|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 01, 2007 7:27 am
Vielä 15 päivää niin saan ostettua se PS 2...
Kolmosta en hanki. En vielä. Ehkä en ikinä. Katsotaan. surprised
Xbox360 tosin... sen hankin sitten joskus. Wii myös hieman tuossa hankintalistassa kummittelee kysymysmerkki perässään.
Katsotaan uudestaan kun rahaa löytyy ensin uuteen televisioon...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 01, 2007 8:57 am
Wheeee! Minä saan Nintendo DS:n! >w< Tai siis enemmänkin että... Minun ei tarvitse maksaa Nintendo DS:ää itse kuten aluksi luulin! >w< R4n, 2GBn muistikortin ja USB-kaapelin maksan itse, mutta niistä ei tule edes sataa euroa. Etenkin kun R4n ja muistikortin saan yhteishintaan 60€ Saksasta, tilaan ne sieltä tädin luona käydessä (ja myös sinne ne sitten saapuvat) kun menen syyslomalla ja saan ne joulun aikaan tädin tullessa Suomeen, samoihin aikoihin kun saan itse pelikoneenkin. Huhhahhei. 3nodding Mitäs muuten sanotte Nintendo DS:n omistajat, tavallinen vai lite? Kannattaako maksaa vähän ylimääräistä liten eteen vai onko se yksi ja sama ja siis periaatteessa vain rahan tuhlausta jos ostan jälkimmäisen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 02, 2007 11:21 am
Omien käyttökokemuksieni perusteella... ehdottomasti Lite. Ei vaan pienempi ja söpömpi, mutta akku kestää pidempään (+15h himmeimmällä valaistuksella (harvemmin kirkkaampia edes tarvitsee, ellei sitten pelaa ulkona valoisassa)), näytön kirkkaus paremmin säädettävissä (4 eri kirkkaustasoa)... ja ja ja.... no, wikipedia selittää tarkemmin, ja kuvien kanssa. http://en.wikipedia.org/wiki/Nintendo_DS_LiteOmasta ja muutaman muun mielestä tuon takia kannattaa maksaa vähän lisää.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 18, 2007 9:28 am
Ostin Guitar Heron eurolla GameStopista xd
Vein niille sinne kolme vanhaa peliäni niin sain siittä sitten minkä tahansa pelin eurolla.
Kivat avajaistarjoukset, etten sanois. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 21, 2007 10:43 pm
Ennnen oli sellasia tehottomia koneita että joutui enimmäkseen tyytymään PS2, kunnes tämä kone ilmaantui, sen jälkeen en paljoa ole pleikalla pelaillut smile .
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 24, 2007 10:11 am
Hm. Lainasinpa nyt sitten kaverilta FF7...
IHAN VAIN SIKSI että koitan ottaa selvää mikä siitä tekee muka niin mahtavan että sitä kehtaa ylistää maasta taivaaseen. neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 08, 2007 12:45 pm
Teinpä sitten aikamoisen heräteostoksen. Olin metsästämässä FF ysiä, kun Tilt kaupassa silmiin osui Harry Potter ja Viisasten Kivi peli. Se maksoi vaivaset 4.99 niin ei voinut vastustaa kiusausta mrgreen ...saa nähdä tulenko ikinä pelaamaan sitä
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 14, 2007 6:39 am
The Witcher on ehana heart _ heart Ihan koukussa olen.
Mutta jo on perkele, vuoden vanha kone ja nyt jo tekee tiukkaa saada pelit nätiksi. No, sentään pyörii... Crysiskin pyörisi, sen tahtoisin, mutta sitten se ei olisi niin nätti minkä vuoksi sen ehkä juuri tahtoisin.
Miten niin grafiikkahuora?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 14, 2007 11:57 pm
Kokeilin tanssipeliä Tsukiconissa ja oli sen verran mahtavaa, että aloin heti himoitsemaan sellaista kotiin. *o* Vielä kun henkilökohtaisesti tulee liikuttua aivan liian vähän, se olisi kyllä upea saada. Ja muaha, nyt saan sen joululahjaksi~ In the Groove-pelin PC:lle [yhyy, en omista pleikkaria tai Xboxia] siis ja tanssimaton mukana tietenkin. Yay, en malta odottaa. >w<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 11, 2008 11:31 am
Waaa, surettaa katsoa tuota hakkeroitua hahmoani, nyyh. D;
Mutta joo, aiheeseen. Nyt on hikipäissä tullut pelattua paaaljon ItG:tä, pääsen jo monta hardia läpi. :3 Ja tällä hetkillä in on STEPMANIAAAA~ Olin kuullut huhuja tanssipelistä, jossa kappaleet saa itse valita ja ladata ja niitä voi tehdä itsekin - kuulosti mahtavalta. Mikä parasta, homma on täysin ilmaista ja eri kappaleita, erityisesti sydäntäni lähellä olevaa animemusaa löytyy kiitettävästi, joten tanssimisesta tuli entistä hauskempaa. Tavoitteeni on oppia tanssimaan Haruhin ED, Hare Hare Yukai tanssipelillä niin, että teen samalla käsillä ne liikkeet, hahaa. x3 Ja löysin Yousei Teikokua, abingdon boys schoolia, Nightmarea, Musea, MSItä ja kaikkea muuta ihanaa, joten olen aivan hyperinä. Mahtavaa, kyay. Teknisesti StepMania on jopa melko paljon In The Groovea huonompi, joka välissä on kummalliset aikarajoitukset, kappaleen kohdalla ei näy, kuinka vaikea se on, pisteytyssysteemi on kummallinen ja nuolien värit vaihtelevat liikaa, mutta kappaleet tuovat niin paljon plussaa ettei se paljoa haittaa.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 12, 2008 10:03 am
Huomasin että bridge builder on kiva. surprised
Sporekin julkaistaan ensi vuoden alussa!!!!!1 eek
Pitänee varmaan alkaa repimään rahaa kokoon että saan sen näytönohjaimen ajoissa ostettua.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 14, 2008 11:04 pm
Rakastan pelaamista!
Lista ehdottomista suosikeista:
Project zero 1-3 Final fantasy DoC, XII, X, X-2 , I, II, VII Trapt Devil May Cry 3 Final fantasy XII: revenant wing, III Pokemon Diamond
Siskoni ajatteli ostaa kesätyö rahoillaan Wii'n tai PSP'n. Rakastan molempia, mutta en tiedä kummassa on parempia pelejä...
Onko kenelläkään Wii'tä tai PSP'tä, jos on, niin olisi kivaa tietää mitä pelejä teillä on ostettu niihin. ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 15, 2008 2:06 am
En omista kumpaakaan, mutta noista kahdesta valitsisin ehdottomasti Wiin. O__O Nintendon pelit ovat aina niin hauskoja ja hyvälaatuisia ja nyt kun on uusi ohjaussysteemikin siitä saa varmaan paljon irti. Sitä paitsi, siihen tulee Tales of Symphonia kakkonen..! >o<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 15, 2008 2:41 am
Wii ja PSP... no, järki sanoisi ostamaan Wiin, mutta omat pelisuosikit kirkuvat PSP'tä. Ostan PSP'n joskus. Ihan varmasti. Sen liten, tottakai.
Minulla on jo ostoslistakin: - Star Ocean: The First Departure - Star Ocean: The Second Evolution - Crisis Core: Final Fantasy VII - Kingdom Hearts Birth by Sleep
... rolleyes Olen aika toivoton.
Mutta! Löysin Morrowindin Bloodmoonin ja Tribunalin kera, VIHDOINKIN pääsen sivistämään itseäni! heart Oikeasti hävetti kun en ole Morrowindiin aikaisemmin koskenut... niin ja, luonnollisesti olen jo nyt ihan koukussa redface
Tässä tämä aika sitten meneekin. Mikä koulu? Mikä ammattiosaamisen näyttöön valmistautuminen? Mitkä kaksi ISOA ja TYHJÄÄ taulupohjaa odottamassa? Ei tässä mitään, stressin alla työskentelee parhaiten! cool
Muksut, älkää ottako mallia Liftis-tädistä.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 15, 2008 12:43 pm
Amitia Mitäs muuten sanotte Nintendo DS:n omistajat, tavallinen vai lite? Kannattaako maksaa vähän ylimääräistä liten eteen vai onko se yksi ja sama ja siis periaatteessa vain rahan tuhlausta jos ostan jälkimmäisen? No itellä on Lite ja sanoisin, että on aika toimiva. Siitä vanhasta en paljoa tiedä.. myydänkö sitä edes enää? O__o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|