Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
~Chatterbox~ Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 469 470 471 472 473 474 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Digipyro

PostPosted: Wed Nov 15, 2006 3:16 am

nou kitty, ik vind dat je voor je boek moet gaan, ik bedoel dit is gaia maar... het is jammer dat je minder tijd voor ons heb, maar dit heeft geen enkel invloed op je leven en dat boek wel + het is een droom/ambitie. Bijna het zelfde als wat ik heb. Ik zou dus PRECIES het zelfde doen en er zelfs niet eens over twijvelen gewoon doen maar hou ons wel up to date razz .

User Image
PostPosted: Wed Nov 15, 2006 6:14 am

User Image
User ImageUser Image
Leuke tekening!

Ik heb besloten dat ALS ik voor lulu.com ga, de release datum 21 maart wordt smile Dat is een speciale datum voor mij =D En heb ik meer tijd om boek 3 verder te schrijven XD

I made all the images myself! Do not steal them please!

User Image

kittyocean
Captain

Digipyro

PostPosted: Wed Nov 15, 2006 7:25 am

hehehehe t is 3d Xd, maar t is cellshaded dus lijkt idd op tekening, mjah ben nie zo heel blij met t resultaat want ik mis de shade's razz razz razz .... maargoed weinig zin om er meer werk van te maken dan nodig is, mischien dat ik voor de lol meer van dit soort simpele figuurtjes ga maken.

wat heb ik vandaag gedaan:

Ik heb klei gekocht... en dan nie zomaar klei, nee pro klei smile ( ik zocht eigenlijk sculpey maar kwam met n ander merk thuis helaas) maargoed ik ga eens voor de lol MOOIE figuurtjes maken kijken of ze een beetje tof worden smile .
PostPosted: Wed Nov 15, 2006 9:51 am

Ik voel me zo vreemd hier zo... Kittyocean is met boeken bezig, Eastvane met klei. Ik ben een buitenbeentje emo

Maar dat maakt het alleen maar leuker om achter alles te weten te komen mrgreen

Dus...

@ Kittocean: Waar gaan je boeken over?

@ Eastvane: Maak je soms filmpjes met klei figuren?

][Boude][

Digipyro

PostPosted: Wed Nov 15, 2006 10:11 am

][Boude][
Ik voel me zo vreemd hier zo... Kittyocean is met boeken bezig, Eastvane met klei. Ik ben een buitenbeentje emo

Dus...

nee, ik maak er sculpturen voor me film mee, beter gezegd ik ga t voor het eerst doen maar heb er de volste vertrouwen in ik hou van creativiteit.
maar ga er geen filmpjes mee maken ik maak er enkel een beeldje van en dan ga ik hem namaken in 3d. (en het leuke is dat ik het beeldje dus in me handen kan houden smile )

he vanwaar die erm.... signature ? ben je homo (normale vraag)
PostPosted: Wed Nov 15, 2006 11:20 am

][Boude][

Dus...

Art Scene -> Forever Young ^_^ Engelstalige Fantasy!

kittyocean
Captain

][Boude][

PostPosted: Wed Nov 15, 2006 11:26 am

Nou ik ben eigelijk biseksueel om eerlijk te zijn.

Maar ik heb niet Hard Gay in me sig staan omdat ik hem aantrekkelijk vind, hij is gewoon een geinige comediant. Kijk maar op youtube, zoek naar "Hard Gay"en dan zul je een hele hoop afleveringen vinden, er is ook een youtube member "Bakafish" die zowat alle afleveringen heeft up-geload. Ik durf te wedden dat je hem melig zal vinden domokun

(Geinige is dat Hard Gay professioneel worstelaar was/is en hij is ook nog eens getrouwd met een mooi japans model xp )

En ik vind het cool dat je engelse fantasy schrijft Kittyocean biggrin
PostPosted: Wed Nov 15, 2006 11:30 am

bedankt voor het compliment =D Als het aan mij ligt komt mijn eerste boek 21 maart uit =D

kittyocean
Captain

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Wed Nov 15, 2006 11:51 am

•♥• Ik had hiervoor nog nooit van die vent gehoord xD maar zal hem nu niet meer vergeten. •♥•
PostPosted: Wed Nov 15, 2006 11:51 am

kittyocean
bedankt voor het compliment =D Als het aan mij ligt komt mijn eerste boek 21 maart uit =D

de engelse versie neem ik aan , maar maak je ook een nederlandse versie dan ? ben ik wel nieuwschierig naar eigenlijk want dan ga i khem nog kopen ook mrgreen al helmaal als je bedenkt dat ik gemidelt 1 boek in 3 jaar lees sweatdrop

QYDrop

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Nov 15, 2006 12:17 pm

QYDrop
kittyocean

de engelse versie neem ik aan , maar maak je ook een nederlandse versie dan ? ben ik wel nieuwschierig naar eigenlijk want dan ga i khem nog kopen ook mrgreen al helmaal als je bedenkt dat ik gemidelt 1 boek in 3 jaar lees sweatdrop

Sorry, vertalen gaat me niet lukken =( Daar raak ik ZO gefrustreerd door...
Je kan al een gedeelte in de Art Scene lezen (incl spelfouten die in de print versie minder zullen zitten =D)
PostPosted: Wed Nov 15, 2006 1:13 pm

Als ik eerlijk moet zijn, ik denk niet dat veel mensen je boek gaan kopen. ^^
Waarom ga jij er uit dat dit wel gebeurt?

Oranjekorfbalpizza!

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Nov 15, 2006 1:28 pm

Oranjekorfbalpizza!
Als ik eerlijk moet zijn, ik denk niet dat veel mensen je boek gaan kopen. ^^
Waarom ga jij er uit dat dit wel gebeurt?

Daar ga ik niet van uit confused En erg bedankt voor je steun confused Ik breng namelijk het boek uit voor hen die het WEL willen kopen, en niet voor hen die het niet willen kopen.
Maar goed, mijn droom is schrijfster worden... en dat kan nooit waar worden als ik niet eerst wat uitbreng.
Ben jij ook niet lid van die Manga groep ofzo? (je gaf me er een kaartje van). Daar wist je van te voren toch ook niet van of het wat zou worden?
PostPosted: Wed Nov 15, 2006 1:29 pm

Vertalen... Hmm miss als wij een goede vertaler voor Kitty vinden...
Of wil je hem ten alle tijden engels houden?

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Nov 15, 2006 1:30 pm

Zakou Nenharma
Vertalen... Hmm miss als wij een goede vertaler voor Kitty vinden...
Of wil je hem ten alle tijden engels houden?

Tja, als iemand anders hem vertaald is het niet 100% meer mijn werk confused Dat is het nadeel... en dan moet ik ook kosten afdragen enzo... misschien voor de toekomst ^_^ Eerst engels en uberhaupt iets verkopen!
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 469 470 471 472 473 474 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games