Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
~Chatterbox~ Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 470 471 472 473 474 475 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Wed Nov 15, 2006 1:42 pm

Oranjekorfbalpizza!
Als ik eerlijk moet zijn, ik denk niet dat veel mensen je boek gaan kopen. ^^
Waarom ga jij er uit dat dit wel gebeurt?

Omdat het een goed verhaal is. En er toch wel veel mensen zijn die Fantasy lezen.
Ik zou het zo meteen kopen, net zoals de anderen die kitty's prgressie al tijden volgen.

Kijk, ik denk niet dat we meteen een wereldbestseller uitbrengen. Daarvoor moet je connecties hebben. Ik zou het wel kunnen verfilmen...
Dat doet het altijd goed (Points to LOTR, Narnia, HP, enz)

*starts pondering* Wie zou ik dan allemaal kunnen casten? *gaat in een hoekje zitten nadenken en aantekeningen maken*
PostPosted: Wed Nov 15, 2006 1:45 pm

Ik wil Random Woman #345 zijn!!

En misschien een character uit boek 6.... Omdat die heel dicht bij mij staat. In een andere situatie, maar toch heel dicht bij mij staat.

Yay voor Zakou!!!

kittyocean
Captain

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Wed Nov 15, 2006 2:10 pm

kittyocean
Zakou Nenharma
Vertalen... Hmm miss als wij een goede vertaler voor Kitty vinden...
Of wil je hem ten alle tijden engels houden?

Tja, als iemand anders hem vertaald is het niet 100% meer mijn werk confused Dat is het nadeel... en dan moet ik ook kosten afdragen enzo... misschien voor de toekomst ^_^ Eerst engels en uberhaupt iets verkopen!

Misschien is babblefish een idee? rofl

wink
PostPosted: Wed Nov 15, 2006 2:20 pm

*valt lachend uit haar stoel* auw xD *stoot daarna hara hoofd als ze wil opstaan*

Darlaa toch! Het is al laat xD

Hmmm maar dat is inderdaad wel een idee ja :3

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200

Digipyro

PostPosted: Wed Nov 15, 2006 3:28 pm

Oranjekorfbalpizza!

ik vind je hier wel een beetje erg kort door de bocht komen......
mischien moet je eens wat beter uitleggen waarom je dit denkt ipv het zo te brengen want als iemand zoiets tegen mij zou zeggen zou het me best kwetsen. ik zou me dan min of meer een beetje aangevallen voelen omdat het zo bot overkomt terwijl het mischien niet eens zo bedoeld is.
PostPosted: Thu Nov 16, 2006 1:34 am

kittyocean
Oranjekorfbalpizza!

Daar ga ik niet van uit confused En erg bedankt voor je steun confused Ik breng namelijk het boek uit voor hen die het WEL willen kopen, en niet voor hen die het niet willen kopen.
Maar goed, mijn droom is schrijfster worden... en dat kan nooit waar worden als ik niet eerst wat uitbreng.
Ben jij ook niet lid van die Manga groep ofzo? (je gaf me er een kaartje van). Daar wist je van te voren toch ook niet van of het wat zou worden?

Sja, ik wil gewoon even eerlijk overkomen... ^^; Net als op DA, staan er dagelijks wel polls over zou je mijn prints kopen als ik die zou maken, en dan stemt het grootste deel op Ja, maar als ze er eenmaal zijn wordt er zo goed als geen een verkocht..
Dat was dus meer op het idee

Boeken

*
Biografiën (944)
*
Business (4724)
*
Computers (1273)
*
Dieren (1061)

*
Entertainment (1759)
*
Eten & Koken (637)
*
Games (627)

Dat zijn in totaal 11025 boeken... ik denk gewoon niet dat je daar tussenuit gaat springen, no matter hoe goed het is.
Was meer in reactie op
Quote:
Voordeel: als ik het al uitgegeven heb, kan ik cijfers tonen van hoeveel mensen het al gekocht hebben, en dan naar een uitgeverij gaan. Als een soort van bewijsje

Sorry dat het zo overkwam sad

Oranjekorfbalpizza!

kittyocean
Captain

PostPosted: Thu Nov 16, 2006 10:17 am

Ik begrijp je reactie ook wel. Je wilt gewoon niet dat ik telleurgesteld wordt. Maar goed, je weet ook dat dit mijn droom is =S Dan komt het erg hard over.
Maar goed, ik ga er ook niet van uit dat ik de volgende dag, of het jaar erna populair ben. En van de 10 mensen die zeggen dat ze het gaan kopen, geloof ik maar 50% van... op z'n hoogst! En al kopen ze boek 1, wie zegt dat ze boek 2 kopen?

Maar goed, als ik schrijfster wil worden, moet ik ergens beginnen. En ik zal zeker niets krijgen als het alleen maar op de computer blijft staan! Elke euro die ik hiermee verdien is gewoon een bonus =D

Ik vind het gewoon veel belangrijker dat ik kan zeggen: mijn boek is uitgegeven.

En wie weet! Misschien willen uitgeverijen het wel lezen als ze weten dat mensen het WEL al hebben gekocht! Nu kijken ze me niet eens aan!!
PostPosted: Thu Nov 16, 2006 11:59 am

Ik heb zojuist de film Final Fantasy VII Advent Children, de special 2-disc edition die ik bij Free Record shop gekeken, mijn reactie: KOOP DIE FILM AL HEB JE ALLEEN AL VAN DE NAAM "FINAL FANTASY" GEHOORD!!!!die film is het echt waard om gekeken te worden, zo verschrikkelijk mooi. En ja, ik ben een Final Fantasy fan. MAAR! Ik heb nooit deel 7 afegemaakt met spelen, maar toch vind ik deze film ge-wel-dig.

Hoe de film alleen al begint, een zwaard gevecht tussen 4 mensen, OP EEN MOTOR! eek

Kun je na gaan hoe de eind scene is? Wil je het weten? Nou? nah ik vertel het niet, dan moet je hem zelf maar gaan checken mrgreen

Dit bericht werd U aangeboden door een HYPERACTIEVE BOUDEWIJN! alstublieft xp

][Boude][

kittyocean
Captain

PostPosted: Thu Nov 16, 2006 12:14 pm

User Image
User ImageUser Image
Ik vond hem juist zwaar tegenvallen =S Helemaal niet zo boeiend =S Meer vechten dan een plot =S

I made all the images myself! Do not steal them please!

User Image
PostPosted: Thu Nov 16, 2006 12:58 pm

Ik snapte hem niet helemaal, of liever gezegd helemaal niet.

Wel mooi gemaakt though.

[Sky-Angel]

][Boude][

PostPosted: Thu Nov 16, 2006 1:16 pm

Ieder zijn eigen kijk erop 3nodding

Ik zelf vond de vecht scene's juist tof en belangrijk want als het een en al conversatie is dat ook niet echt meer boeiend na een uur rolleyes

En Sky-Angel, ookal had ik gezegs in me voorgaande post dat je hem toch moet kijken ookal heb je alleen de naam gehoord, err... ben toch blij dat je hem mooi vond sweatdrop

Het spel gespeeld hebben is ook een voordeel, maar wat ook mooi is aan de speciale versie die ik heb is dat een extra, het spel zelf is, maar super snel samengevat als het ware, dus je wordt dan gelijk geholpen om het beter te begrijpen. biggrin

En nu een leuke vraag; wie ziet er aantrekkelijker uit. Cloud of Sephiroth? mrgreen
PostPosted: Thu Nov 16, 2006 1:17 pm

User Image
User ImageUser Image
Daar ben ik het mee eens; erg mooi! Alleen geen plot =S

Ik haat het nieuwe quest systeem. Ik kan mijn avi niet resaven zonder mijn avi te verliezen 4eva, dus moira zal nu bovenaan mijn pagina blijven staan. Dat of ik raak de quest kwijt =S Zou toch niet mogen =S??!

User Image

kittyocean
Captain

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Thu Nov 16, 2006 1:40 pm

Je kan de quest beeindigen bij de kleine zal het niet uitmaken xD door kun kun je toch niet.

tja het is een quest voor nieuwe users dus niet ingesteld op glitches, sweatdrop gaia in zoiezo niet ingesteld op glitches.
PostPosted: Thu Nov 16, 2006 1:43 pm

User Image
User ImageUser Image
Klopt, maar het is toch idioot dat mensen die hun oude mond willen houden, of hun oude oogkleur, of andere avi looks, deze quest niet kunnen doen? Ten miste, niet zonder hem definitief te skippen.

Het gaat niet om de items of gold, maar om het feit dat we niet mee kunnen doen zonder een hoge prijs te betalen =S

En een mule maken is geen optie =S Waarom zou je een mule moeten maken om een klein beetje gold en een goedkoop item te krijgen? =S Da's nog gekker!

User Image

kittyocean
Captain

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Thu Nov 16, 2006 1:56 pm

Tja het is eigenlijk helemaal niet voor oude users.. dus gaan ze daar ook geen rekening mee houden.
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 470 471 472 473 474 475 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games