|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 16, 2005 9:26 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 16, 2005 9:28 am
Dark Erica Lunatic_is_me Dark Erica Lunatic_is_me *kramar tillbaka* roligt att folk är glada att se en whee Varför har du varit borta? O-o Mitt liv vart lite r?t s堪ag beh? lite tid f?tt ordna upp det. men nu 䲠allt fixat ^.^ Bra. ^-^ *Kramar igen.* whee whee Hur har livet här varit då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 16, 2005 9:32 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 16, 2005 9:36 am
Lunatic_is_me Dark Erica Lunatic_is_me Dark Erica Lunatic_is_me *kramar tillbaka* roligt att folk är glada att se en whee Varför har du varit borta? O-o Mitt liv vart lite r?t s堪ag beh? lite tid f?tt ordna upp det. men nu 䲠allt fixat ^.^ Bra. ^-^ *Kramar igen.* whee whee Hur har livet här varit då? Emo. xD Men det har varit bra antar jag. ^-^ J-Cult snart! Ska du dit? >.> :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 16, 2005 9:45 am
Dark Erica Lunatic_is_me Dark Erica Lunatic_is_me Dark Erica Varför har du varit borta? O-o Mitt liv vart lite r?t s堪ag beh? lite tid f?tt ordna upp det. men nu 䲠allt fixat ^.^ Bra. ^-^ *Kramar igen.* whee whee Hur har livet här varit då? Emo. xD Men det har varit bra antar jag. ^-^ J-Cult snart! Ska du dit? >.> :3 Vet inte än. Orka åka dit ensam xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 16, 2005 9:52 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 16, 2005 9:55 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 16, 2005 9:59 am
Dark Erica Lunatic_is_me Dark Erica Lunatic_is_me Dark Erica Bra. ^-^ *Kramar igen.* whee whee Hur har livet här varit då? Emo. xD Men det har varit bra antar jag. ^-^ J-Cult snart! Ska du dit? >.> :3 Vet inte än. Orka åka dit ensam xp Kom p堮䳴a, f?ag ska inte p堤enna. ninja xD ok, då säger vi det mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 16, 2005 10:02 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 16, 2005 10:08 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 16, 2005 10:09 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 16, 2005 10:11 am
yw 3nodding Du ska bannemig få en födelsedagspresent i efterskott >__< och därmed basta xDDD I know it's late <_< men du ska få en xDDD when I am away from this hellhole xDDD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|