het moet ook aansluiten op de rest van de vormgeving.... en dan nog over storyline. reken maar dat dit niet makkelijk is. Geen spelfouten, uitgebreid toelichten wat er gebeurd al vantevoren (vanaf het begin eigenlijk) nadenken wat je als volgende gaat beschrijven en wat je waarom expres weg laat. nee nee ik denk echt dat een hoop mensen zich hierop verkijken. Gaia heeft niet zomaar een verhaaltje maar is zeer complex samen gesteld en word goed over nagedacht ZELFS al lijkt het soms niet zo.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 21, 2006 9:05 am
En alleen al daarom is het (haast) onmogelijk om daar ooit te kunnen werken *pouts*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 21, 2006 9:44 am
XDmaster4 IcedEarth *zoekt, zoekt, zoekt* Ah, hier is de chatterbox! xD was je die kwijt ehm arrt nee dat was jij niet wim ralf nee ook niet ehm wie was jij nou ? aart biggrin idd niet arrt nee :p
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|