|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 06, 2006 6:45 am
Darlaa •♥• Ik doe toch dit soort aankopen liever niet bij de aldi sweatdrop ik koop het liefst in computer of technologie zaak. •♥• je zou hier eens moeten kijken en dan zoeken naar 11031 Trust Bluetooth Wireless Tablet BT446 is maar 37,79 ex verzend kosten , maar daar kun je ngo wel meer van die dingen vinden ze zijn goed en redelijk goedkoop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 06, 2006 7:12 am
kittyocean Tja, ik ben zo'n iemand die altijd de oren van zo'n verkoper zijn hoofd afvraagd XD Zeker toen ik deze pc ging afschaffen. "Heeft het dit? nee, dan moeten we die set kopen? En zit dat programma er dan wel op? Nee?! Maar dat is een basisprogramma! En wat zit er nog meer bij? Wat voor een soort muis? Heeft die een scrollwiel? En zit er een firewall bij? Wat voor eentje? Okay, okay, ik denk dat ik het heb... en kun je er verschillende accounts op maken? En als ik dan dingen bij de één verander, verandert het dan ook bij de ander?" Een electronica artikel kopen kost bij mij op z'n minst een uur ^_^ En ik wil dan ook dat de verkoper de tijd voor me neemt. Dat is de reden waarom ik liever naar Office Center of de BCC ga, dan naar de mediamarkt. Bij de Mediamarkt ben ik zelfs eens grof beledigd. De jeugd neemt zelfs meer tijd voor je dan de ouderen. nee, sfeer is ook belangrijk voor me! je stelt ook wel erg veel vragen die niets met de computer te maken hebben sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 06, 2006 7:45 am
hmmzz, kitty sorry ik ben t niet met je eens en ik ga idd mee met 17. Want alles wat erin zit staat eigenlijk 90 % v.d tijd op de doos... vooral in een winkel als aldi zullen ze er dus echt wel op letten... en nu weet ik echt zeker dat als jij een wacom bij de mycom koopt die gasten er ook niks van weten want ze zijn ict ers, geen vormgevers. Kijk bij mij op school heeft 85 tot 90 % een wacom ( ja idd dat dure merk geen andere) als je bij ons komt vertellen we je alles. maar een ict er heeft eigenlijk weinig nut met zo'n ding. laat staan dat ie eens nadenkt HEY ik kan RSI krijgen van een muis. (sorry heb nu minstens 4 vrienden die er nogal dom over doen) kortom what i'm trying to say. een ict er die bij zo'n winkel staat is ook niet de bom en weet ook niet alles vooral als je vragen gaat stellen als: wat voor software zit erbij weet zo'n verkoper het amper omdat ze zovaak nieuwe modellen andere modellen enz enz krijgen die moet ook even kijken. kortom laat zo'n aldi gozertje dan ook eventjes de moeite nemen je te helpen en dan is hij/zei ook weer blij smile . wat je zegt van sfeer komt bij mij een beetje over als een excuus zo van. Maar ik wil het toch niet bij de aldi kopen maar dat ben ik he..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 06, 2006 7:47 am
Aldi, kruidvat en lidl hebben best goede spullen >.>
En lekkere dingen blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 06, 2006 7:53 am
Zakou Nenharma Aldi, kruidvat en lidl hebben best goede spullen >.>
En lekkere dingen blaugh nou hey, t feit dat ik er een x ben geweest houd nie meteen in dat t standaart is he XD..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 06, 2006 7:59 am
Zakou Nenharma Aldi, kruidvat en lidl hebben best goede spullen >.>
En lekkere dingen blaugh Lol, daarover gesproken. Ik ken iemand (een man blaugh ) Die had voor zichzelf net een splinternieuwe, super dure laptop gekocht en z'n vrouw zegt, ik wil ook wel een laptop dus hij van.. ohw maakt niet uit, ik haal hem wel ff bij de aldi! Heeft z'n vrouw een goedkopere laptop gekregen.. Bleek ie beter te zijn dan die van hem mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 06, 2006 12:18 pm
   Jullie zien het als excuus om niet te kopen. Ik weet graag alle ins en outs als ik iets koop, zodat ik van te voren echt weet waar ik aan toe ben. Was ik uitgegaan van de informatie op de doos, dan had ik niet geweten dat er geen boxen bij zaten. En geen software. Immers, de doos gaat over de systeemeisen, en niet wat je er nog allemaal bij moet kopen. Ik zeg ook niet dat de aldi slecht is. Maar als de schoenmaker opeens ook goedkope reizen gaat aanbieden ga je toch ook liever naar een reisbureau? Ten minste, zo zit ik in elkaar. Iedereen zijn specialiteit. De Bruna verkocht ook hobby rubber, maar wist niet welke soort lijm er het beste geschikt voor was, en welke lijm het foam zou oplossen. Net zoals zij niet aan kunnen geven welke lijm het meeste geschikt is voor styropor, en toch verkopen ze het zo nu en dan. I made all the images myself! Do not steal them please!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 06, 2006 12:35 pm
ja, maar hobby lijm is totaal iets anders dan een wacom... je kan niet ieder product daarmee vergelijken. Als je om je heen kijkt zal je zien dat een wacom totaal niet huis tuin en keuken is. Die gastjes bij de mycom enz werken op huis tuin en keuken en sommige mischien iets beter. Maar zoiets als een wacom zullen de meeste niet kennen dus wil je alle ins and outs weten zou ik eerst naar de site gaan aangezien der maar weinig zullen zijn die je dat kunnen vertellen. zullen we anders voor de lol eens een onderzoekje doen gaan we rond vragen naar alle ins and outs van de graphire 4.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 06, 2006 2:20 pm
is er onder de damens iemand die goed is in kleine engels talige gedichtjes maken en die het mij een betje kan leren
pm me dan onder de title gedicht
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 06, 2006 2:51 pm
kittyocean    Jullie zien het als excuus om niet te kopen. Ik weet graag alle ins en outs als ik iets koop, zodat ik van te voren echt weet waar ik aan toe ben. Was ik uitgegaan van de informatie op de doos, dan had ik niet geweten dat er geen boxen bij zaten. En geen software. Immers, de doos gaat over de systeemeisen, en niet wat je er nog allemaal bij moet kopen. Ik zeg ook niet dat de aldi slecht is. Maar als de schoenmaker opeens ook goedkope reizen gaat aanbieden ga je toch ook liever naar een reisbureau? Ten minste, zo zit ik in elkaar. Iedereen zijn specialiteit. De Bruna verkocht ook hobby rubber, maar wist niet welke soort lijm er het beste geschikt voor was, en welke lijm het foam zou oplossen. Net zoals zij niet aan kunnen geven welke lijm het meeste geschikt is voor styropor, en toch verkopen ze het zo nu en dan. I made all the images myself! Do not steal them please!
 daar zit het verschil. bij de mycom krijg je een doos van een computer met systeem info. en bij de aldi staat er een doos, met kleine handleiding voor je klaar. wat eigelijk veel makkelijker is.
en als je vragen gaat stellen als: "kunnen er meerdere accounds op deze computer" dan word die man bij de mycom ook niet echt vrolijker. sweatdrop tenminste ik eet mezelf altijd van binnen op als ik zulke vragen hoor, of schiet in de lach sweatdrop redface sorry XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 07, 2006 12:39 am
number_17 kittyocean    Jullie zien het als excuus om niet te kopen. Ik weet graag alle ins en outs als ik iets koop, zodat ik van te voren echt weet waar ik aan toe ben. Was ik uitgegaan van de informatie op de doos, dan had ik niet geweten dat er geen boxen bij zaten. En geen software. Immers, de doos gaat over de systeemeisen, en niet wat je er nog allemaal bij moet kopen. Ik zeg ook niet dat de aldi slecht is. Maar als de schoenmaker opeens ook goedkope reizen gaat aanbieden ga je toch ook liever naar een reisbureau? Ten minste, zo zit ik in elkaar. Iedereen zijn specialiteit. De Bruna verkocht ook hobby rubber, maar wist niet welke soort lijm er het beste geschikt voor was, en welke lijm het foam zou oplossen. Net zoals zij niet aan kunnen geven welke lijm het meeste geschikt is voor styropor, en toch verkopen ze het zo nu en dan. I made all the images myself! Do not steal them please!
 daar zit het verschil. bij de mycom krijg je een doos van een computer met systeem info. en bij de aldi staat er een doos, met kleine handleiding voor je klaar. wat eigelijk veel makkelijker is.
en als je vragen gaat stellen als: "kunnen er meerdere accounds op deze computer" dan word die man bij de mycom ook niet echt vrolijker. sweatdrop tenminste ik eet mezelf altijd van binnen op als ik zulke vragen hoor, of schiet in de lach sweatdrop redface sorry XDals ik een nieuwe pc ga kopen snuffel ik rond op internet en haal ik bij de ove rhet algeem de goedkoopste de onderdelen weg en laats ze bezorgen ( als er een groter prijsverschil in zit dan 5 euro haal ik het bij de goedkopere ) ( wel het zelfde onderdeel natuurlijk ) ik heb nog een medi tower boven staan een een gamers kast in gebruik en dan bouw ik hem zelf wel inmekaar , dan is het enig dat nog moed ge beuren is de software en dat regelik wel via conecties dus als ik een nieuwe pc koop ben ik met ongeveer 2 weken klaar terwijl je bij somige bedrijven wel een maand k**t wachten. ( ja ik ben een ritselaar en ben dus ook voledig tegen die nieuwe windows die alle hard ware in de gaten houd )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 07, 2006 2:54 am
number_17 kittyocean    Jullie zien het als excuus om niet te kopen. Ik weet graag alle ins en outs als ik iets koop, zodat ik van te voren echt weet waar ik aan toe ben. Was ik uitgegaan van de informatie op de doos, dan had ik niet geweten dat er geen boxen bij zaten. En geen software. Immers, de doos gaat over de systeemeisen, en niet wat je er nog allemaal bij moet kopen. Ik zeg ook niet dat de aldi slecht is. Maar als de schoenmaker opeens ook goedkope reizen gaat aanbieden ga je toch ook liever naar een reisbureau? Ten minste, zo zit ik in elkaar. Iedereen zijn specialiteit. De Bruna verkocht ook hobby rubber, maar wist niet welke soort lijm er het beste geschikt voor was, en welke lijm het foam zou oplossen. Net zoals zij niet aan kunnen geven welke lijm het meeste geschikt is voor styropor, en toch verkopen ze het zo nu en dan. I made all the images myself! Do not steal them please!
en als je vragen gaat stellen als: "kunnen er meerdere accounds op deze computer" dan word die man bij de mycom ook niet echt vrolijker. sweatdrop tenminste ik eet mezelf altijd van binnen op als ik zulke vragen hoor, of schiet in de lach sweatdrop redface sorry XDDe mensen van office center vonden het niet erg smile Kreeg door mijn gevraag zelfs nog extra korting. Ik heb liever iemand die volledige aandacht voor mij heeft en er mee begaan is dat ik inderdaad iets meeneem wat bij mij past, dan iemand die mij de informatie verteld die ook op de doos staat.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 07, 2006 3:52 am
ik zit op school ^^ zoo mzzl rooster klopte niet en er was maar eeen lokaal leeg om op ons te babysitte (ze vertrouwe onz niej ofzo) HET COMPUTERLOKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL!!!!!!!!!!!!!! lol
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 07, 2006 5:06 am
LiDuq als ik een nieuwe pc ga kopen snuffel ik rond op internet en haal ik bij de ove rhet algeem de goedkoopste de onderdelen weg en laats ze bezorgen ( als er een groter prijsverschil in zit dan 5 euro haal ik het bij de goedkopere ) ( wel het zelfde onderdeel natuurlijk ) ik heb nog een medi tower boven staan een een gamers kast in gebruik en dan bouw ik hem zelf wel inmekaar , dan is het enig dat nog moed ge beuren is de software en dat regelik wel via conecties dus als ik een nieuwe pc koop ben ik met ongeveer 2 weken klaar terwijl je bij somige bedrijven wel een maand k**t wachten. ( ja ik ben een ritselaar en ben dus ook voledig tegen die nieuwe windows die alle hard ware in de gaten houd ) ik was zoieso al tegen vista want ik heb er al mee gewerkt (klasgenoot is de zoon van zo een baas vij microsoft benelux, en hij houd van software stelen van zijn vader) vista had toen. 2GB ram minimaal nodig om een beetje te kunnen werken. enz enz. dat is toch geen doen confused en dan ook die nieuwe eigeschap dat je het maar 1 keer kan instaleren enzo, echt te erg >.>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 07, 2006 7:38 am
xXxmizxXx ik zit op school ^^ zoo mzzl rooster klopte niet en er was maar eeen lokaal leeg om op ons te babysitte (ze vertrouwe onz niej ofzo) HET COMPUTERLOKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL!!!!!!!!!!!!!! lol Lucky U!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|