Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Unisex WC // Killan oma 'chatterbox' Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 45 46 47 48 49 50 ... 264 265 266 267 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Wicked
Captain

PostPosted: Tue Apr 05, 2005 12:54 am

Liftrasir
Wicked
domokun Eiko gurun opetus riittanytkaan? Epaonnistuinko mina? Olenko arvoton? Eiko minusta olekaan matematiikanopiskelijoiden vapahtajaksi. crying

Ne joko kysyi ihan muuta, tai sitten niin vaikeasti ettei meikalaisen aivot sita kassanneet. Heh heh 2 tehtavaa 7sta, heh heh... (doomed)

No prkle. Anna sen opettajan numero ni mie pidan sille puhuttelun. twisted
PostPosted: Tue Apr 05, 2005 3:56 am

Whoa,koin tanaan elamani kammottavimman kattelyn! eek Sen aijan kasi oli varmaan kolme kertaa mun pienta katostani isompi ja puristusvoimaa loytyi.Hyva ettei mulla silmat pompannut samalla ulos. xp Scary man...

Carmen LaVihta

Shimattabaka

PostPosted: Tue Apr 05, 2005 6:39 am

Carmen LaVihta
Whoa,koin tanaan elamani kammottavimman kattelyn! eek Sen aijan kasi oli varmaan kolme kertaa mun pienta katostani isompi ja puristusvoimaa loytyi.Hyva ettei mulla silmat pompannut samalla ulos. xp Scary man...

Ketäs kättelit??? Oli tänään näytelmä kerho ja minä joudun esittämään korppia joka lentää päin seiniä gonk
PostPosted: Tue Apr 05, 2005 8:11 am

(\ /)
(^.^)
c(")(")

Wicked
Captain

Carmen LaVihta

PostPosted: Tue Apr 05, 2005 9:05 am

[ Message temporarily off-line ]
PostPosted: Tue Apr 05, 2005 9:06 am

Shimattabaka
Carmen LaVihta

Ketäs kättelit??? Oli tänään näytelmä kerho ja minä joudun esittämään korppia joka lentää päin seiniä gonk

Se oli yksi seta tyovoimatoimiston projektista...muuten mukava ja kaikkea mutta se koura oli kuin karhulla!! eek

Carmen LaVihta

Jorke

PostPosted: Tue Apr 05, 2005 9:08 am

Pitaako LaVihdalle antaa jokin lahja kun pitaa olla valmis synttareihin biggrin
Muhahaa, donatoin tai ostan jonkin kakan hommelin ja sullon pakettiin biggrin
PostPosted: Tue Apr 05, 2005 9:08 am

Wicked
Captain

Carmen LaVihta

PostPosted: Tue Apr 05, 2005 9:28 am

PostPosted: Tue Apr 05, 2005 10:22 am

KoRnin esitelma ei edisty. domokun Liikaa tietoa, liian vahan aikaa. Perseesta. gonk

thoughtless`

Carmen LaVihta

PostPosted: Tue Apr 05, 2005 10:23 am

mankitus
KoRnin esitelma ei edisty. domokun Liikaa tietoa, liian vahan aikaa. Perseesta. gonk

Mulle kavi kerran noin...max.10 minuutin esitelma venyi lahemmas puolituntiseksi.Ja se kertoi vielapa Elisabeth I:sta... sweatdrop
PostPosted: Tue Apr 05, 2005 10:27 am

Carmen LaVihta
mankitus

Mulle kavi kerran noin...max.10 minuutin esitelma venyi lahemmas puolituntiseksi.Ja se kertoi vielapa Elisabeth I:sta... sweatdrop
Niinh... Perjantaiksi pitaisi tehda, aloitin tanaan. -_-' Haluisin jaada torstaina harkoista pois vaan en voi kun katsotaan 3 kameralla kuvattu esityksemme. Esitelmasta tulee aikas latty.

thoughtless`

Liffy Glitter

PostPosted: Tue Apr 05, 2005 11:01 pm

*katselee suurella mielenkiinnolla kuinka joku hassu tytto yrittaa asentaa koulun koneelle jotain ohjelmaa*

Heh heh heh... heh heh heh heh...

*katselee suurella mielenkiinolla kuinka se hassu tytto ei nayta tajuavan sita viestia missa lukee jotain ettei voi asentaa koska liian vahan oikeuksia*

Heh heh HEH heh... lol. Pitaisiko se paastaa talle koneelle, tassa on se ohjelma... ...nah.

...hum, mutta kylla se yrittaa jaksaa.

Moi, minulla on tylsaa! Ihmisten maailmassa on tanaan kylma, kotonakin oli vain 17 astetta (no, on sekin jotain...). Ahdistus.
PostPosted: Tue Apr 05, 2005 11:19 pm

Kattelen tas just seuraavan jakson lukujarjestysta ja mieleni tekisi alkaa itkemaan. Tietenkin koko viimeinen jakso taynna vaikeita aineita, kuten esim. liiketalouden ruotsi, tietokantojen tehokaytto, kauppapaikan ohjelmointi, etc. Sit lisaks viel ois 10h/viikko opinnaytetyota merkitty lukkariin, joista 6 tuntia ohjattuna ja 4 itsenaisesti... *kuolee*

meppu
Crew

Wicked
Captain

PostPosted: Tue Apr 05, 2005 11:24 pm

ninja *joku lintsaa koulusta*
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 45 46 47 48 49 50 ... 264 265 266 267 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games