|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 09, 2005 9:44 am
Cassidy92 kiek Cassidy92 Dragonfly2900 Cassidy92 Dragonfly2900 Cassidy92 voor het eerst in me leven was school vet relaxed....heel erg maf opeens vind ik school lol blaugh JAAAA dat heb ik ook op het einde v.h. jaar wij hebben nog een paar weken maar tig ist vet relaxed we zaten met ze allen gewoon nix te doen en ze vonden het niet eens erg blaugh HAHA lol Nou Ik heb nog maar 2 weken te gaan en de laatste week heb ik maar 3 dagen school fozo damn ik heb nog drie weken egt school en dan kamp en boeken inleveren en dan nog een week mij een raadsel wat je dan moet doen..... ik heb volgende week toetsweek en dan nog 2 weken les en daarna nog 2 weken lesvrij >< ongeveer hetzelfde als mij... Raad eens... Ik heb al bijna mijn 2e vakantie-week erop zitten! twisted *rent weg en verstopt zich*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 09, 2005 10:06 am
Uumie-chan kiek number_17 ik heb vandaag voor het eerst een gedicht geschreven whee wauw... laat horen! ^ Wat zij zei. het staat in mijn journal..misschien post ik het wel in de gedichten topic als het niet al te slecht in sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 09, 2005 10:13 am
number_17 Uumie-chan kiek number_17 ik heb vandaag voor het eerst een gedicht geschreven whee wauw... laat horen! ^ Wat zij zei. het staat in mijn journal..misschien post ik het wel in de gedichten topic als het niet al te slecht in sweatdrop Ik vond het best goed!!! 3nodding Alleen de spelling was niet 100% correct, maar als je wilt kan ik je daar zo mee helpen smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 09, 2005 10:15 am
Uumie-chan number_17 Uumie-chan kiek number_17 ik heb vandaag voor het eerst een gedicht geschreven whee wauw... laat horen! ^ Wat zij zei. het staat in mijn journal..misschien post ik het wel in de gedichten topic als het niet al te slecht in sweatdrop Ik vond het best goed!!! 3nodding Alleen de spelling was niet 100% correct, maar als je wilt kan ik je daar zo mee helpen smile graag biggrin als het niet te veel moeite is sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 09, 2005 10:19 am
number_17 Uumie-chan number_17 Uumie-chan kiek number_17 ik heb vandaag voor het eerst een gedicht geschreven whee wauw... laat horen! ^ Wat zij zei. het staat in mijn journal..misschien post ik het wel in de gedichten topic als het niet al te slecht in sweatdrop Ik vond het best goed!!! 3nodding Alleen de spelling was niet 100% correct, maar als je wilt kan ik je daar zo mee helpen smile graag biggrin als het niet te veel moeite is sweatdrop Tuurlijk niet. Ik verbeter t even en PM t je dan!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 09, 2005 10:19 am
Uumie-chan Cassidy92 kiek Cassidy92 Dragonfly2900 Cassidy92 Dragonfly2900 Cassidy92 voor het eerst in me leven was school vet relaxed....heel erg maf opeens vind ik school lol blaugh JAAAA dat heb ik ook op het einde v.h. jaar wij hebben nog een paar weken maar tig ist vet relaxed we zaten met ze allen gewoon nix te doen en ze vonden het niet eens erg blaugh HAHA lol Nou Ik heb nog maar 2 weken te gaan en de laatste week heb ik maar 3 dagen school fozo damn ik heb nog drie weken egt school en dan kamp en boeken inleveren en dan nog een week mij een raadsel wat je dan moet doen..... ik heb volgende week toetsweek en dan nog 2 weken les en daarna nog 2 weken lesvrij >< ongeveer hetzelfde als mij... Raad eens... Ik heb al bijna mijn 2e vakantie-week erop zitten! twisted *rent weg en verstopt zich* *rent achter haar aan* jij bent gemeen!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 09, 2005 10:20 am
Uumie-chan number_17 Uumie-chan number_17 Uumie-chan kiek number_17 ik heb vandaag voor het eerst een gedicht geschreven whee wauw... laat horen! ^ Wat zij zei. het staat in mijn journal..misschien post ik het wel in de gedichten topic als het niet al te slecht in sweatdrop Ik vond het best goed!!! 3nodding Alleen de spelling was niet 100% correct, maar als je wilt kan ik je daar zo mee helpen smile graag biggrin als het niet te veel moeite is sweatdrop Tuurlijk niet. Ik verbeter t even en PM t je dan! ok bedankt biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 09, 2005 10:48 am
Uumie-chan ButtonFly Vandaag is het 2 jaar geleden dat mijn opa overleed. We zijn vandaag naar zijn graf gegaan, en hebben dara 4 prachtige rozen neergelegd. Mijn moeder ging even een gieter halen voor de planten. Ik ging tegen opa praten, en toen schoot me iets te binnen. Uumie (En eigenlijk iedereen): (Eigenlijk denk ik dat dit zinloze informatie is, omdat je het waarschijnlijk al doet, maar goed xd ) Ga gewoon als je je niet goed voelt, of gewoon iets wil zeggen tegen iemand, naar het graf van je opa. Ga tegen hem praten, lach, huil, het lucht op. Misschien zie je het niet, maar hij lacht naar je, en als je weggaat zwaait hij, dat deed de mijne ook bij mij! *hug* Opa is gecremeerd, maar zijn urn staat nog niet op een openbare plek omdat oma nog niet weet wat ze ermee wil. Maar ik praat haast elke dag tegen zijn foto, het is een goede tip heart sweatdrop , owjah, dat kan ook nog. Wask ff vergeten sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 09, 2005 10:53 am
mijn stage wordt niet afgetekend ergo ik voel me kut
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 09, 2005 10:55 am
kittyocean mijn stage wordt niet afgetekend ergo ik voel me kut wat betekend dat, dat je het hele jaar voor niet heb gelopen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 09, 2005 11:03 am
ButtonFly Uumie-chan ButtonFly Vandaag is het 2 jaar geleden dat mijn opa overleed. We zijn vandaag naar zijn graf gegaan, en hebben dara 4 prachtige rozen neergelegd. Mijn moeder ging even een gieter halen voor de planten. Ik ging tegen opa praten, en toen schoot me iets te binnen. Uumie (En eigenlijk iedereen): (Eigenlijk denk ik dat dit zinloze informatie is, omdat je het waarschijnlijk al doet, maar goed xd ) Ga gewoon als je je niet goed voelt, of gewoon iets wil zeggen tegen iemand, naar het graf van je opa. Ga tegen hem praten, lach, huil, het lucht op. Misschien zie je het niet, maar hij lacht naar je, en als je weggaat zwaait hij, dat deed de mijne ook bij mij! *hug* Opa is gecremeerd, maar zijn urn staat nog niet op een openbare plek omdat oma nog niet weet wat ze ermee wil. Maar ik praat haast elke dag tegen zijn foto, het is een goede tip heart sweatdrop , owjah, dat kan ook nog. Wask ff vergeten sweatdrop Ik ben het niet anders gewend, bij iedereen in de familie die stierf is het zo gegaan... ik weet niet hoe het zou zijn als er echt een graf was om te bezoeken ofzo confused Misschien maar beter ook, ik weet het niet... En Kitt: Heel veel sterkte ermee en nogmaals alles wat ik op MSN ook al zei! heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 09, 2005 12:38 pm
Yup, 5 maanden voor niets stress gehad.
En verder denk ik er aan Forever Young als boek te publiceren......
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 09, 2005 12:41 pm
kittyocean Yup, 5 maanden voor niets stress gehad. En verder denk ik er aan Forever Young als boek te publiceren...... Kunnen ze dat zomaar maken?! er moet toch iets zijn dat je kan onernemen? En hoe wil je dat voor elkaar krijgen, publicatie?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 09, 2005 12:43 pm
Yup, kunnen ze zomaar maken........
Er is een site die gratis je boek uitgeeft en je krijgt er nog geld voor ook. Okay, 8% per boek, maar ik weet niet of dat weinig of veel is..... ik laat mijn pa ook kijken.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 09, 2005 1:05 pm
Ik kan het niet helpen, ik moet het kwijt:
IK BEN ZO VERLIIIIEFD heart En hij is ZO lief! 4laugh
ENENENENEN
Morgen concert van U2! Niet echt mijn smaak, maar ik ben benieuwd of ze live ECHT zo goed zijn. Het schijnt van wel.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|