|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 28, 2005 1:55 pm
Filthy Miradjii kommer, Miradjii kommer, Miradjii kommer och d�dar alla. Miradjii har, Miradjii har, Miradjii har dummast h�st i landet!~ Wtf?!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 28, 2005 1:56 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 28, 2005 1:56 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 28, 2005 1:58 pm
Agent Dude Sakana-sama a**Å BAH CHILLA LIKSOM LFG LR?!! OMG LOL WTF BBQ LIXOM HEHE J/K W/E. Haha, f�s� inte l�a upp mig, jag var en del av Ica Konsum innan du ens visste vad Gaia var. rolleyes Läxa upp dig? rolleyes Jag känner mig grymt överklassad, du upptäckte ett forum innan mig. I am defeated.
*går och ackar sig bakom skynket*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 28, 2005 1:59 pm
I am FLCL robot. domokun heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Miradjii Filthy Miradjii kommer, Miradjii kommer, Miradjii kommer och d�dar alla. Miradjii har, Miradjii har, Miradjii har dummast h�st i landet!~ Wtf?!Miradjii kommer, miradjii kommer, Miradjii kommer att skjuta Filthy. Miradjii, miradjii, stryper Sampa. *headbanga*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 28, 2005 2:00 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 28, 2005 2:01 pm
Agent Dude Sakana-sama a**Å BAH CHILLA LIKSOM LFG LR?!! OMG LOL WTF BBQ LIXOM HEHE J/K W/E. Haha, f�rs�k inte l�xa upp mig, jag var en del av Ica Konsum innan du ens visste vad Gaia var. rolleyes Vad heter du på ditt förra användarkonto?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 28, 2005 2:02 pm
Filthy Miradjii Filthy Miradjii kommer, Miradjii kommer, Miradjii kommer och d�dar alla. Miradjii har, Miradjii har, Miradjii har dummast h�st i landet!~ Wtf?!Miradjii kommer, miradjii kommer, Miradjii kommer att skjuta Filthy. Miradjii, miradjii, stryper Sampa. *headbanga* Riiiiiiiiiight, do we have a doctor in here?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 28, 2005 2:03 pm
Miradjii Agent Dude Sakana-sama a**Å BAH CHILLA LIKSOM LFG LR?!! OMG LOL WTF BBQ LIXOM HEHE J/K W/E. Haha, f�rs�k inte l�xa upp mig, jag var en del av Ica Konsum innan du ens visste vad Gaia var. rolleyes Vad heter du på ditt förra användarkonto?Agent Dude question
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 28, 2005 2:07 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 28, 2005 2:09 pm
Miradjii Riiiiiiiiiight, do we have a doctor in here? Yes, I'm a horse!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|