|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 4:42 pm
D0ppelganger Lalala! *sjunga med till tonerna från Prrnill's vardagsrum* Hur kan du sjunga till det där? xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
prrnill Chibi_Chocobo prrnill Chibi_Chocobo ja, jag hade tänkt ge en till domo men du kan få den ^^ men vill bara varna dig att dom luktar lite skumt domokun *går bort till godishyllan* *lägger fisken åt sidan* *hoppar upp på en hylla* *hoppar efter* whee vi kan leka inte nudda mark! Yay! *hoppar över till en annan hylla* whee *hoppar efter och välter 3T6 hyllor och får ena benet begravt under 35 kg hundmat* oops sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy eek *Begraver under containern* *exploderar* gonk +.+ *bajsar* confused *gäspar och lever igen* Wtf. :S Du är konstig razz Men jag kan äta upp min Pyjamas på att jag inte är den första som säger det Det är du inte. Ät upp din pyjamas nu. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 4:43 pm
prrnill D0ppelganger Lalala! *sjunga med till tonerna från Prrnill's vardagsrum* Hur kan du sjunga till det där? xp Är ju på franska... Sacrablöö! xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 4:44 pm
Chibi_Chocobo prrnill Chibi_Chocobo prrnill Chibi_Chocobo ja, jag hade tänkt ge en till domo men du kan få den ^^ men vill bara varna dig att dom luktar lite skumt domokun *går bort till godishyllan* *lägger fisken åt sidan* *hoppar upp på en hylla* *hoppar efter* whee vi kan leka inte nudda mark! Yay! *hoppar över till en annan hylla* whee *hoppar efter och välter 3T6 hyllor och får ena benet begravt under 35 kg hundmat* oops sweatdrop sweatdrop det där var väl lite onödigt? neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 4:44 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy eek *Begraver under containern* *exploderar* gonk +.+ *bajsar* confused *gäspar och lever igen* Wtf. :S Du är konstig razz Men jag kan äta upp min Pyjamas på att jag inte är den första som säger det Det är du inte. Ät upp din pyjamas nu. xd neutral Jag ska ju INTE göra det, eftersom jag hade rätt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 4:46 pm
prrnill Chibi_Chocobo prrnill Chibi_Chocobo prrnill Chibi_Chocobo ja, jag hade tänkt ge en till domo men du kan få den ^^ men vill bara varna dig att dom luktar lite skumt domokun *går bort till godishyllan* *lägger fisken åt sidan* *hoppar upp på en hylla* *hoppar efter* whee vi kan leka inte nudda mark! Yay! *hoppar över till en annan hylla* whee *hoppar efter och välter 3T6 hyllor och får ena benet begravt under 35 kg hundmat* oops sweatdrop sweatdrop det där var väl lite onödigt? neutral mjo rolleyes jag tycker vi målar om det här stället! blaugh lite mer rosa och grönt kanske
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 4:46 pm
D0ppelganger prrnill D0ppelganger Lalala! *sjunga med till tonerna från Prrnill's vardagsrum* Hur kan du sjunga till det där? xp Är ju på franska... Sacrablöö! xp Jaja. Och min dator vägrar samarbeta med mig. sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 4:47 pm
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy eek *Begraver under containern* *exploderar* gonk +.+ *bajsar* confused *gäspar och lever igen* Wtf. :S Du är konstig razz Men jag kan äta upp min Pyjamas på att jag inte är den första som säger det Det är du inte. Ät upp din pyjamas nu. xd neutral Jag ska ju INTE göra det, eftersom jag hade rätt Err... okej... nu händer jag inte med riktigt. :S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 4:47 pm
prrnill D0ppelganger prrnill D0ppelganger Lalala! *sjunga med till tonerna från Prrnill's vardagsrum* Hur kan du sjunga till det där? xp Är ju på franska... Sacrablöö! xp Jaja. Och min dator vägrar samarbeta med mig. sad Naaw... ...Jag fick den som funkar bäst. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 4:49 pm
Chibi_Chocobo prrnill Chibi_Chocobo prrnill Chibi_Chocobo prrnill Chibi_Chocobo ja, jag hade tänkt ge en till domo men du kan få den ^^ men vill bara varna dig att dom luktar lite skumt domokun *går bort till godishyllan* *lägger fisken åt sidan* *hoppar upp på en hylla* *hoppar efter* whee vi kan leka inte nudda mark! Yay! *hoppar över till en annan hylla* whee *hoppar efter och välter 3T6 hyllor och får ena benet begravt under 35 kg hundmat* oops sweatdrop sweatdrop det där var väl lite onödigt? neutral mjo rolleyes jag tycker vi målar om det här stället! blaugh lite mer rosa och grönt kanske Lila och svart ska det vara. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 4:51 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy eek *Begraver under containern* *exploderar* gonk +.+ *bajsar* confused *gäspar och lever igen* Wtf. :S Du är konstig razz Men jag kan äta upp min Pyjamas på att jag inte är den första som säger det Det är du inte. Ät upp din pyjamas nu. xd neutral Jag ska ju INTE göra det, eftersom jag hade rätt Err... okej... nu händer jag inte med riktigt. :S Inte jag heller.. Min hjärna funkar inte *Hänger upp skylten "Ur funktion" på mitt ena horn*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*hämtar massa färg och börjar måla folk i rosa och grönt* ^___^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
D0ppelganger prrnill D0ppelganger prrnill D0ppelganger Lalala! *sjunga med till tonerna från Prrnill's vardagsrum* Hur kan du sjunga till det där? xp Är ju på franska... Sacrablöö! xp Jaja. Och min dator vägrar samarbeta med mig. sad Naaw... ...Jag fick den som funkar bäst. razz Merf.. Men jag ska köpa ny..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 4:52 pm
Petsy Inte jag heller.. Min hjärna funkar inte *Hänger upp skylten "Ur funktion" på mitt ena horn* Suh. Ur teh Funktionz0rs. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|