|
|
|
|
Posted: Fri Nov 13, 2009 8:46 am
OMG! GIVE ME GOLD OR I BAN YOU
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 13, 2009 11:21 am
@Forbidden Angel: Nou als ik niks zeg en ze komen er vanzelf achter gaan ze dus vragen stellen zoals : 'Waarom heb je het ons niet vertelt' enz. Dat wil ik dus voorkomen. :3 En het zijn vrienden. Ik vertel ze [ BIJNA! ] alles. Wel alle belangrijke dingen. ^-^ En de 'school' is ook een beetje overdreven. Ik bedoelde eigenlijk mijn vrienden en een paar kennissen op school.
OMM: Ik heb een vriendin ! :3 Morgen wat met haar afgesproken ! Heb er zin in ! whee I heart her. x3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 13, 2009 11:57 am
Nice pika biggrin ! Hoop dat het wat wordt ^^
OMM: Woah, waar komt al die energie vandaan zeg?! I feel like jumping arround my rooom XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 13, 2009 12:39 pm
OMM: multi-tasking! Ik doe nu echt teveel dingen tegelijk xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 13, 2009 12:56 pm
Noem mij maar Amy hoor ! :3 'Pika' klinkt een beetje raar. xD
idd. ! Ben veelste hyper ! Het is bijna 10u en ik zit hier nog rond te springen en te dansen op mijn bed. xD
OMM: Wat zal ik morgen aan doen ?? @_@ - denkt - Hmm... dat zwarte rokje ? Nah. Had ik gister ook al aan. Dat zwarte jurkje met die pumps ? uhm. Nee toch maar niet. o_o'' Oh ! Ik weet het al ! x3 Mijn nieuwe roze/zwart t-shirt met die broek met scheuren en die nieuwe All-stars. >:3 En dat vestje. 3nodding Waarom is het nog niet morgen !? T-T whaaaaaaaaaaaahh !! - springt rond in de kamer - whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 13, 2009 1:10 pm
De bovenburen hadden vannacht ongelooflijk veel lawaai.
Niet alleen om 12uur, maar ook 4uur snachts gewoon.
neutral
EN WIE MAG ER WEER OM 5UUR AF? D<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 13, 2009 1:19 pm
Dianda Panda De bovenburen hadden vannacht ongelooflijk veel lawaai. Niet alleen om 12uur, maar ook 4uur snachts gewoon. neutral EN WIE MAG ER WEER OM 5UUR AF? D< neem wraak!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 13, 2009 1:24 pm
Lorraaa Dianda Panda De bovenburen hadden vannacht ongelooflijk veel lawaai. Niet alleen om 12uur, maar ook 4uur snachts gewoon. neutral EN WIE MAG ER WEER OM 5UUR AF? D< neem wraak!HOW? gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 13, 2009 1:28 pm
Dianda Panda Lorraaa Dianda Panda De bovenburen hadden vannacht ongelooflijk veel lawaai. Niet alleen om 12uur, maar ook 4uur snachts gewoon. neutral EN WIE MAG ER WEER OM 5UUR AF? D< neem wraak!HOW? gonk hm.. als je een keer vroeg wakker wordt, niet meer kan slapen moet je je muziek gewoon lekker hard zetten. o.o of.. ik weet niet. Iets gruwelijks!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 13, 2009 1:49 pm
Lorraaa Dianda Panda Lorraaa Dianda Panda De bovenburen hadden vannacht ongelooflijk veel lawaai. Niet alleen om 12uur, maar ook 4uur snachts gewoon. neutral EN WIE MAG ER WEER OM 5UUR AF? D< neem wraak!HOW? gonk hm.. als je een keer vroeg wakker wordt, niet meer kan slapen moet je je muziek gewoon lekker hard zetten. o.o of.. ik weet niet. Iets gruwelijks!... xD Dan maak ik waarschijnlijk de hele flat wakker.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 13, 2009 2:58 pm
Piika Piika Noem mij maar Amy hoor ! :3 'Pika' klinkt een beetje raar. xD* is 'chu' ook goed?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 14, 2009 1:44 am
Dashinator Piika Piika Noem mij maar Amy hoor ! :3 'Pika' klinkt een beetje raar. xD* is 'chu' ook goed? Chu ? [ Pikachu ? xD ] Is goed hoor. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 14, 2009 1:56 am
whee OMM: Nog 2 uurtjes dan komt Zoƫ. heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 14, 2009 2:58 am
Dianda Panda Lorraaa Dianda Panda Lorraaa Dianda Panda De bovenburen hadden vannacht ongelooflijk veel lawaai. Niet alleen om 12uur, maar ook 4uur snachts gewoon. neutral EN WIE MAG ER WEER OM 5UUR AF? D< neem wraak!HOW? gonk hm.. als je een keer vroeg wakker wordt, niet meer kan slapen moet je je muziek gewoon lekker hard zetten. o.o of.. ik weet niet. Iets gruwelijks!... xD Dan maak ik waarschijnlijk de hele flat wakker. I won't change to fit your man... Gebruik mijn muziek! Even wat goeie ouwe Gorefest door die speakers. Dan leren ze het wel af. biggrin twisted Take me as I am.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 14, 2009 3:27 am
Waarom kunnen ouders nooit wat aannemen van de docent?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|