|
|
|
|
Posted: Thu Jun 09, 2005 1:11 pm
hehe ben ik niet de enige die verliefd is heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 09, 2005 1:13 pm
Nou, ik ben ook best wel een beteje verliefd... heart
Althans, dat denk ik... sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 09, 2005 1:14 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 09, 2005 1:14 pm
YAY! Met z'n allen in love!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 09, 2005 1:15 pm
Ben 't nog nooit eerder geweest, hoe moet ik weten hoe dat voelt? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 09, 2005 1:17 pm
Uumie-chan Ik kan het niet helpen, ik moet het kwijt: IK BEN ZO VERLIIIIEFD heart En hij is ZO lief! 4laugh ENENENENEN Morgen concert van U2! Niet echt mijn smaak, maar ik ben benieuwd of ze live ECHT zo goed zijn. Het schijnt van wel. Think of me =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 10, 2005 12:04 am
Concert van U2? Zul je Erik wel tegenkomen, rare jongen met roodachtig haar en een bril. Dus als je hem ziet zwaaaiii-eeeenn! wink (Hehe, die staat zo naar iedereen te zwaaien en erik te roepen)
Ik ben ook verlieehhiieeeeefd! heart Vanavond komt 'ie biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 10, 2005 12:08 am
On my mind; - Gister lekker paardgereden smile - Nog 2 weken tot vakantie - Veeel te doen, qua school - Vriendjelief komt vanaaf - Heb met zojuist 20 min. verslapen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 10, 2005 12:49 am
ButtonFly Ben 't nog nooit eerder geweest, hoe moet ik weten hoe dat voelt? sweatdrop je vind iemmand heel leuk. en wil et lieft de hele tijd bij hem/haar zijn. en kijgt hem/m=haar niet uit je hoofd. dat is verlieft denk ik 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 10, 2005 12:54 am
on my mind: - ziek yhuis gebleven - vingers kruisen voor me vriendin die een spreekbeurd frans heeft - mee zingen met metallica - vanavond foto's maken van een gala ball van me beste vriend
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 10, 2005 8:21 am
on my mind: zondag ga ik naar amsterdam ff naar ABC om wat manga's te kopen smile en een filmpje pakken voor een ckv verslag (Ik ga naar ghost in the sell 2) Ik heb er zin in! maar ik weet alleen niet zeker of ik GitS leuk vindt omdat ik er nog niets van gezien heb...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 10, 2005 8:26 am
kiek on my mind: zondag ga ik naar amsterdam ff naar ABC om wat manga's te kopen smile en een filmpje pakken voor een ckv verslag (Ik ga naar ghost in the sell 2) Ik heb er zin in! maar ik weet alleen niet zeker of ik GitS leuk vindt omdat ik er nog niets van gezien heb... deel 2 ken ik nog niet maar deel 1 is wel mooi. het zijn alleen hele moeilijke films blijkt 3nodding na afloop van de film kun je hem misschien wel samenvatten maar je weet dat niet waar hij nou ieglijk over ging en wat het moraal is.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 10, 2005 8:33 am
number_17 kiek on my mind: zondag ga ik naar amsterdam ff naar ABC om wat manga's te kopen smile en een filmpje pakken voor een ckv verslag (Ik ga naar ghost in the sell 2) Ik heb er zin in! maar ik weet alleen niet zeker of ik GitS leuk vindt omdat ik er nog niets van gezien heb... deel 2 ken ik nog niet maar deel 1 is wel mooi. het zijn alleen hele moeilijke films blijkt 3nodding na afloop van de film kun je hem misschien wel samenvatten maar je weet dat niet waar hij nou ieglijk over ging en wat het moraal is. Is het dan verstandig om eerst de eerste aflv van de serie te kijken?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 10, 2005 8:33 am
kiek number_17 kiek on my mind: zondag ga ik naar amsterdam ff naar ABC om wat manga's te kopen smile en een filmpje pakken voor een ckv verslag (Ik ga naar ghost in the sell 2) Ik heb er zin in! maar ik weet alleen niet zeker of ik GitS leuk vindt omdat ik er nog niets van gezien heb... deel 2 ken ik nog niet maar deel 1 is wel mooi. het zijn alleen hele moeilijke films blijkt 3nodding na afloop van de film kun je hem misschien wel samenvatten maar je weet dat niet waar hij nou ieglijk over ging en wat het moraal is. Is het dan verstandig om eerst de eerste aflv van de serie te kijken? misschien wel ja..maar het zijn films en niet echt een vervolg. maar dan nog is het wel zo handig ja 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 10, 2005 8:57 am
number_17 kiek number_17 kiek on my mind: zondag ga ik naar amsterdam ff naar ABC om wat manga's te kopen smile en een filmpje pakken voor een ckv verslag (Ik ga naar ghost in the sell 2) Ik heb er zin in! maar ik weet alleen niet zeker of ik GitS leuk vindt omdat ik er nog niets van gezien heb... deel 2 ken ik nog niet maar deel 1 is wel mooi. het zijn alleen hele moeilijke films blijkt 3nodding na afloop van de film kun je hem misschien wel samenvatten maar je weet dat niet waar hij nou ieglijk over ging en wat het moraal is. Is het dan verstandig om eerst de eerste aflv van de serie te kijken? misschien wel ja..maar het zijn films en niet echt een vervolg. maar dan nog is het wel zo handig ja 3nodding ok, tnx.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|