|
|
|
|
Posted: Sun Nov 19, 2006 10:15 am
•♥• Het ging om en om xD dan verbraken wij het dan verbraken zij het weer, dan deden wij er weer een schepje open op toen zij weer en zo door. Het is jammer dat ze er mee op zijn gehouden wat is nou nog de reden om het weer te proberen? •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 19, 2006 10:22 am
Darlaa •♥• Het ging om en om xD dan verbraken wij het dan verbraken zij het weer, dan deden wij er weer een schepje open op toen zij weer en zo door. Het is jammer dat ze er mee op zijn gehouden wat is nou nog de reden om het weer te proberen? •♥• nou hopenlijk voorlopig niks want zo origineel was t nie meer... mischien moeten we ons eens vestigen op andere records...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 19, 2006 10:24 am
Zoals?
Die van het grote kampioenen journaal? xDD
-ga je schoen zetten >.>-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 19, 2006 10:26 am
Zakou Nenharma Zoals?
-ga je schoen zetten >.>- •♥• ((ik heb geloof ik nog mijn schoentje van vorig jaar in Annes topic zitten))
Andere records? zoals wat? ik vond het record dansen en het record touwtje springen nou ook niet bepaald zo... ^_^; •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 19, 2006 10:29 am
Darlaa Zakou Nenharma Zoals?
-ga je schoen zetten >.>- •♥• ((ik heb geloof ik nog mijn schoentje van vorig jaar in Annes topic zitten))
Andere records? zoals wat? ik vond het record dansen en het record touwtje springen nou ook niet bepaald zo... ^_^; •♥•ok ff denken, record frikandellen eten XD, record levend domino ( kijk dat is pas grappig) record fietsen jatten ( sorry fiets is laatst gejat) record uhm...... tjah pfffff weet ik t
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 19, 2006 10:54 am
Eastvane Darlaa Zakou Nenharma Zoals?
Andere records? zoals wat? ik vond het record dansen en het record touwtje springen nou ook niet bepaald zo... ^_^; •♥•ok ff denken, record frikandellen eten XD, record levend domino ( kijk dat is pas grappig) record fietsen jatten ( sorry fiets is laatst gejat) record uhm...... tjah pfffff weet ik t random mensen poken twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 19, 2006 10:59 am
XDmaster4 Eastvane Darlaa Zakou Nenharma Zoals?
Andere records? zoals wat? ik vond het record dansen en het record touwtje springen nou ook niet bepaald zo... ^_^; •♥•ok ff denken, record frikandellen eten XD, record levend domino ( kijk dat is pas grappig) record fietsen jatten ( sorry fiets is laatst gejat) record uhm...... tjah pfffff weet ik t random mensen poken twisted *pokes* Ha! Got ya!
Levend domino xD Hmm ik ken wel levend stratego. Als je maar een gek genoeg record verzint, kan je altijd een record vestigen omdat nog niemand het heeft. Bijv: sponzen die ranja hebben opgezogen met de mond over geven met 10 kinderen naar de overkant en binnen 10 min meer dan 5 liter bij elkaar hebben verzameld. confused Ja kijk, het is zo maf dat ik mijn eigen uitleg niet eens meer snap xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 19, 2006 11:02 am
Zakou Nenharma XDmaster4 Eastvane Darlaa Zakou Nenharma Zoals?
Andere records? zoals wat? ik vond het record dansen en het record touwtje springen nou ook niet bepaald zo... ^_^; •♥•ok ff denken, record frikandellen eten XD, record levend domino ( kijk dat is pas grappig) record fietsen jatten ( sorry fiets is laatst gejat) record uhm...... tjah pfffff weet ik t random mensen poken twisted *pokes* Ha! Got ya!
Levend domino xD Hmm ik ken wel levend stratego. Als je maar een gek genoeg record verzint, kan je altijd een record vestigen omdat nog niemand het heeft. Bijv: sponzen die ranja hebben opgezogen met de mond over geven met 10 kinderen naar de overkant en binnen 10 min meer dan 5 liter bij elkaar hebben verzameld. confused Ja kijk, het is zo maf dat ik mijn eigen uitleg niet eens meer snap xDof een record gold weggeven op gaia XD degene die het meest weggeeft als een donatie krijgt eeuwige roem XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 19, 2006 11:07 am
XDmaster4 Zakou Nenharma *pokes* Ha! Got ya!
Levend domino xD Hmm ik ken wel levend stratego. Als je maar een gek genoeg record verzint, kan je altijd een record vestigen omdat nog niemand het heeft. Bijv: sponzen die ranja hebben opgezogen met de mond over geven met 10 kinderen naar de overkant en binnen 10 min meer dan 5 liter bij elkaar hebben verzameld. confused Ja kijk, het is zo maf dat ik mijn eigen uitleg niet eens meer snap xD of een record gold weggeven op gaia XD degene die het meest weggeeft als een donatie krijgt eeuwige roem XD Grapjas xD Ik ben goed, maar niet gek xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 19, 2006 11:08 am
Zakou Nenharma XDmaster4 Zakou Nenharma *pokes* Ha! Got ya!
Levend domino xD Hmm ik ken wel levend stratego. Als je maar een gek genoeg record verzint, kan je altijd een record vestigen omdat nog niemand het heeft. Bijv: sponzen die ranja hebben opgezogen met de mond over geven met 10 kinderen naar de overkant en binnen 10 min meer dan 5 liter bij elkaar hebben verzameld. confused Ja kijk, het is zo maf dat ik mijn eigen uitleg niet eens meer snap xD of een record gold weggeven op gaia XD degene die het meest weggeeft als een donatie krijgt eeuwige roem XD Grapjas xD Ik ben goed, maar niet gek xDik zei geen namen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 19, 2006 11:10 am
XDmaster4 Zakou Nenharma XDmaster4 Zakou Nenharma *pokes* Ha! Got ya!
Levend domino xD Hmm ik ken wel levend stratego. Als je maar een gek genoeg record verzint, kan je altijd een record vestigen omdat nog niemand het heeft. Bijv: sponzen die ranja hebben opgezogen met de mond over geven met 10 kinderen naar de overkant en binnen 10 min meer dan 5 liter bij elkaar hebben verzameld. confused Ja kijk, het is zo maf dat ik mijn eigen uitleg niet eens meer snap xD of een record gold weggeven op gaia XD degene die het meest weggeeft als een donatie krijgt eeuwige roem XD Grapjas xD Ik ben goed, maar niet gek xDik zei geen namen Sorry *pouts*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 19, 2006 11:12 am
Zakou Nenharma XDmaster4 Zakou Nenharma XDmaster4 Zakou Nenharma *pokes* Ha! Got ya!
Levend domino xD Hmm ik ken wel levend stratego. Als je maar een gek genoeg record verzint, kan je altijd een record vestigen omdat nog niemand het heeft. Bijv: sponzen die ranja hebben opgezogen met de mond over geven met 10 kinderen naar de overkant en binnen 10 min meer dan 5 liter bij elkaar hebben verzameld. confused Ja kijk, het is zo maf dat ik mijn eigen uitleg niet eens meer snap xD of een record gold weggeven op gaia XD degene die het meest weggeeft als een donatie krijgt eeuwige roem XD Grapjas xD Ik ben goed, maar niet gek xDik zei geen namen Sorry *pouts*ik kon ook zeggen het record dat zakou het meeste doneert XD mnaar dat doe ik niet XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 19, 2006 11:15 am
Dat zou heel gemeen zijn :3 Zoveel geld heb ik niet ^_^;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 19, 2006 11:21 am
Zakou Nenharma Dat zou heel gemeen zijn :3 Zoveel geld heb ik niet ^_^; hehe nee das ook gemeen zoiets zou ik nooit zeggen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 19, 2006 11:28 am
*zet een basstem op* Wat ben jij een brave jongen. Wat zou jij graag van Sinterklaas willen krijgen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|