|
|
|
|
Posted: Sun Nov 19, 2006 11:29 am
Zakou Nenharma *zet een basstem op* Wat ben jij een brave jongen. Wat zou jij graag van Sinterklaas willen krijgen? ik nou hier thuis vraag een ps2 XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 19, 2006 11:32 am
Darlaa, wat zie je er leuk uit!!
Sinterklaas, mag ik 30k =P?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 19, 2006 11:33 am
kittyocean Darlaa, wat zie je er leuk uit!! Sinterklaas, mag ik 30k =P? wij moeten thuis een verlanglijstje maken ( mijn broertje is 5 dus...) en daar heb ik ice gauntlet op geschreven had ik niet eens door XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 19, 2006 11:41 am
hahahaha xD
Ik zoek nog naar avies voor sint en piet.. Ik heb echt geen flauw benul hoe ik ze eruit moet laten zien...
((Er is al een hoofdpiet, zoek maar in de leden lijst xD It wasn't me...))
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 19, 2006 11:47 am
Zakou Nenharma hahahaha xD
Ik zoek nog naar avies voor sint en piet.. Ik heb echt geen flauw benul hoe ik ze eruit moet laten zien...
((Er is al een hoofdpiet, zoek maar in de leden lijst xD It wasn't me...)) als je en hand onder de riem moed hebben om dat sinterklaas ook neit steen rijk is moed je het even zegen xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 19, 2006 11:58 am
Een hand onder mijn riem? xD Daar mocht mijn vriend ook niet komen xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 19, 2006 12:00 pm
Zakou Nenharma Een hand onder mijn riem? xD Daar mocht mijn vriend ook niet komen xD dat spreek woord heo zegen ze dat ook al weer ik dacht dat het zo iets was , of het was iets anders maar ik denk dat je wel snapt wat ik bedoel ...... sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 19, 2006 12:03 pm
QYDrop is GEWELDIG!!!
Hoe komt hij toch zo rijk?! XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 19, 2006 12:04 pm
Zakou Nenharma Een hand onder mijn riem? xD Daar mocht mijn vriend ook niet komen xD whaha van dit soort reacties ga ik echt roflen XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 19, 2006 12:04 pm
Ja ik snapte je xD Maar ik vond hem wel leuk bedacht. Een hand onder je riem... Het kan op peppend zijn :3
Een hart onder je riem steken wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 19, 2006 12:05 pm
XDmaster4 Zakou Nenharma Een hand onder mijn riem? xD Daar mocht mijn vriend ook niet komen xD whaha van dit soort reacties ga ik echt roflen XD Graag gedaan. *makes a bow* ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 19, 2006 12:07 pm
Zakou Nenharma Ja ik snapte je xD Maar ik vond hem wel leuk bedacht. Een hand onder je riem... Het kan op peppend zijn :3
Een hart onder je riem steken wink nou ik ken mensen di emetaan zouden zegen kom maar langs maar euh...... daar doe ik zelf ook niet echt aan zech maar xp naar heeft de goede sint een vole portomonee of kan er nog wat bij zech maar ??????
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 19, 2006 12:07 pm
Ow yeah!!! Er is een schoen gezet!!! Stoer liedje xDD
En voor de mensen die hem nog niet hebben staan: Ga die schoen Potjandriedubbeltjes snel daar zetten xDD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 19, 2006 12:08 pm
QYDrop Zakou Nenharma Ja ik snapte je xD Maar ik vond hem wel leuk bedacht. Een hand onder je riem... Het kan op peppend zijn :3
Een hart onder je riem steken wink nou ik ken mensen di emetaan zouden zegen kom maar langs maar euh...... daar doe ik zelf ook niet echt aan zech maar xp naar heeft de goede sint een vole portomonee of kan er nog wat bij zech maar ?????? De guild is altijd blij met donaties :3 En de sint... Tja de guild is dit jaar sint ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 19, 2006 12:11 pm
Zakou Nenharma QYDrop Zakou Nenharma Ja ik snapte je xD Maar ik vond hem wel leuk bedacht. Een hand onder je riem... Het kan op peppend zijn :3
Een hart onder je riem steken wink nou ik ken mensen di emetaan zouden zegen kom maar langs maar euh...... daar doe ik zelf ook niet echt aan zech maar xp naar heeft de goede sint een vole portomonee of kan er nog wat bij zech maar ?????? De guild is altijd blij met donaties :3 En de sint... Tja de guild is dit jaar sint ninja nou kijk jij begon over heo moedten de pieten er uit zien en nou dacht ik ..... kijk ik kan niet voor sint spellen dus ik heb kitty geen 30 maar 20 k gegeven de rest is aan de sint ....... of nouja als jij die 10 k k**t gebruiken voor het aankleden van de pieten ...... ist for free wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|