|
|
|
|
Posted: Fri Nov 27, 2009 1:48 pm
I like.. brede mannen and i cannot lie cool !
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 27, 2009 11:52 pm
als je het gevoel hebt dat je tijdens een gesprek wordt aangevallen, heb je onbewust het gevoel dat jij iets hebt gezegt waarop je aangevalle wordt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 28, 2009 1:48 am
*verwijderd door mijzelf omdat ik me niet verder ga verlagen. I am me, I shall remain me.*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 01, 2009 7:41 am
Argh ! Die verdoving van de tandarts is irritant ! stressed Ik kan 2 uur lang niet eten ! gonk Ik ga van mijn stokje. burning_eyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 02, 2009 12:58 am
2 uurtjes niet eten.. en dan al van je stokje? surprised Dat hoop ik niet zeg.
OMM: Mmm, dat was eigenlijk wel een HELE foute droom. But i secretly enjoyed it.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 02, 2009 7:33 am
OMM: heb het zo druk. Vreemd genoeg heb ik nu even zo'n moment dat ik maar niks doe, om even de drukte te vergeten
Was het maar al kerst : O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 02, 2009 7:35 am
moet nog vanalles voor school doen x.x.. en ben moe (_ __") Lorraaa Was het maar al kerst : O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 02, 2009 7:37 am
Neo MOF moet nog vanalles voor school doen x.x.. en ben moe (_ __") Lorraaa Was het maar al kerst : O hoe ging maatschappijleer? ;O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 02, 2009 7:39 am
TfT_02 says: Brrrr koud x.x
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 02, 2009 7:41 am
Lorraaa Neo MOF moet nog vanalles voor school doen x.x.. en ben moe (_ __") Lorraaa Was het maar al kerst : O hoe ging maatschappijleer? ;O slecht XD bij een vraag moest een of andere vent naar amsterdam en dan moest je aangeven welk gerechtshof ofzo :S ik kan me alleen nog De Hoge Raad en nogwattes van het arrondissement -ofzoiets- herinneren XD de meerkeuzevragen gingen beter
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 02, 2009 7:49 am
Neo MOF Lorraaa Neo MOF moet nog vanalles voor school doen x.x.. en ben moe (_ __") Lorraaa Was het maar al kerst : O hoe ging maatschappijleer? ;O slecht XD bij een vraag moest een of andere vent naar amsterdam en dan moest je aangeven welk gerechtshof ofzo :S ik kan me alleen nog De Hoge Raad en nogwattes van het arrondissement -ofzoiets- herinneren XD de meerkeuzevragen gingen beter Hm misschien valt het nog wel mee :] Ik heb nog nooit meerkeuzevragen met maatschappijleer gehad btw ;O Alleen van die rot-bronnen waar je iets uit moet opmaken
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 02, 2009 1:51 pm
Waarom zijn deze 2 weken zo stressvol? Wanneer wordt het eindelijk rustig?!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 02, 2009 2:54 pm
@kitty, in januari smile
OMM: Mag het dromen topic terug komen? crying Vanuit de categorie last chance
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 03, 2009 12:46 am
Tuurlijk; waar wil je hem hebben?
OMM: Ik wil terug mijn bed in. Die droom was zo leuk.... en ik val bijna om!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 03, 2009 7:48 am
waarom heb ik maatschappijleer? XD (ik zie het nut er wel van in, maar ik moet morgen alleen voor maatschappijleer naar school ><)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|