|
|
|
|
Posted: Mon Oct 18, 2004 9:44 am
+ Heheh..bara allmänt glad idag smile
- Saknar pojken mer än någonsin gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 18, 2004 9:48 am
-ont i huvet -sen dag gonk
-/+ kanske gillar nån.. ninja
+ godis regn(chibi chan du vet vad jag snakar om xd )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 18, 2004 11:16 am
+ Hon säger att hon gillar mig >3 + Ska träffa henne på lördag + Bra musik + Mår allmänt bra och känner endorfin i kroppen, nästan. Tror jag @w@
+/- Oscar visar mig... skumma.. bilder på MSN
- Hon måste gå - Slut på pengar på mobilen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 18, 2004 12:23 pm
+ Ägg-låten! xd heart + Jag ägde Jacke och Jonna i Ruter 7 whee + Jag blev godkänd på musikprovet som jag knappt pluggat inför! crying heart + Det skulle du bra allt vilja veta va? ninja
+/- Blev så paff när jag kom hem att jag höll på att säga "Hej mamma" till min morfar sweatdrop xp
- Försov mig nästan idag.. - Skar mig på plastlocket till min yoghurt som jag åt till frukost för att jag var stressad.. ._. - Fick sen apelsinsaft i såret på hemkunskapen.. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 18, 2004 12:29 pm
- Det regnade på väg till skolan, var genomblöt när jag kom fram.. gonk - Låångt kvar till lördag.. crying - Ville ligga kvar i sängen imorse! >___<` Av tre anledningar..
+ Tandläkarbesöket var kort.. whee + Det var ovanligt kul på skolan.. o_O` + Hopey var så snäll och skippade träningen för min skull.. ^^` heart + Heh.. Me wont tell.. ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 18, 2004 1:04 pm
- Katten rev mig i ansiktet idag - Mina kompisar är deppiga - När dom är deppiga blir jag deppig
+ Såret ser helgrymt ut
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 18, 2004 2:50 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 18, 2004 3:04 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 19, 2004 12:11 am
- FEBER!! - Snorig. - Kan inte andas normalt, svullen i halsen. - Är i skolan. Borde nog inte vara det. - Huvudvärk. - Orolig och ledsen. - Känner mig ensam. gonk *Kramar Madde* whee - Svälter mig själv.. Inte för att jag har någon aptit... Men ändå... huvudvärken är pga att jag inte äter..
-/+ Älskar honom. :\
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 19, 2004 1:09 am
- Feber - Ont i halsen - Inte ätit på flera dagar - Saknar min älskling sad - Egon vill inte vara i närheten av mig
+ Mår bättre än igår + Kan andas + Hittat min Charta 77 skiva whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 19, 2004 1:45 am
+ Fick reda på idag att hon är kär i mig heart heart + Nästa lördag kommer typ vara den bästa lördagen
- Är i skolan - Långt kvar till lördag D:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 19, 2004 4:50 am
- Grät på NO:n crying Men det berodde kanske på att jag hackade lök xp
+ Kluddade "Robin" i min anteckningsbok heart + Slapp idrotten
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 19, 2004 6:04 am
+ totoro! *dansar till musiken* + gaia! *dansar till .... erm... något* + slappardagar i skolan! ^^ + mår allmänt bra. + har fått mycket motion de senaste två dagarna. har gått över tre mil... + fixade cykelns punka idag (utanför tågstationen sweatdrop )
- har haft punka på cykeln. -> jag fick gå till tentan. typ 7-8km. - gick vilse på vägen tillbaka från tentan. sweatdrop lyckades gå i en ring... samlade ihop 1.5(?) mil... - regn - tråkig matte i skolan - internetservicen är ostabil. vill skälla ut någon. - har enorma läxor... gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 19, 2004 6:07 am
+ är glad - mår illa - är deppig +/- är inte kär.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|