|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 03, 2009 1:02 pm
OMM: Can you stay up for the weekend And blame god for looking too old Can you find all that you stand for Has been replaced with mountains of gold
You cannot dream yourself, to notice To feel pain and swallow fear But can you stay up for the weekend, till next year?
God I can't do this anymore Though I'll be laid down to the floor As many feet walk through the door Im not alone
~Calvin Harris - I'm Not Alone
- dat heb ik serieus al de hele dag in m'n hoofd 8D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 03, 2009 1:11 pm
Lorraaa OMM: Can you stay up for the weekend And blame god for looking too old Can you find all that you stand for Has been replaced with mountains of gold
You cannot dream yourself, to notice To feel pain and swallow fear But can you stay up for the weekend, till next year?
God I can't do this anymore Though I'll be laid down to the floor As many feet walk through the door Im not alone
~Calvin Harris - I'm Not Alone
- dat heb ik serieus al de hele dag in m'n hoofd 8D dat vind ik echt vet OwO 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 03, 2009 1:12 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 03, 2009 1:18 pm
IMH: ik wil mijn naam veranderen (realiteit)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 03, 2009 2:25 pm
OMM: Hm, dat is dus die andere kant van hem. Ben trots op mezelf, maar vind het toch moeilijk om een goede balans tussen streng en humor te vinden.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 04, 2009 1:11 am
Neo MOF IMH: ik wil mijn naam veranderen (realiteit) je naam veranderen is niet zo gedaan, je moed goed nadenken waarom je hem wilt veranderen en of je de rest van je leven dan ook met de andere naam rond wilt en k**t lopen. je moet er echt goed over nadenken en geen overhaaste beslissing in nemen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 04, 2009 7:25 am
Neo MOF IMH: ik wil mijn naam veranderen (realiteit) Mijn tante heeft dat half gedaan en een lerares die ik ken. Beiden waren niet tevreden met hun naam en zeiden gewoon: "Ik heet vanaf nu". Op hun paspoort staat hun echte naam though. Zelf was ik eerst ook niet tevreden met mijn naam, maar nu wel. En mijn online vrienden, als ik ze zie, noemen me vaak Kitty, luister ik ook naar smile OMM: mag ik nog een uurtje extra tijd?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 04, 2009 7:31 am
QYDrop Neo MOF IMH: ik wil mijn naam veranderen (realiteit) je naam veranderen is niet zo gedaan, je moed goed nadenken waarom je hem wilt veranderen en of je de rest van je leven dan ook met de andere naam rond wilt en k**t lopen. je moet er echt goed over nadenken en geen overhaaste beslissing in nemen. ik zit er al een tijdje aan te denken, en tevreden met m'n naam ben ik al jaren niet XD
@kittyocean, mijn moeder luistert naar haar roepnaam en is haar oorspronkelijke naam daar ook in verandert, ik geloof dat ze op haar ID nog gewoon haar oude naam heeft.. niet dat er zo veel verschil zit in haar oorspronkelijke naam en die ze nu gebruikt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 04, 2009 9:14 am
OMM: ik ben aan het kletsen op skype, hoewel ik eigenlijk duits moet leren
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 04, 2009 10:15 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 04, 2009 2:23 pm
Moe moe moe, wil slapen.... En tot 21u had ik nog ZO een energie dat iedereen om mij heen gek van mij werd (:
Oooh, mijn vriendje zijn geur zit in mijn trui biggrin lol
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 05, 2009 12:59 am
Neo MOF QYDrop Neo MOF IMH: ik wil mijn naam veranderen (realiteit) je naam veranderen is niet zo gedaan, je moed goed nadenken waarom je hem wilt veranderen en of je de rest van je leven dan ook met de andere naam rond wilt en k**t lopen. je moet er echt goed over nadenken en geen overhaaste beslissing in nemen. ik zit er al een tijdje aan te denken, en tevreden met m'n naam ben ik al jaren niet XD
@kittyocean, mijn moeder luistert naar haar roepnaam en is haar oorspronkelijke naam daar ook in verandert, ik geloof dat ze op haar ID nog gewoon haar oude naam heeft.. niet dat er zo veel verschil zit in haar oorspronkelijke naam en die ze nu gebruiktMijn tante heet Ineke Dirkje en besloot van de 1 op de andere dag dat ze Inge wilde heten. Luisterde ook nergens anders meer naar, maar moest van haar moeder beloven dat ze niet wekelijks ging switchen. Heeft ze ook niet gedaan. Denk er dus goed over na, want je naam is je identiteit OMM:... ik had nog een uurtje langer willen slapen... of 3....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 05, 2009 2:17 am
Too high to get over Too low to get under
whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 05, 2009 2:30 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 05, 2009 2:31 pm
Woah echt een heerlijke dienst gehad vanavond biggrin !
Morgen heb ik vast spierpijn van het basketballen, ben behoorlijk actief geweest :')
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |