|
|
|
|
Posted: Sun May 27, 2007 5:01 am
Ainoka Haluan uuden Emman, molemmat Fushigi Yuugit ja sen kauan odotetun Oh! My Goddessin scream Fushigi Yuugit ovatkin yllättävän ihania luettavia biggrin Sopivan typerää meininkiä minun romantiikannälkääni. OMG:ia vilkaisin minäkin kaupassa, animesta tykkäilin jonkin verran kunnes keskeytin kahtomisen... Mutta mangan piirrosjälki kieltämättä sai vähän kavahtamaan, ostaako.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 27, 2007 7:57 am
Zeggo OMG:ia vilkaisin minäkin kaupassa, animesta tykkäilin jonkin verran kunnes keskeytin kahtomisen... Mutta mangan piirrosjälki kieltämättä sai vähän kavahtamaan, ostaako. Sama täällä, mutta tuo manganhan piirrosjälki paranee jo ensimmäisen volumen loppupuolella, että ostinpahan sen kuitenkin ja toivon, että jälki alkaa parantua lisää 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 27, 2007 4:58 pm
Minä jostain syystä pidin mangan hieman "kehnommasta" jäljestä. Se on sellaista kivaa nopeaa luettavaa, ei tarvitse jäädä ihastelemaan joka ainutta kuvaa erikseen (kuten minä teen) sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 31, 2007 12:59 pm
Joku sanoi tuon O!MG:n olevan haaremimanga? Onko totta? Jos niin niin en ala lukemaan, ärsytti jo Ranma ½:kin. Luin akateemisessa englanniksi sen Fushigi Yuugin tokan osan myös, ja vaikka aika shoojoa onkin niin tykkäilin. Animesta ei kuitenkaan voi sanoa samaa, hakkasin päätä seinään Miakon kimityksen kohdalla.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 31, 2007 11:19 pm
Olisiko mitään suositeltavaa? Kriteerit: Ei super-shoujoa eikä super-shonenia, jotain siitä välistä jossa on hyvät tappelut, hyvä piirustustyyli ja mielenkiintoiset henkilöhahmot. Eikä liian perverssiä, sillä mitään hentaita en ole lukemassa. Täysin perverssittömät mutta tappelupitoiset sarjat ovat harvassa joten pienen määrän kestän. XD Niin ja siis joku sellainen joka ei jatku tällä hetkellä tyyliin jotain viidettäkymmenettä osaa.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 05, 2007 2:51 am
Amitie Olisiko mitään suositeltavaa? Kriteerit: Ei super-shoujoa eikä super-shonenia, jotain siitä välistä jossa on hyvät tappelut, hyvä piirustustyyli ja mielenkiintoiset henkilöhahmot. Eikä liian perverssiä, sillä mitään hentaita en ole lukemassa. Täysin perverssittömät mutta tappelupitoiset sarjat ovat harvassa joten pienen määrän kestän. XD Niin ja siis joku sellainen joka ei jatku tällä hetkellä tyyliin jotain viidettäkymmenettä osaa. Oletko Hagarenia kokeillut? Jos tällä-hetkellä-16-osaa ei ole liian pitkä. o.O Nojoo ja jos olet niin onnea. aka Fullmetal Alchemist.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 09, 2007 10:45 am
Löysin kirjastolta Vampire Gamea neljän voluumin verran. På svenska. sweatdrop Mutta luenpas ne nyt kumminkin...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 11, 2007 3:59 am
Rakastan Salapoliisi Conania heart Mulla on suunnilleen kaikki Conanit väliltä 13-32 tai jotain. En oo löytäny 1-12 mistään, pitäis kai tilata postitse^^ Hmm... sitten luen Fullmetal Alchemistia, se on hyvä, muttei niin hyvä ku Conan.. mrgreen Luin yhen Tokyo Mew Mewin.. ei ollu mikään kovin hyvä.' En kai mie muita mangoja sit luekaan. (katon yleensä youtubesta jotain animeja... rolleyes )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 11, 2007 5:40 am
Tokyopop sneaks '07 kertoo minulle että voisin tykätä Elemental Geladesta... lähinnä piirrustustyylin vuoksi, siinä on jotain hyvin silmää miellyttävää (tai lähinnä ehkä se, että päähenkilö muistuttaa jotenkin Cloudia FF7'sta).
Last Fantasy myös. Jeejee, korealaiset piirtää parhaan fantasiamätön (tai no, en kyllä pahemmin muunmaalaiseen ole tutustunutkaan) heart Hmh, viimeistä Warcraftia sitten odottelemaan...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 12, 2007 7:46 am
ostan suomennoksia ihan sen takia koska se tulee paljo halvemmaks ku että ostais enkunkielisenä... ja ei ne suomennokset nyt niin huonoja oo.. luen vähä kaikkee mut One Piece ja Fullmetal Alchemist on mun lempparit smile shoujosta en tykkää yhtään.. kyllä mä Fushigi Yuugii pystyn lukemaan (se ei oo nii siirappista ku esim. KKJ)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 12, 2007 10:25 am
pääsisipä viimein yaoi-ostoksille niin ei tarvitsisi tyytyä vain netistä metsästettyihin skanneihin. ovat ne silti hyödyllisiä. saa tietää hyvistä piirtäjistä ja sarjoista ja ostaa sitten niitä. whee joo-o... Love Modea pitää saada lisää kun viides osa kerkisi juuri ilmestyä. 11 kirjaa. luulin alussa että jotain neljä tai viisi. mutta vain hyvä että niin kiva sarja jatkuu. se ei lopu siihen kun vaikeampi osapuoli sanoo viimein sen i love youn, vaan jatkuu ja jatkuu... parasta siinä on tietysti erilaiset ihmissuhteet. yksi pari menee heti sänkyyn kun taas toiselta siihen vaiheeseen menee monta kirjaa. vaikka piirrostyyli aluksi tuntuu aika karulta siihen tottuu ja sujuva kerronta oikeastaan korvaa sen. lisäksi tyyli kehittyy jatkossa (näkeehän sen kansistakin). ^__^ Conaneja aloin taas lukea. olen aika paljon jäljessä, mutta silti kaikki kirjat ostettu. FMA tulee luettuna yleensä samana päivänä jona olen ostanut sen. Fushigi Yuugi on sellaista keskitason lukemista. luen sitä koska Yui on niin suloinen ja odottelen kovasti niitä kehuttuja sivuhenkilöitä. OMG oli ihan mukava. odotan kyllä kerronnan kehittymistä, mutta luettavaa se on noinkin. Dream Kissiä odottelen sangatsulta. ainakin tykkään sen mangakan tyylistä. razz ...voiiiii... julkaisisipa joku zetsuaita ja bronzea englanniksi.. siihen asti olen nälkäinen...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 30, 2007 9:33 am
Death Note luettu vihdoin loppuun. Fennicassa käydessäni kuulin hirveää porua miten huonosti se loppui, mutta omasta mielestäni se ei muullakaan tavoin olisi voinut päättyä. Tai olisi, tietysti, mutta sitten se ainakin olisi ollut huono. Ehkä paras sarja mitä tähän mennessä olen lukenut, juonen ja taiteen osalta.
Neon Genesis Evangelion: Angelic Days oli sitten heräteostos (kaikki missä on Asukaa pitää lukea! Asuka on ihana... heart *melts* ). Erittäin mielenkiintoinen "toinen näkemys", vai miten se pitäisi sanoa. En osaa vielä sanoa hyvää enkä huonoa, mutta minusta on kivaa nähdä Rei käyttäytymässä melkein kuin normaali ihminen (eli paahtoleipä suussa kouluun juoksentelua (puku päällä paahtoleipä suussa kouluun on AINOA oikea tapa jolla mangassa voi mennä kouluun!) ja tiuskimista Asukan kanssa).
Ja Ouranin yhdeksäs osa sai aikaan kihertelyä, "aww!" -reaktioita ja kaikenlaisia vaaleanpunaisia tunnelmia confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 30, 2007 10:16 pm
GTO: Early Years 4 ja Negima 14 <3
Voiko tunnin työmatkaa bussissa paremmin kuluttaa? ^^.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 05, 2007 11:15 am
Hesasta ei löytynyt tällä kertaa juuri mitään kivaa mangaa.Lopulta päädyin ostamaan Only the Ring Finger Knows:Lonely Ring Finger-novellin. Tjaah,kyllä silläkin itseään viihdytti junamatkan ajan.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 13, 2007 1:16 am
Deltae GTO: Early Years 4 ja Negima 14 <3 Voiko tunnin työmatkaa bussissa paremmin kuluttaa? ^^. Raah, yritin sitä Helsingissä käydessäni etsiä, mutta ei löytynyt! D:< Loppu mokoma! Täytyy sitten tilata postitse. ;/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|