|
|
|
|
Posted: Tue Aug 10, 2004 3:42 am
Och du ska heta Silence xp Dumma dumma dig gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 10, 2004 3:42 am
Dogcamp Silence_P Dogcamp *Tar fram min freestyle och kryper in under en hög av makaroner* *Vrider på Högsta Volym på stereon så Dogcamp inte kan lyssna på sin Freestyle* xp *Lägger mig på golvet och skriker*.. *Släpar dogcamp i benen o lägger han med huvet mot Stereon* DUNK DUNK DUNK DUNK! Hör du! De e så här musiken ska Låta! xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 10, 2004 3:45 am
Silence_P Dogcamp Silence_P Dogcamp *Tar fram min freestyle och kryper in under en hög av makaroner* *Vrider på Högsta Volym på stereon så Dogcamp inte kan lyssna på sin Freestyle* xp *Lägger mig på golvet och skriker*.. *Släpar dogcamp i benen o lägger han med huvet mot Stereon* DUNK DUNK DUNK DUNK! Hör du! De e så här musiken ska Låta! xp *Fäller Silence och trycker in hans huvud i stereon*.. *Sparkar sönder CD-spelaren och springer därifrån*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 10, 2004 3:46 am
Dogcamp *Fäller Silence och trycker in hans huvud i stereon*.. *Sparkar sönder CD-spelaren och springer därifrån* eek gonk Du sparkade sönder SIOXENS Fetaste Stereo Anläggning! crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 10, 2004 3:48 am
Pappa gömmer pengar lite här och där! gonk Hur ska man kunna hitta dem då?! Smart!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 10, 2004 3:49 am
Silence_P Dogcamp *Fäller Silence och trycker in hans huvud i stereon*.. *Sparkar sönder CD-spelaren och springer därifrån* eek gonk Du sparkade sönder SIOXENS Fetaste Stereo Anläggning! crying Oj då.. *Springer fort ut ur ICA innan han hinner märka nåt*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 10, 2004 3:50 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 10, 2004 3:51 am
Dogcamp Silence_P Dogcamp *Fäller Silence och trycker in hans huvud i stereon*.. *Sparkar sönder CD-spelaren och springer därifrån* eek gonk Du sparkade sönder SIOXENS Fetaste Stereo Anläggning! crying Oj då.. *Springer fort ut ur ICA innan han hinner märka nåt* *Sätter sig framför stereon o försöker laga den*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 10, 2004 4:02 am
vad har hänt med min sterio?! eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 10, 2004 4:03 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 10, 2004 4:04 am
När jag tänker kanske det är meningen att vi inte ska hitta pengarna. :\
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 10, 2004 4:05 am
Sioxen vad har hänt med min sterio?! eek Dogcamp sparkade sönder den!! sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 10, 2004 4:05 am
Chibi Strawberry När jag tänker kanske det är meningen att vi inte ska hitta pengarna. :\ Låter troligt o_<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 10, 2004 4:06 am
Hittade 3 kronor iaf. ^_^ Nu har jag råd att köpa coca cola. Tjohoooooooo.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 10, 2004 4:08 am
Chibi Strawberry Hittade 3 kronor iaf. ^_^ Nu har jag råd att köpa coca cola. Tjohoooooooo. Woho xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|