|
|
|
|
Posted: Wed Dec 30, 2009 8:17 am
OMM: Fouilleren op vliegvelden houdt nu alle delen van het lichaam in. En ik bedoel echt ALLE. Wanneer stopt het?! 1984, people, 1984! Duw dan maar gelijk een chip in onze kop; zijn we er meteen vanaf!
En als je weigert dat er iemand daar grijpt, wordt je nog gearresteerd ook...
NOG een reden om niet meer met het vliegtuig te gaan....
(Edit: ja ik weet waarom het is ¬¬ er zijn gekken in de wereld waardoor het nog nodig is ook... Maar je wordt al als crimineel behandeld nog voor je iets hebt kunnen misdoen!)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 30, 2009 8:42 am
kittyocean OMM: Fouilleren op vliegvelden houdt nu alle delen van het lichaam in. En ik bedoel echt ALLE. Wanneer stopt het?! 1984, people, 1984! Duw dan maar gelijk een chip in onze kop; zijn we er meteen vanaf! En als je weigert dat er iemand daar grijpt, wordt je nog gearresteerd ook... NOG een reden om niet meer met het vliegtuig te gaan.... (Edit: ja ik weet waarom het is ¬¬ er zijn gekken in de wereld waardoor het nog nodig is ook... Maar je wordt al als crimineel behandeld nog voor je iets hebt kunnen misdoen!) Ik ben het deels ook wel met je eens maar aan de andere kant; ik heb geen zin om in stukken te vliegen als ik een keer met het vliegtuig ga en daar net een gek in zit met een bom.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 30, 2009 1:24 pm
Lekker lekker I heart vis
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 31, 2009 1:33 am
Lorraaa kittyocean OMM: Fouilleren op vliegvelden houdt nu alle delen van het lichaam in. En ik bedoel echt ALLE. Wanneer stopt het?! 1984, people, 1984! Duw dan maar gelijk een chip in onze kop; zijn we er meteen vanaf! En als je weigert dat er iemand daar grijpt, wordt je nog gearresteerd ook... NOG een reden om niet meer met het vliegtuig te gaan.... (Edit: ja ik weet waarom het is ¬¬ er zijn gekken in de wereld waardoor het nog nodig is ook... Maar je wordt al als crimineel behandeld nog voor je iets hebt kunnen misdoen!) Ik ben het deels ook wel met je eens maar aan de andere kant; ik heb geen zin om in stukken te vliegen als ik een keer met het vliegtuig ga en daar net een gek in zit met een bom. Dat ben ik ook weer deels met je eens. De mensheid is gewoon knetter
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 31, 2009 3:39 am
omm: hoop dat ma oliebollen of appelbollen maakt later vandaag ♫
@ kittyocean de mensen waren altijd al gek, probeer dat er maar eens uit te schudden XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 31, 2009 9:19 am
Waarom is het zo verschrikkelijk koud? neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 01, 2010 11:57 am
OMM: welke dag is het vandaag?! Hellup!! Ben de tijd weer eens kwijt!! (related: http://www.sinfest.net/ -- http://sinfest.net/comikaze/comics/2010-01-01.gif )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 01, 2010 12:09 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 02, 2010 10:19 am
Heb echt de gehele dag al het gevoel dat ik aan het hangen achter de computer ben... ook al heb ik 6 A5 voor mijn boek getikt XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 03, 2010 7:00 am
OMM: Dat wordt een moeilijke beslissing...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 03, 2010 12:22 pm
OMM: ik wil nog 4 weken vrij XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 03, 2010 4:42 pm
OMM: ik wil niet naar bed..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 04, 2010 6:51 am
Kan Gaia niet 3 seconden van de post-tijd aftrekken XD Ik ben zo vaak sneller dan Gaia kan bijhouden XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 04, 2010 9:49 am
omm: ben moe.. en opeens bestelde ik ook nog van metamorphose.. ik hoop dat alles zonder problemen binnen komt ♥
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 04, 2010 1:37 pm
OMM: Net naar een hypnose sessie geluisterd... als het goed is moet ik me vanaf nu veel beter voelen. Daar ga ik dan ook maar vanuit (placebo effect hooghouden =D )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|