|
|
|
|
Posted: Sun Nov 19, 2006 12:51 pm
kittyocean Darlaa, wat zie je er leuk uit!! Sinterklaas, mag ik 30k =P? •♥• Danku, wouw wat een drukte ineens. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 19, 2006 12:53 pm
*Is veilig aangekomen en heeft eindelijk huiswerk af*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 19, 2006 12:55 pm
Oranjekorfbalpizza! *Is veilig aangekomen en heeft eindelijk huiswerk af* WAAAAAAAAAI!!! Goed to hear *glomps* ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 19, 2006 12:57 pm
^^ Hier nog iets gebeurt?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 19, 2006 12:58 pm
Oranjekorfbalpizza! ^^ Hier nog iets gebeurt? Neu, QYDrop is alleen member of the month XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 19, 2006 1:03 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 19, 2006 1:07 pm
nou sint van de maand klinkt een beetje raar blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 19, 2006 1:18 pm
Dankzij hem heb ik de raptor horns en ice top kunnen kopen =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 19, 2006 1:40 pm
kittyocean Dankzij hem heb ik de raptor horns en ice top kunnen kopen =D euh.... klijn vraag je ..... WTF je wist wel waar je het voor wou besteden of niet rofl ..... ik had nog zo gezecht een bometje ....euh... besteed het goed ..... het is mooi dat je er tevreden mee bent mrgreen weer iemand blij rofl
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 19, 2006 1:51 pm
ik wist wel waaraan.... alleen nog niet of ik het ook zou gebruiken of op 'mijn rekening' zou zetten XD
Heb dus gespendeerd! Weeee!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 19, 2006 1:53 pm
maar euh ..... ik ga zo denk ik .... als iemand nog iets van me nodig heeft of wilt weten wees snel , of als je nog eve een poste op de rpg zet, kan ik er daar ook nog een achter de deur kwaken xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 19, 2006 1:54 pm
kittyocean ik wist wel waaraan.... alleen nog niet of ik het ook zou gebruiken of op 'mijn rekening' zou zetten XD Heb dus gespendeerd! Weeee!!! nou je moed er van genieten zo lang je het hebt mrgreen ze zechen tog altijd als iemand met geld gooit : je hebt in iedergeval nog iets om mee tegooien xp en al sjer er mee gooien k**t heb je het nog, dus ik zou ook zegen doe er wat mee mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 19, 2006 2:03 pm
•♥• Als iemand nog wat van je nodig hebt?? xD arme QY wordt zooooo gebruikt xD xD •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 19, 2006 2:05 pm
Darlaa •♥• Als iemand nog wat van je nodig hebt?? xD arme QY wordt zooooo gebruikt xD xD •♥• beter gebruikt als misbruikt xd en laat dat arme maar euh.... weg zech maar .... ( nu kan ik het nog zechen lol , straks ben ik wel arm sweatdrop )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|