|
|
|
|
Posted: Sat Nov 18, 2006 11:53 am
kittyocean Bedankt voor de uitslag =D Heb het niet kunnen zien XD twas wel allemaal mooi gedaan hoor (kvin dat die builder challenges eruit moeten XD kvin ze maar dom nu heb ik heel veel niet zien vallen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 18, 2006 12:36 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 18, 2006 12:44 pm
kittyocean    Ze berekenen het altijd zo dat de kans groot is dat ze lukken en dat ze het record wel halen. Ze houden met een enorme buffer rekening XD Anders zijn ze stom! I made all the images myself! Do not steal them please!
 nou die gast zei dat hij het deze keer niet vervelend zouden vinden als hij het record niet haalde omdat hij het ook mooi vond
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 18, 2006 12:48 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 18, 2006 1:33 pm
al hellemaal aan ge zien we het elkjaar gewoon weer doen ook al staat het record nog in onze handen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 18, 2006 1:36 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 19, 2006 6:44 am
kittyocean    Yup; China heeft het opgegeven XD I made all the images myself! Do not steal them please!
 zo moeilijk is het niet record verbreken lijkt mij sals ze builder challenges eruit halen en al die dingen die mis kunnen gaan heb je zo een recorfd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 19, 2006 8:56 am
Dit jaar was ook het enige zenuwslopende de builder challenges
Normaal zit er dan ook zo'n project bij dat het maar afwachten is of het zal vallen. Ach ik vond het mooi om te zien vallen :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 19, 2006 10:06 am
Zakou Nenharma Dit jaar was ook het enige zenuwslopende de builder challenges
Normaal zit er dan ook zo'n project bij dat het maar afwachten is of het zal vallen. Ach ik vond het mooi om te zien vallen :3 ik ook had de dingen dingen die axchter de mislukte bnuilder challenges zaten ook wel willen zien maarja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 19, 2006 10:06 am
niet gezien want het is iedere keer het zelfde vind ik en ook niet echt stoer /origineel meer ofzo. buiten dat als je het record ECHT wil halen kan je ook gewoon 100 den rijtjes maken ipv die vage figuurtjes enzo volgens mij kan het dan minder snel mis gaan dat je van die rare dingen maakt. btw dat china t heeft opgegeven vind ik ook nie zo raar, ik bedoel nederland doet ook wel erg kinderachtig door steeds het weer te verbeteren enzo ieder jaar weer zodra iemand het een keer verbreekt moet en zal nederland weer beter zijn. ik kan me voorstellen dat het een DE motivatie is. het enigste wat je daar tegen kan doen is een record maken NA dat nederland die maakt en dan een jaartje wachten, maargoed dan zou je dus hetzelfde doen als nederland nu steeds doet.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 19, 2006 10:07 am
Eastvane niet gezien want het is iedere keer het zelfde vind ik en ook niet echt stoer /origineel meer ofzo. buiten dat als je het record ECHT wil halen kan je ook gewoon 100 den rijtjes maken ipv die vage figuurtjes enzo volgens mij kan het dan minder snel mis gaan dat je van die rare dingen maakt. hij vondt dit jaar het record ooik niet het belangrijkst hij vondt de originaliteit het belangrijkst (tenminste dat stond in de krant)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 19, 2006 10:08 am
nou volgens mij zijn het nog steeds steentjes die vallen dus erg origineel is het niet XD.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 19, 2006 10:09 am
Eastvane nou volgens mij zijn het nog steeds steentjes die vallen dus erg origineel is het niet XD. ja XD maar ze vielen wel op leuke manieren ikm vondt die hele hoge berg mooi gedaan en dat onder water ook
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 19, 2006 10:11 am
Eastvane niet gezien want het is iedere keer het zelfde vind ik en ook niet echt stoer /origineel meer ofzo. buiten dat als je het record ECHT wil halen kan je ook gewoon 100 den rijtjes maken ipv die vage figuurtjes enzo volgens mij kan het dan minder snel mis gaan dat je van die rare dingen maakt. btw dat china t heeft opgegeven vind ik ook nie zo raar, ik bedoel nederland doet ook wel erg kinderachtig door steeds het weer te verbeteren enzo ieder jaar weer zodra iemand het een keer verbreekt moet en zal nederland weer beter zijn. ik kan me voorstellen dat het een DE motivatie is. het enigste wat je daar tegen kan doen is een record maken NA dat nederland die maakt en dan een jaartje wachten, maargoed dan zou je dus hetzelfde doen als nederland nu steeds doet. •♥• Maar dat hebben ze ook gedaan voor een tijd •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|