|
|
|
|
Posted: Tue Apr 05, 2005 12:54 am
Liftrasir Wicked domokun Eiko gurun opetus riittanytkaan? Epaonnistuinko mina? Olenko arvoton? Eiko minusta olekaan matematiikanopiskelijoiden vapahtajaksi. crying Ne joko kysyi ihan muuta, tai sitten niin vaikeasti ettei meikalaisen aivot sita kassanneet. Heh heh 2 tehtavaa 7sta, heh heh... (doomed) No prkle. Anna sen opettajan numero ni mie pidan sille puhuttelun. twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 05, 2005 3:56 am
Whoa,koin tanaan elamani kammottavimman kattelyn! eek Sen aijan kasi oli varmaan kolme kertaa mun pienta katostani isompi ja puristusvoimaa loytyi.Hyva ettei mulla silmat pompannut samalla ulos. xp Scary man...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 05, 2005 6:39 am
Carmen LaVihta Whoa,koin tanaan elamani kammottavimman kattelyn! eek Sen aijan kasi oli varmaan kolme kertaa mun pienta katostani isompi ja puristusvoimaa loytyi.Hyva ettei mulla silmat pompannut samalla ulos. xp Scary man... Ketäs kättelit??? Oli tänään näytelmä kerho ja minä joudun esittämään korppia joka lentää päin seiniä gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 05, 2005 8:11 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 05, 2005 9:05 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 05, 2005 9:06 am
Shimattabaka Carmen LaVihta Whoa,koin tanaan elamani kammottavimman kattelyn! eek Sen aijan kasi oli varmaan kolme kertaa mun pienta katostani isompi ja puristusvoimaa loytyi.Hyva ettei mulla silmat pompannut samalla ulos. xp Scary man... Ketäs kättelit??? Oli tänään näytelmä kerho ja minä joudun esittämään korppia joka lentää päin seiniä gonk Se oli yksi seta tyovoimatoimiston projektista...muuten mukava ja kaikkea mutta se koura oli kuin karhulla!! eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 05, 2005 9:08 am
Pitaako LaVihdalle antaa jokin lahja kun pitaa olla valmis synttareihin biggrin Muhahaa, donatoin tai ostan jonkin kakan hommelin ja sullon pakettiin biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 05, 2005 9:08 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 05, 2005 9:28 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 05, 2005 10:22 am
KoRnin esitelma ei edisty. domokun Liikaa tietoa, liian vahan aikaa. Perseesta. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 05, 2005 10:23 am
mankitus KoRnin esitelma ei edisty. domokun Liikaa tietoa, liian vahan aikaa. Perseesta. gonk Mulle kavi kerran noin...max.10 minuutin esitelma venyi lahemmas puolituntiseksi.Ja se kertoi vielapa Elisabeth I:sta... sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 05, 2005 10:27 am
Carmen LaVihta mankitus KoRnin esitelma ei edisty. domokun Liikaa tietoa, liian vahan aikaa. Perseesta. gonk Mulle kavi kerran noin...max.10 minuutin esitelma venyi lahemmas puolituntiseksi.Ja se kertoi vielapa Elisabeth I:sta... sweatdrop Niinh... Perjantaiksi pitaisi tehda, aloitin tanaan. -_-' Haluisin jaada torstaina harkoista pois vaan en voi kun katsotaan 3 kameralla kuvattu esityksemme. Esitelmasta tulee aikas latty.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 05, 2005 11:01 pm
*katselee suurella mielenkiinnolla kuinka joku hassu tytto yrittaa asentaa koulun koneelle jotain ohjelmaa*
Heh heh heh... heh heh heh heh...
*katselee suurella mielenkiinolla kuinka se hassu tytto ei nayta tajuavan sita viestia missa lukee jotain ettei voi asentaa koska liian vahan oikeuksia*
Heh heh HEH heh... lol. Pitaisiko se paastaa talle koneelle, tassa on se ohjelma... ...nah.
...hum, mutta kylla se yrittaa jaksaa.
Moi, minulla on tylsaa! Ihmisten maailmassa on tanaan kylma, kotonakin oli vain 17 astetta (no, on sekin jotain...). Ahdistus.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 05, 2005 11:19 pm
Kattelen tas just seuraavan jakson lukujarjestysta ja mieleni tekisi alkaa itkemaan. Tietenkin koko viimeinen jakso taynna vaikeita aineita, kuten esim. liiketalouden ruotsi, tietokantojen tehokaytto, kauppapaikan ohjelmointi, etc. Sit lisaks viel ois 10h/viikko opinnaytetyota merkitty lukkariin, joista 6 tuntia ohjattuna ja 4 itsenaisesti... *kuolee*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|