|
|
|
|
Posted: Tue Aug 10, 2004 11:22 am
Petsy Jalkazar Petsy Jalkazar Dogcamp Jalkazar Dogcamp Jalkazar *går in med en dumhuvve hatt på huve* *Snor hatten och sätter den på mitt huvve.. Trycker ner den över öronen*.. *trycker tebax den på mitthuve* Vad har du gjort för dumt då? min kommentar mot asura *ligger inte bra till hos yannah* Vad för kommentar? <_<behöver väl inte du veta du hatar ju oss norrlänningar Amen gud vad du tar allt så seriöst xp å du tar allt för oseriöst
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 10, 2004 11:24 am
Dogcamp Jalkazar Dogcamp Jalkazar Dogcamp Jalkazar *går in med en dumhuvve hatt på huve* *Snor hatten och sätter den på mitt huvve.. Trycker ner den över öronen*.. *trycker tebax den på mitthuve* Vad har du gjort för dumt då? min kommentar mot asura *ligger inte bra till hos yannah* Vad var det för dumt med det? Förresten så borde alla komma till våran bar som startar strax.. http://www.gaiaonline.com/forum/guilds/viewtopic.php?pt=1092161983&p=675519#675519 här har du den... ingen får skriva innan dogcamp har gjort de
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 10, 2004 11:25 am
Den där grejen "Look out for something special" kom upp nu igen.. Men jag hitta en länk där det stod: if you cant find your event click here.. och det kunde jag inte så jag clickade där xp Fick 1000..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 10, 2004 11:26 am
Jalkazar Petsy Jalkazar Petsy Jalkazar Dogcamp Jalkazar Dogcamp Jalkazar *går in med en dumhuvve hatt på huve* *Snor hatten och sätter den på mitt huvve.. Trycker ner den över öronen*.. *trycker tebax den på mitthuve* Vad har du gjort för dumt då? min kommentar mot asura *ligger inte bra till hos yannah* Vad för kommentar? <_<behöver väl inte du veta du hatar ju oss norrlänningar Amen gud vad du tar allt så seriöst xp å du tar allt för oseriöst Vet du ingenting om <_<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 10, 2004 11:28 am
Jalkazar Dogcamp Jalkazar Dogcamp Jalkazar Dogcamp Jalkazar *går in med en dumhuvve hatt på huve* *Snor hatten och sätter den på mitt huvve.. Trycker ner den över öronen*.. *trycker tebax den på mitthuve* Vad har du gjort för dumt då? min kommentar mot asura *ligger inte bra till hos yannah* Vad var det för dumt med det? Förresten så borde alla komma till våran bar som startar strax.. http://www.gaiaonline.com/forum/guilds/viewtopic.php?pt=1092161983&p=675519#675519 här har du den... ingen får skriva innan dogcamp har gjort de Oj.. Var det meningen att jag också skulle reserva en plats.. det blev lite fel xp Men s**t happens biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 10, 2004 11:30 am
Dogcamp Den där grejen "Look out for something special" kom upp nu igen.. Men jag hitta en länk där det stod: if you cant find your event click here.. och det kunde jag inte så jag clickade där xp Fick 1000.. Är väl ingen big deal Fink två pink links igår <_<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 10, 2004 11:33 am
Petsy Dogcamp Den där grejen "Look out for something special" kom upp nu igen.. Men jag hitta en länk där det stod: if you cant find your event click here.. och det kunde jag inte så jag clickade där xp Fick 1000.. Är väl ingen big deal Fink två pink links igår <_<och du är en snobb åsså
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 10, 2004 11:33 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 10, 2004 11:35 am
Petsy Dogcamp Den där grejen "Look out for something special" kom upp nu igen.. Men jag hitta en länk där det stod: if you cant find your event click here.. och det kunde jag inte så jag clickade där xp Fick 1000.. Är väl ingen big deal Fink två pink links igår <_<Men för mig var det det!! evil ursäkta att jag störde..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 10, 2004 11:35 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 10, 2004 11:38 am
Jalkazar Petsy Dogcamp Den där grejen "Look out for something special" kom upp nu igen.. Men jag hitta en länk där det stod: if you cant find your event click here.. och det kunde jag inte så jag clickade där xp Fick 1000.. Är väl ingen big deal Fink två pink links igår <_<och du är en snobb åsså Jag vet xd Är för rik för att vara här
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 10, 2004 11:40 am
Petsy Jalkazar Petsy Dogcamp Den där grejen "Look out for something special" kom upp nu igen.. Men jag hitta en länk där det stod: if you cant find your event click here.. och det kunde jag inte så jag clickade där xp Fick 1000.. Är väl ingen big deal Fink två pink links igår <_<och du är en snobb åsså Jag vet xd Är för rik för att vara härSå det är bara fattiga som ska vara här då???
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 10, 2004 11:42 am
Petsy Jalkazar Petsy Dogcamp Den där grejen "Look out for something special" kom upp nu igen.. Men jag hitta en länk där det stod: if you cant find your event click here.. och det kunde jag inte så jag clickade där xp Fick 1000.. Är väl ingen big deal Fink två pink links igår <_<och du är en snobb åsså Jag vet xd Är för rik för att vara häroch ohövlig Ironzarcamp Bar
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 10, 2004 11:42 am
Dogcamp Petsy Jalkazar Petsy Dogcamp Den där grejen "Look out for something special" kom upp nu igen.. Men jag hitta en länk där det stod: if you cant find your event click here.. och det kunde jag inte så jag clickade där xp Fick 1000.. Är väl ingen big deal Fink två pink links igår <_<och du är en snobb åsså Jag vet xd Är för rik för att vara härSå det är bara fattiga som ska vara här då??? Exactly! xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 10, 2004 11:45 am
Petsy Dogcamp Petsy Jalkazar Petsy Dogcamp Den där grejen "Look out for something special" kom upp nu igen.. Men jag hitta en länk där det stod: if you cant find your event click here.. och det kunde jag inte så jag clickade där xp Fick 1000.. Är väl ingen big deal Fink två pink links igår <_<och du är en snobb åsså Jag vet xd Är för rik för att vara härSå det är bara fattiga som ska vara här då??? Exactly! xp jag har varit medlem sen 3 december så jag hör väl ändå till den övre klassen här... de är inte så många svenskar som blev medlemmar tidigare än de
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|