Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
~Chatterbox~ Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 465 466 467 468 469 470 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

QYDrop

PostPosted: Tue Nov 07, 2006 10:28 am

number_17
LiDuq
als ik een nieuwe pc ga kopen snuffel ik rond op internet en haal ik bij de ove rhet algeem de goedkoopste de onderdelen weg en laats ze bezorgen ( als er een groter prijsverschil in zit dan 5 euro haal ik het bij de goedkopere ) ( wel het zelfde onderdeel natuurlijk ) ik heb nog een medi tower boven staan een een gamers kast in gebruik en dan bouw ik hem zelf wel inmekaar , dan is het enig dat nog moed ge beuren is de software en dat regelik wel via conecties dus als ik een nieuwe pc koop ben ik met ongeveer 2 weken klaar terwijl je bij somige bedrijven wel een maand k**t wachten. ( ja ik ben een ritselaar en ben dus ook voledig tegen die nieuwe windows die alle hard ware in de gaten houd )
ik was zoieso al tegen vista want ik heb er al mee gewerkt (klasgenoot is de zoon van zo een baas vij microsoft benelux, en hij houd van software stelen van zijn vader)

vista had toen. 2GB ram minimaal nodig om een beetje te kunnen werken. enz enz.
dat is toch geen doen confused

en dan ook die nieuwe eigeschap dat je het maar 1 keer kan instaleren enzo, echt te erg >.>

hij is al terug geroepen en ze moeten nu met een andere versie komen , anders zou het gewoon in houden dat je als je windows op je pc hebt je ge woon **** niks meer k**t doen met je pc instaleren of wat dan ook gonk
PostPosted: Tue Nov 07, 2006 12:52 pm

ninja

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

Digipyro

PostPosted: Tue Nov 07, 2006 2:18 pm

number_17
LiDuq
als ik een nieuwe pc ga kopen snuffel ik rond op internet en haal ik bij de ove rhet algeem de goedkoopste de onderdelen weg en laats ze bezorgen ( als er een groter prijsverschil in zit dan 5 euro haal ik het bij de goedkopere ) ( wel het zelfde onderdeel natuurlijk ) ik heb nog een medi tower boven staan een een gamers kast in gebruik en dan bouw ik hem zelf wel inmekaar , dan is het enig dat nog moed ge beuren is de software en dat regelik wel via conecties dus als ik een nieuwe pc koop ben ik met ongeveer 2 weken klaar terwijl je bij somige bedrijven wel een maand k**t wachten. ( ja ik ben een ritselaar en ben dus ook voledig tegen die nieuwe windows die alle hard ware in de gaten houd )
ik was zoieso al tegen vista want ik heb er al mee gewerkt (klasgenoot is de zoon van zo een baas vij microsoft benelux, en hij houd van software stelen van zijn vader)

en dan ook die nieuwe eigeschap dat je het maar 1 keer kan instaleren enzo, echt te erg >.>

wtf, dus stel me pc crashed kan ik weer een nieuwe versie kopen.
PostPosted: Tue Nov 07, 2006 3:28 pm

blijk baar niemand dus stare
zie vorige pagina

angel lizzie

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Tue Nov 07, 2006 10:22 pm

angel lizzie
blijk baar niemand dus stare
zie vorige pagina

Miss kan je in de gedichten topic kijken en iemand pmmen die daar gepost heeft.
PostPosted: Wed Nov 08, 2006 1:03 am

Eastvane
number_17
LiDuq

wtf, dus stel me pc crashed kan ik weer een nieuwe versie kopen.
nee je mag het zo vaak instaleren als je wilt. maar je moet windows eerst afmelden op een andere computer.
maar dat gaat niet meer als die is gecrashed confused

number_17

angel lizzie

PostPosted: Wed Nov 08, 2006 5:47 am

te minste iemand die iets zegt.

nah te lui.
maar dankje
PostPosted: Wed Nov 08, 2006 10:16 am

zal voorlopig niet veel meer online zijn door familie problemen.(zie discussie topic)

Digipyro

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Nov 08, 2006 12:30 pm

Eastvane
zal voorlopig niet veel meer online zijn door familie problemen.(zie discussie topic)

Dat is goed; neem de tijd!
PostPosted: Wed Nov 08, 2006 6:15 pm

Ik luister nou naar Russische volkslieden. En ik kan niet stoppen! eek

Hawk_McKrakken

DavidGemmell

PostPosted: Wed Nov 08, 2006 6:25 pm

Hawk_McKrakken
Verdovingsmiddel is de enige oplossing. xp
PostPosted: Thu Nov 09, 2006 7:09 am

DavidGemmell
Hawk_McKrakken

Een schot door het hoofd schijnt ook wonderen te doen ^^

Oranjekorfbalpizza!

kittyocean
Captain

PostPosted: Thu Nov 09, 2006 10:03 am

Oranjekorfbalpizza!
DavidGemmell
Hawk_McKrakken

probleem is alleen dat het zo'n zooitje geeft. Je krijgt bloed nooit echt uit stoffen en van wanden. Kijk maar naar CSI!
PostPosted: Thu Nov 09, 2006 11:25 am

kittyocean
Oranjekorfbalpizza!
DavidGemmell
Hawk_McKrakken

probleem is alleen dat het zo'n zooitje geeft. Je krijgt bloed nooit echt uit stoffen en van wanden. Kijk maar naar CSI!

tja nu de real world nog ....

QYDrop

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Thu Nov 09, 2006 12:40 pm

o.O
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 465 466 467 468 469 470 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games