Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
What's on your mind? Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 471 472 473 474 475 476 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

The Forbidden Angel

PostPosted: Thu Dec 03, 2009 3:20 pm

@Kitty, oh maakt me niets uit. Volgens mij stond hij altijd hier? Niet in een subfora. Maar doe maar iets hoor ^^

OMM: Woah Woah ZO veel te doen. I love it, maar het wordt me soms wel wat te veel. Ennuh... GOD wat het is een fijne man. IK ben Hyper van de vermoeidheid. Lijk wel high XD
PostPosted: Fri Dec 04, 2009 6:56 am

It shall return!!

En verder... tja... ben op... heel moe ineens... wow...

kittyocean
Captain

LeannaAnne
Vice Captain

PostPosted: Fri Dec 04, 2009 8:00 am

wow alweer 5 uur kmoet zo weg T~T
PostPosted: Fri Dec 04, 2009 3:45 pm

Ik ook heel moe. Zojuist terug van marokkaans verlovingsfeest. Morgen 8u beginnen en 5 december.. zal wel stervens druk worden. Heb al 2 nachten barslecht geslapen, wordt dit de derde nacht?

Maandag + dinsdag hotelletje =D

The Forbidden Angel

kittyocean
Captain

PostPosted: Sat Dec 05, 2009 5:04 am

Wow, wat heb ik ineens een behoefte aan een bed...
PostPosted: Sat Dec 05, 2009 10:30 am

OMM: Ik moet nog veel te veel doen voor school xp . Ik heb echt behoefte aan vakantie 3nodding .

candy_loves_candy

kassiopeia

9,100 Points
  • Invisibility 100
  • Alchemy Level 2 100
  • Clambake 200
PostPosted: Sun Dec 06, 2009 10:26 am

OMM: ik denk nu al aan mijn examens... weet noch niet zo veel over wat voor opleidingen er zijn....., daarom => ik ga mentors advies volgen en eens op de internetsite van het Noorderpoort college kijken.....
PostPosted: Sun Dec 06, 2009 12:42 pm

Ponyo is de CUTEST ANIME EVER!! Nou ja, op dit moment dan...

kittyocean
Captain

candy_loves_candy

PostPosted: Mon Dec 07, 2009 10:51 am

OMM: Waarom moet ik nog zoveel doen xp ?
PostPosted: Mon Dec 07, 2009 11:10 am

Woah. Vandaag mijn moeder jarig, morgen mijn tante en overmorgen mijn oma ! s**t ! s**t ! s**t ! Overmorgen gaan we dat vieren. -_-'' Helemaal geen zin in ! >:I

Coin Operated Voice

the demon illidan

PostPosted: Mon Dec 07, 2009 11:14 am

pirate geen onvoldoendes terug zo ver.
mogelijke onvoldoendes die ik nog terug krijg: nederlands, duits.
andere cijfers die ik nog terug krijg: natuurkunde, engels en biologie(omdat ik het ga herkansen)
PostPosted: Tue Dec 08, 2009 11:00 am

Omm: waarom is die HP Vial Quest zo langdradig?

kittyocean
Captain

the demon illidan

PostPosted: Tue Dec 08, 2009 1:45 pm

=D over niet al te veel tijd komen Zelda spirit tracks en GoldenSunDS uit =D Yay!!
Maar het volgende boek uit de reeks die ik lees komt pas in mei 2010 uit scream en het boek daarna staat dat het 2011 uitkomt, en jaar later het laatste boek scream
PostPosted: Wed Dec 09, 2009 6:23 am

the demon illidan
=D over niet al te veel tijd komen Zelda spirit tracks en GoldenSunDS uit =D Yay!!
Maar het volgende boek uit de reeks die ik lees komt pas in mei 2010 uit scream en het boek daarna staat dat het 2011 uitkomt, en jaar later het laatste boek scream

Ik zag op Bol dat je limited edition figurines krijgt als je nu reserveert XP Niets voor jou?

OMM: Presents! YAY!

kittyocean
Captain

kassiopeia

9,100 Points
  • Invisibility 100
  • Alchemy Level 2 100
  • Clambake 200
PostPosted: Wed Dec 09, 2009 11:22 am

OMM: Vandaag was mijn mentor ziek dus we hadden de dag vrij, ik heb een telefoontje gekregen dat we morgen weer gewoon school hebben. Nu is er alleen nog de vraag of dat een invaller is of onze gebruikelijke leraar die voor de klas komt te staan...
Invaller.... wel gezellig, maar hoeveel er gewerkt wordt.... is wat minder.
*doet een 'mentor wordt beter' ritueel*
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 471 472 473 474 475 476 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games