Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
5 Kirjainta: A-N-I-M-E Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 46 47 48 49 50 51 ... 59 60 61 62 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

=^_^=
  Häh?
View Results

Liffy Glitter

PostPosted: Fri Feb 09, 2007 4:37 am

LÖYSINPÄS jotain uutta katsottavaa. Ainakin ensimmäisen jakson perusteella tuo Yamato Nadeshiko Shichi Henge (manga nimellä The Wallflower) on hyvin lupaava.

Ja koska olen tappavan huono kertomaan itse juonesta, niin...
Luotan Wikipediaan!
The Wallflower is about Sunako Nakahara, a girl who is called "ugly" by her first love. This incident sparks a life change, and as a result Sunako shuns all forms of beauty, both in herself as well as in life. Her aunt, owner of a beautiful mansion where four very handsome students live, desperately wants to make her into a lady, and offers the guys free rent in her mansion if they can turn the beast into a beauty.

Ja ilmeisesti FMA uusitaan myöhään keskiviikkoisin, minun ei tarvitsekaan muuttaa unirytmiäni jotta jaksaisin herätä niin "aikaisin"... sweatdrop
PostPosted: Fri Feb 09, 2007 5:20 am

Dääm. Kyllästyin animenkatseluun.

Kuroine

Ainoka

1,300 Points
  • Gaian 50
  • Member 100
PostPosted: Fri Feb 09, 2007 9:50 am

Kuroine

Ei ei ei... Ei noin. Animen katseluun ei kyllästytä. Se on sama kuin kyllästyisi hengittämiseen tai sukkien käyttöön.

Valitse sarjasi huolella ja kierrä sankarikliseet biggrin
PostPosted: Fri Feb 09, 2007 10:18 am

Eathlinn

Sci-Fi Harry? Onko se joku anime vai viittaatko Dresden Filesiin? (Joka on biljardi kertaa parempi kirjoina ja johon olen ihan obsessoitnut juuri nyt! *naurua* )

olen seurannut sitä ihan animena ja sen nimi on Sci-fi Harry. se oli alunperin Asami Tohjon kuvittama (hard-yaoi mangakan) ja jonkun toisen tarinoima manga, joka animoitiin vuonna 2000. eli seitsemän vuotta vanha sarja, mutta ei se mitään! piirrostyyli on todella massasta erottuva, jättisilmiä ei ole, eikä animekliseitä. lisäksi hahmot ovat paljon normaali vartaloisempia kuin monissa muissa sarjoissa. tässä tytöt eivät ole mitään tikkuja. alkuvideo on mielestäni kaunis ja taiteellinenkin. toista samanlaista tai edes samankaltaista ei kyllä löydy! olisi kiva saada tämä myös mangana. olen niin mieltynyt Asami Tohjon piirrostyyliin.

wic

Brutal Witch

Deltae

PostPosted: Fri Feb 09, 2007 1:02 pm

Liftrasir
Ja ilmeisesti FMA uusitaan myöhään keskiviikkoisin, minun ei tarvitsekaan muuttaa unirytmiäni jotta jaksaisin herätä niin "aikaisin"... sweatdrop

AAAARGH, nyt vasta sain senkin tietää.. Yritin pari kertaa katsella, jos olisi saanut digiboxin kovalevylle vanhempien luona.. Ja myöhemmin DVD:lle.. Mut kai sitä vaan täytyy sit tyytyä katsomaan sarja putkeen muuten vaan :'(
PostPosted: Fri Feb 09, 2007 1:03 pm

Ainoka
Kuroine

Ei ei ei... Ei noin. Animen katseluun ei kyllästytä. Se on sama kuin kyllästyisi hengittämiseen tai sukkien käyttöön.

QFT xD

Deltae

Ainoka

1,300 Points
  • Gaian 50
  • Member 100
PostPosted: Sun Feb 18, 2007 10:56 am

Deltae
Ainoka
Kuroine

QFT xD

Hemmetti kun olen huono tietokoneslangin kanssa.
PostPosted: Sat Feb 24, 2007 9:27 am

Deltae
Liftrasir

AAAARGH, nyt vasta sain senkin tietää.. Yritin pari kertaa katsella, jos olisi saanut digiboxin kovalevylle vanhempien luona.. Ja myöhemmin DVD:lle.. Mut kai sitä vaan täytyy sit tyytyä katsomaan sarja putkeen muuten vaan :'(

ÄÄÄÄÄ miks kukaan ei kertonut mulle no voi Piip piip crying

YamiEiji

Ainoka

1,300 Points
  • Gaian 50
  • Member 100
PostPosted: Sat Feb 24, 2007 12:56 pm

Onko kukaan mahdollisesti tutustunut lähemmin sellaiseen animeen kuin Gankutsuo? Rakastuin siihen.
PostPosted: Sun Feb 25, 2007 7:44 am

näh, pitää etsiä taas jokin kiva anime... monsterit voisi tässä välillä katsoa loppuun. 40 jaksoa tuli katsottua joskus melkein putkeen. sitten tuli tauko... nyt voisi katsoa lisää. että on pitkä sarja....

wic

Brutal Witch

thoughtless`

PostPosted: Mon Feb 26, 2007 8:21 am

NANA, Death Note ja Yamato Nadeshiko Shichi Henge ovat koukuttaneet kyllä turhankin hyvin. Koko ajan kyttäämässä jos olisi uusi jakso tullut... o;
PostPosted: Mon Feb 26, 2007 10:11 am

wic
näh, pitää etsiä taas jokin kiva anime...

Mai HiME! :B

Amitia

Adventuring Dragon

17,325 Points
  • Megathread 100
  • Lapin Patrol Kastra: Victory! 250
  • Spirit of the Smackdown! 100

Eathlinn
Crew

PostPosted: Mon Feb 26, 2007 1:19 pm

Wallflower, tai Perfect Girl Evolution, kuten sitä aikanaan scanneina kutsuttiin, on kyllä huippu manga. Anime vaikutti aika uskolliselta, mutta ei oo kyllä tullut katsottua.

Pitääkin vilasta se Sci-fi Harry, kuulostaa kiinnostavalta.
PostPosted: Mon Feb 26, 2007 1:23 pm

Ja Narutosta loppui fillerit! Joita en onnekseni juuri tullut katsoneeksi.

'Uusi' Naruto vaikutti varsin mukavalta taas pitkän Naruto tauon jälkeen.

Eathlinn
Crew

HellSing_ Angel[SM]

PostPosted: Sat Mar 03, 2007 5:36 am

Naruto on paras manga/anime ikinä
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 46 47 48 49 50 51 ... 59 60 61 62 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games