|
|
|
|
Posted: Tue Aug 10, 2004 12:49 pm
Silence_P jiminijon näeee! gonk *flyger in i en hylla* stressed eek Hur gick de!! *ser dubbelt*ganska bra.. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 10, 2004 12:50 pm
FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou bara bra whee *skuttar lite till* Du då? Jorå de rullar på.. Förutom att Market Place, Profile och allt annat inte funkar normalt så jag inte kan få mina Fairy wings idag.. Men annars e de bra.. *Studsar Lite* xp naaw sad *tycka synd om* Kanke imorron 3nodding MMM.. Om jag inte får dom imorrn blir jag tokig! sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 10, 2004 12:52 pm
jiminijon Silence_P jiminijon näeee! gonk *flyger in i en hylla* stressed eek Hur gick de!! *ser dubbelt*ganska bra.. gonk Okejj! *Petar på En av Bouncy antennerna* gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 10, 2004 12:52 pm
Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou bara bra whee *skuttar lite till* Du då? Jorå de rullar på.. Förutom att Market Place, Profile och allt annat inte funkar normalt så jag inte kan få mina Fairy wings idag.. Men annars e de bra.. *Studsar Lite* xp naaw sad *tycka synd om* Kanke imorron 3nodding MMM.. Om jag inte får dom imorrn blir jag tokig! sweatdrop sad inte bla...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 10, 2004 12:53 pm
Neehh.. Inte Bra! *Skaka På Huvet o Studsa samtidigt* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 10, 2004 12:54 pm
Silence_P jiminijon Silence_P jiminijon näeee! gonk *flyger in i en hylla* stressed eek Hur gick de!! *ser dubbelt*ganska bra.. gonk Okejj! *Petar på En av Bouncy antennerna* gonk du måste lära mig hur man tjänar gold fort! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 10, 2004 12:54 pm
Silence_P Neehh.. Inte Bra! *Skaka På Huvet o Studsa samtidigt* whee blaugh *studsar upp på en hyllkant och vinglar lite* eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 10, 2004 12:55 pm
jiminijon du måste lära mig hur man tjänar gold fort! gonk Welcome Silence_P , your Gaia Gold: 38917 De här har jag tjänat ihop sen i fredags.. Men jag har suttit i Market Place ungefär 5 timmar om dan.. Lite jobbigt men man tjänar en del! xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 10, 2004 12:57 pm
FrodoLouLou Silence_P Neehh.. Inte Bra! *Skaka På Huvet o Studsa samtidigt* whee blaugh *studsar upp på en hyllkant och vinglar lite* eek *Tittar på Skräckfullt* gonk *Studsar till hyllkanten redo att fånga Frodo ifall hon skulle ramla*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 10, 2004 12:57 pm
Silence_P jiminijon du måste lära mig hur man tjänar gold fort! gonk Welcome Silence_P , your Gaia Gold: 38917 De här har jag tjänat ihop sen i fredags.. Men jag har suttit i Market Place ungefär 5 timmar om dan.. Lite jobbigt men man tjänar en del! xp mwää du kan väl donera åt mig sen när du har dina wings sweatdrop (till nm scarf)*måsta börja göra som du* ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 10, 2004 12:58 pm
Silence_P FrodoLouLou Silence_P Neehh.. Inte Bra! *Skaka På Huvet o Studsa samtidigt* whee blaugh *studsar upp på en hyllkant och vinglar lite* eek *Tittar på Skräckfullt* gonk *Studsar till hyllkanten redo att fånga Frodo ifall hon skulle ramla* IIp >_< *ramlar framlänges ner på hyllan* Pjuuh *pustar ut* Det var nära >.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 10, 2004 12:59 pm
jiminijon Silence_P jiminijon du måste lära mig hur man tjänar gold fort! gonk Welcome Silence_P , your Gaia Gold: 38917 De här har jag tjänat ihop sen i fredags.. Men jag har suttit i Market Place ungefär 5 timmar om dan.. Lite jobbigt men man tjänar en del! xp mwää du kan väl donera åt mig sen när du har dina wings sweatdrop (till nm scarf)*måsta börja göra som du* ninja När jag fått mina Wings ska jag Market Plejsa mig tills jag har minst 8 Sealed Envelopes! sen kanske jag kan donera... Om jag e på Humör! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 10, 2004 1:00 pm
Silence_P jiminijon Silence_P jiminijon du måste lära mig hur man tjänar gold fort! gonk Welcome Silence_P , your Gaia Gold: 38917 De här har jag tjänat ihop sen i fredags.. Men jag har suttit i Market Place ungefär 5 timmar om dan.. Lite jobbigt men man tjänar en del! xp mwää du kan väl donera åt mig sen när du har dina wings sweatdrop (till nm scarf)*måsta börja göra som du* ninja När jag fått mina Wings ska jag Market Plejsa mig tills jag har minst 8 Sealed Envelopes! sen kanske jag kan donera... Om jag e på Humör! xd annars vänder jag mini mot dig! xd sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 10, 2004 1:00 pm
FrodoLouLou IIp >_< *ramlar framlänges ner på hyllan* Pjuuh *pustar ut* Det var nära >.o eek Ja de va de! *Pustar ut o studsar lite mer* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|