|
|
|
|
Posted: Wed Jun 06, 2007 6:41 pm
Jahas. Ostoslistan kärkeen rämähti PSP.
Dissidia: Final Fantasy
"The game will reunite characters from other installments of the Final Fantasy series, including a Warrior of Light and Garland from the first game, Sephiroth from Final Fantasy VII, and Zidane Tribal and Kuja from Final Fantasy IX. "
Dude, Kuja! heart
Tai ehkä minä käyn jonkun PSP'n omistavan kaverini kimppuun, kaikista helpointa. *vilkuilee HikariAnnin suuntaan kuola valuen* twisted Kuitenkin ostat ;D
...jos tuo peli nyt edes täällä julkaistaan. PSP'lle olisi muutenkin kaikkea kivaa. Mutta kun minulla on jo DS (pusi), ei liikaa käsikonsoleita sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 07, 2007 1:53 pm
Löysin tässä taasen uudelleen Tales of Symphonian...
Tällä kertaa jopa kehtasin jopa muuttaa taktiikka viimeistä sword danceria vastaan ja voitin sen ensimmäisellä yrityksellä.
Ilmeisesti taktiikalla ON jotain merkitystä... surprised
Serkku on ostanut uuden tietkokoneen ja minä olen kade. stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 08, 2007 12:30 pm
Kiitos, Liftrasir ja Amitie. Ehkä noilla peleillä pärjätään johonkin asti. Ainakin tässä on (taino... ei ihan) koko kesä aikaa. Täytyy saada veli hommaamaan jokin noista peleistä kun pääsee lomille intistä. Yritän kuitenkin tutustua joihinkin noista pelistä tarkemmin. Jos joku vaikka kolahtaisi ~
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 09, 2007 1:06 am
6h Twilight Princessiä tauotta huomaamatta ajan kulua... hyvin terveellistä. Että jurppii, kun pleikan värit lakkasi toimimasta ja FF8 on kesken.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 09, 2007 6:11 am
Hitmanit on parhaita. ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 08, 2007 10:36 pm
Ostin tässä C&C Generalssin deluxe poksin kun halvalla irtos.
Muuten ihan kivaa, mutta kun tuo perkele ei tunnu edes yrittävän tunnistaa levyä asemassa. Asennus siis ei toimi.
Hieman vituttanee, mutta onneksi se maksoi vain kympin. stare
EDIT: Jahhas... se sitten näköjään sanoi itsensä kokonaan irti tuo asemani mun... Tais mennä uuden ostamiseks tämäki homma... gonk ...marketti paska...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 11, 2007 7:56 am
The Battle for Middle-Earth II heart Voi ryönä minä haluan sen lisäosan... ...tai siis, jos siitä on mihinkään? Kokemuksia? Tietoutta? Oikeita mielipiteitä?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 20, 2007 2:59 am
Nyt on uusi asemakin. surprised Generals toimii loistavasti -- paitsi yksi pieni mutta...
Tartten nyt sitten vielä näytönohjaimen. Onhan tossa koneessa se integroitu perkele, mutta eipä tuo oikeen auta kun on kyseessä isomman kaliiberin pelit (isompi kaliiberikin on siis suhteellinen käsite).
Jos siihen investois jonki verran ni vois pelata kunnolla tota Civilization IV:täki...
We shall see...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 26, 2007 6:11 am
pelaan just samaan aikaan jade empiree ihan ok peli
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 29, 2007 2:59 pm
Star Oceaneja PSP'lle... GAAAAAAH, mie kuolen! *drool* ...minua melkein harmittaa että "tuhlasin" rahojani DS'ään, mutta nyt kun sain Pokémon Diamondin... hah!
Jep, jos on yhtään pelannut edellisiä pelejä tietää mitä tältäkin on luvassa, mutta minkäs teet. Pokémon koukuttaa niin perkeleesti. Ja voi että näiden pokemannien suunnittelu on viimeistään nyt pelkkää alaspäin putoamista, ja "wanhat tutut" ovat tyyliin Geodude ja Zubat ja joka ruohikosta putkahtelee joku ärsyttävä-ääninen pikkulintu ja ruma, lihava majava...
...nyt jos vaan olisi tarvittava nettiyhteys että saisi kokeiltua tuota ah-niin-ihmeellistä langatonta vaihtokauppaa rolleyes Mutta kuka haluaa pikkulintuja ja rumia majavia? En minä.
Suosittelen niille jotka eivät vielä ole pelanneet tai pitävät jo valmiiksi, tai haluavat täydellistä ajantappoa.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 30, 2007 6:22 pm
Onko kenelläkään tietoa myydäänkö enää missään uusia FFIXejä ei kauhean kalliilla. Tuntuu että kaikkialla myydään vaan käytettyjä kalliilla evil Uusi sen pitäisi olla koska vanha meni rikki ylikäytöstä crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 03, 2007 2:14 pm
Viimeksi näkemääni läjää FFIX-pelejä myytiin parinkympin kappalehintaan Prismassa. Joten niitä hyvällä tuurilla tulee vastaan ihan peruskaupoissa, mutta kannattaa ihan kunnon pelikaupoistakin kysellä. Voinevat tilata jos suinkin mahdollista.
Heh, minun pitäisi löytää uusi FFVIII... ihan uskomatonta miten ykköslevy hajoaa aina. Ja juuri loppupuolelta niin, että on mahdotonta pelata loppuun rolleyes Kaikista mieluiten haluaisin ehkä PC-pelinä, mutta niitä en ole koskaan nähnyt myytävän missään rolleyes On se arsesta kun PS1 lasketaan näköjään jo vanhaksi pelikonsoliksi, ja jotkut puhuvat jo retrosta... gonk En oo niin vanha!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 16, 2007 10:13 pm
Hahaa... Tilasin pelin vahingossa pleikkari kakkoselle vaikka Game Cubelle oli tarkoitus...
Nyt sain ainakin syyn ostaa Ps2... Suunnitelma jota olen miettinyt pitkään. Ongelmaksi minulle muodostuu tosin tuo muistikortin laita... rahat eivät meinaa siihen enää riittää xd
EDIT: Noh... nyt ostin muistikortinkin...
Nyt sitten ensi kuussa ostan itse konsolin. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 23, 2007 10:24 am
Kiitos Soneran, meillä (mie ja -NC-) tulee olemaan PS3 noin kuukauden sisällä. Ja samalla saa myös kaksi peliäkin, eli kyseessä on se Starter pack.. Nyt ei sitten tarvi ainakaan FFXIII ja Silent Hill 5 pelien ilmestyessä kirota et miks ei omista PS3:a... ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 30, 2007 9:06 am
Itselläni jäi pahasti kesken FF 12, kun en ole pelannut piiiitkään aikaan..... Muutenkaan ei oikeastaan tule paljoa pelikoneita tahkottua, kun olen enempi lautapelien kannattaja.. redface .. *menee nurkkaan häpeämään*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|