|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 13, 2005 8:14 am
Erica! D: du pajade det <_<.... xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 13, 2005 8:21 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 13, 2005 8:23 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 13, 2005 8:29 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 13, 2005 8:30 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 13, 2005 8:34 am
Niddler Dark Erica Niddler Ja! >.< *puttar Derica* Jag luktar p堭in telefon f?tt den luktar allm䮠toalett... <<; Och du 䬳kar den doften? O.o ninja Nej... Jag f?ker komma p堶ad det kan vara som g?tt min telefon luktar allm䮠toalett. razz jaaaaa! kan det vara så att... att... du tappat den i en allmän toalett...? <.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 13, 2005 8:35 am
Niddler Dark Erica Niddler Ja! >.< *puttar Derica* Jag luktar p� min telefon f�r att den luktar allm�n toalett... <<; Och du �lskar den doften? O.o ninja Nej... Jag f�rs�ker komma p� vad det kan vara som g�r att min telefon luktar allm�n toalett. razz Du har haft med den på en allmän toalett?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 13, 2005 8:40 am
*blir robot* ninja *klättrar på hyllorna med sin långa metalsvans efter sig*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 13, 2005 8:43 am
*Sitter i andra hörnet av butiken med sin Super Sniper Scope Zoom 5000k och siktar på Ryu-chan medan han rör sig* ninja *Börjar avfyra några skott med siktet på hans huvud*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 13, 2005 8:45 am
*ser varnings skylten poppa upp* för långsamt! ninja *hoppar åt sidan och rullar ner för hyllan och tar tag i sin Pulse Rifle och skjuter genom hyllan mot Val*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 13, 2005 8:51 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 13, 2005 8:55 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 13, 2005 8:56 am
Niddler Mikusagi Niddler Dark Erica Niddler Ja! >.< *puttar Derica* Jag luktar p� min telefon f�r att den luktar allm�n toalett... <<; Och du �lskar den doften? O.o ninja Nej... Jag f�rs�ker komma p� vad det kan vara som g�r att min telefon luktar allm�n toalett. razz Du har haft med den på en allmän toalett?xDDD;; Typ som att jag skulle ha varit utanf??n till mitt rum en HELGDAG?!? rofl <_<;; det positiva med det hela är att du nu inte längre riskerar att mobilen börjar lukta allmän toalet, dvs. då den redan gör det 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 13, 2005 8:57 am
*fäster pulse riflen på ryggen och klättrrar utmed hyllornas sidor och råkar riva ner produkter*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|