|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 29, 2006 11:33 am
Ik ga deze week nog het manusscript opsturen! Ik ben nu nog bezig met de extra's af te maken!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 29, 2006 11:49 am
*keeps her fingers crossed* voor de rest van de week xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 30, 2006 1:15 am
Ik zal ook nog proberen deze week een hoofdstuk te plaatsen, anders zitten jullie met zo'n cliffhanger XD Maar goed, ik heb het vandaag druk en morgen mijn b-day...en anders wordt het zaterdag smile
En dan denk ik dat ik een tijdje stop met posten, een soort hiatus, tot ik antwoord van de uitgeverij heb. Als zij zeggen: okay, wij geven het uit, dan post ik hier niet meer. Zeggen zij nee, dan post ik weer door ^_^
Oh ja, even voor de duidelijkheid: ALS het boek wordt uitgegeven, koop ik voor NIEMAND een exemplaar. Ik wil geen gezeur met: Koop je er 1 voor mij??? - Maar waarom koop je er wel 1 voor haar en niet voor mij???? - Awe... maar ik ben zo arm!
Ik koop gewoon voor niemand een exemplaar...maar misschien wel voor mijn oma... of mijn ouders.... Maar dat weet ik nog niet eens zeker!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 30, 2006 12:04 pm
kittyocean 'Geachte mevrouw **** hartelijk bedankt voor uw mail. We zijn altijd op zoek naar nieuw materiaal, en zouden graag uw manuscript willen lezen. Uiteraard geheel vrijblijvend. Vriendelijke groeten Uitgeverij Kluitman' Okay, er staat nog niets op papier maar....dit is toch wel de eerste uitgever die zegt: stuur dat manuscript maar op!! Okay, ik verwacht geen uitgave bij hun, maar toch.... weer de volgende stap!!!!!! Wai!!! WOW vet gaaf! Dit geeft de burger weer moed zeggen ze dan! heart *duimt*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 30, 2006 12:06 pm
kittyocean Ik zal ook nog proberen deze week een hoofdstuk te plaatsen, anders zitten jullie met zo'n cliffhanger XD Maar goed, ik heb het vandaag druk en morgen mijn b-day...en anders wordt het zaterdag smile En dan denk ik dat ik een tijdje stop met posten, een soort hiatus, tot ik antwoord van de uitgeverij heb. Als zij zeggen: okay, wij geven het uit, dan post ik hier niet meer. Zeggen zij nee, dan post ik weer door ^_^ Oh ja, even voor de duidelijkheid: ALS het boek wordt uitgegeven, koop ik voor NIEMAND een exemplaar. Ik wil geen gezeur met: Koop je er 1 voor mij??? - Maar waarom koop je er wel 1 voor haar en niet voor mij???? - Awe... maar ik ben zo arm! Ik koop gewoon voor niemand een exemplaar...maar misschien wel voor mijn oma... of mijn ouders.... Maar dat weet ik nog niet eens zeker! HUH dat is toch logish? dat je niet zomaar exemplarer voor mensen hier gaat kopen? Misschien krijg ejzelf er een paar en die geef je dan ana fmailie of goede vrienden ofzo , maar nee zeg.. XD Verder alvast heart HARTELIJK GEFELICITEERD!!!!!!!!!! heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 31, 2006 12:57 am
Ik moet eerst naar school, maar vanmiddag maak ik mijn manusscript af (er ontbreken dan enkel nog wat tekeningen) en dan ga ik hem verzenden! SCARY!!! Ik vind het echt eng!
Ik probeer niet teveel te hopen, want de kans tot uitgave is klein, maar je gaat toch dromen XD
En ik heb al mensen gehad die zeiden dat ik het boek wel voor ze zou kopen. No way dus. Hoe moet ik verdienen als ik mijn boeken zelf koop?! En dan steunen ze me lekker hoor *zucht*
Ik probeer vandaag nog de volgende ep te plaatsen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 31, 2006 7:20 am
Het is verzonden! Geen weg meer terug!!!
Maar ik zal zo het nieuwe hoofdstuk opzoeken, en dan ga ik op een kleine hiatus =P
Art = Loved!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 31, 2006 7:39 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 02, 2006 5:54 am
Amazing!!! I was sooo right!!! hahaha En je hebt absoluut gelijk: Kai is geweldig xD
toch vraag ik me af of dit geen cliffhanger is....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 02, 2006 12:51 pm
Tja, je k**t lekker gaan raden wat Nara bedoelt =P
I love Kai. Yes I do
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 03, 2006 7:38 am
kittyocean Tja, je k**t lekker gaan raden wat Nara bedoelt =P I love Kai. Yes I do nog iemand die mee moet met de groep ^_^ we hebben aarde: Ao en water: Rai en vuur: Kai
of ze gaan gewoon een hoge berg beklimmen... en hebben dan niet genoeg lucht xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 03, 2006 9:00 am
Die laatste vind ik leuk!
Nou, ga lekker voorspellen XD Ik vind het idee dat er nog iemand bij moet wel leuk. Maar, wie dan? Man? Vrouw? Naam? Leeftijd? Karakter?
En dan? Wat dan?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 03, 2006 10:39 am
kittyocean Die laatste vind ik leuk! Nou, ga lekker voorspellen XD Ik vind het idee dat er nog iemand bij moet wel leuk. Maar, wie dan? Man? Vrouw? Naam? Leeftijd? Karakter? En dan? Wat dan? Oeh, een karakter verzinnen... Daar ga ik eens over nadenken.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 03, 2006 10:58 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 04, 2006 9:14 am
ik denk dat ik een klein ideetje heb, maar ik ga het helemaal uitwerken =3 nog effentje wachten wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |