Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
What's on your mind? Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 472 473 474 475 476 477 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Coin Operated Voice

PostPosted: Wed Dec 09, 2009 11:37 am

the demon illidan
=D over niet al te veel tijd komen Zelda spirit tracks en GoldenSunDS uit =D Yay!!
Maar het volgende boek uit de reeks die ik lees komt pas in mei 2010 uit scream en het boek daarna staat dat het 2011 uitkomt, en jaar later het laatste boek scream

Da's pas kut. :B
PostPosted: Wed Dec 09, 2009 12:55 pm

kittyocean
the demon illidan
=D over niet al te veel tijd komen Zelda spirit tracks en GoldenSunDS uit =D Yay!!
Maar het volgende boek uit de reeks die ik lees komt pas in mei 2010 uit scream en het boek daarna staat dat het 2011 uitkomt, en jaar later het laatste boek scream

Ik zag op Bol dat je limited edition figurines krijgt als je nu reserveert XP Niets voor jou?

OMM: Presents! YAY!

Meteen gereserveert! =D =D =D

OMM: yhea een 7.2 op natuurkunde en een 8.2 op mondeling engels (wel jammer dat ik een aantal woorden verkeerd las (dacht dat er iets heel anders stond als component)

the demon illidan

The Forbidden Angel

PostPosted: Wed Dec 09, 2009 2:31 pm

OMM: Hoop dat de trade naar Kitty is gelukt.. eerste keer ging geloof ik mis >.<
PostPosted: Thu Dec 10, 2009 1:16 am

the demon illidan
kittyocean
the demon illidan

Ik zag op Bol dat je limited edition figurines krijgt als je nu reserveert XP Niets voor jou?

OMM: Presents! YAY!

Meteen gereserveert! =D =D =D

OMM: yhea een 7.2 op natuurkunde en een 8.2 op mondeling engels (wel jammer dat ik een aantal woorden verkeerd las (dacht dat er iets heel anders stond als component)

Ik hoop dat ze er genoeg hebben - het is een op = op actie...

@ Forbidden: ik heb de trade al XP

OMM: Mmm, interesting idea for book 3 cover....

kittyocean
Captain

Coin Operated Voice

PostPosted: Thu Dec 10, 2009 6:43 am

OMM: Voel me niet lekker. Ugh. -.-''
PostPosted: Thu Dec 10, 2009 9:47 am

OMM: Vandaag een pak gekocht (YAY =D) oorspronkelijke prijs: bijna 500euro. Tijdelijke prijs: bijna 300 euro... maar blijft duur.

the demon illidan

The Forbidden Angel

PostPosted: Thu Dec 10, 2009 2:10 pm

OMM: Ik ben moe. Waar ik nu zin in heb: Een vrije dag, of een halve vrije dag. En dan lekker met een vliesdeken, kopje thee en een boek op de bank zitten.. Mmm... Zit er alleen de komende tijd niet in sad

Ik heb vandaag superveel geld uitgegeven.. 1 x tanken + half jaar lenzen in 1 keer betalen..
PostPosted: Fri Dec 11, 2009 5:22 am

OMM: zal ik ooit in mijn waarde gelaten worden als het gaat om de keuze van webbrowsers?

kittyocean
Captain

Lorraaa

PostPosted: Fri Dec 11, 2009 8:19 am

OMM: stom dat als het weekend begint ik begin te merken, dat een week lang maar 6-7 uur slapen er best op in hakt ;O
PostPosted: Fri Dec 11, 2009 2:03 pm

OMM: Zelda binnen >.< + figuurtjes >=D

the demon illidan

The Forbidden Angel

PostPosted: Fri Dec 11, 2009 2:42 pm

OMM: Doodmoe.

En yeah! Online vriendin heeft eindelijk met hulp van mij de moed weten te vinden om haar decaan te mailen voor een afspraak (psychische problemen).
I'm proud biggrin
PostPosted: Fri Dec 11, 2009 2:43 pm

BLAH.

pompoennetje

kittyocean
Captain

PostPosted: Sat Dec 12, 2009 4:14 am

the demon illidan

W00t! Dat is zo cool!!! Zijn ze een beetje mooi geschilderd?

OMM:.... en waar blijft MIJN DVD nu XD?! Waaah! Zal dit nu echt mijn eerste LIM worden?!

(Lost in mail)
PostPosted: Sat Dec 12, 2009 4:50 am

the demon illidan

Wow, nu al? Mijn tweeling-zus zegt dat er in de Zinnebeeld in Groningen (waar ik woon) ook figuurtjes worden verkocht, in alle chaos. Zij gaat daar vandaag heen om manga te kopen. (allemaal verhalen gehoord over de chaos daar XD) Direct met Zelda bezig?

OMM: dit is niet leuk... *haaaaa.....tjoe* verkouden.... Het is een beetje mijn eigen schuld want ik wou in dat koude weer niet mijn winterjas aantrekken omdat ik mijn herfst-jas zo mooi vindt. Ach.. 't is maandag toch wel weer over.

kassiopeia

9,100 Points
  • Invisibility 100
  • Alchemy Level 2 100
  • Clambake 200

Neo Sideralis

Desirable Genius

PostPosted: Sat Dec 12, 2009 11:36 am

omm:
voel me ziek =___='' alsof ik wil braken..
maar meer omdat ik me boos voel..
waarom drinken mensen?
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 472 473 474 475 476 477 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games