|
|
|
|
Posted: Mon Nov 02, 2009 12:43 pm
Pfffff... morgen praktijkexamen autorijden xp (I'm so death!)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 02, 2009 12:51 pm
Angel Essayez Pfffff... morgen praktijkexamen autorijden xp (I'm so death!) woei! Ik wens je ontzettend veel geluk! Gewoon je best doen en dan haal je het vast wel ;]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 02, 2009 12:58 pm
Lorraaa Angel Essayez Pfffff... morgen praktijkexamen autorijden xp (I'm so death!) woei! Ik wens je ontzettend veel geluk! Gewoon je best doen en dan haal je het vast wel ;]Bedankt ^^ (ik hoop ook dat ik het haal ^^).
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 02, 2009 1:07 pm
Angel Essayez Lorraaa Angel Essayez Pfffff... morgen praktijkexamen autorijden xp (I'm so death!) woei! Ik wens je ontzettend veel geluk! Gewoon je best doen en dan haal je het vast wel ;]Bedankt ^^ (ik hoop ook dat ik het haal ^^). Vast wel! Gewoon je aan de verkeersregels houden XP OMM: ik moet echt eens wat meer gaan drinken XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 02, 2009 2:13 pm
OMM: Walibi halloween was gister erg leuk. Hele mooie enge foto's ^^ en achteraf vuurwerk. Alleen wel erg koud (combinatie regen+wind)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 02, 2009 10:34 pm
Pfff, vanochtend om 6 uur uit mijn bed gebeld door familieleden die het nodig vonden om me te feliciteren met m'n 21ste verjaardag. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 02, 2009 11:28 pm
oh... ik vind het niet nodig...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 03, 2009 1:47 am
SoundBlast Pfff, vanochtend om 6 uur uit mijn bed gebeld door familieleden die het nodig vonden om me te feliciteren met m'n 21ste verjaardag. gonk ...wow... een beetje menselijkere tijd mag ook wel O.o OMM: honger... geen zin om te werken... en ik wil antwoord op mijn mailtje XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 03, 2009 12:42 pm
OMM: 2 dingen vandaag geleerd die niet verstandig zijn om te doen. 1. Neem nooit, maar dan ook nooit een klein onschuldig stress-balletje mee naar mijn klas....... nooit doen, slecht idee, ook niet per ongeluk.... gewoon niet doen. (ik heb er voor kunnen zorgen dat het balletje weer in mijn tas terug kwam voordat er enig schade mee was gepleegd) 2. Laat nooit dat andere meisje alleen achter in die klas vol jongens... gewoon ervoor zorgen dat je geen orthodontist afspraak hebt tijdens schooltijd. (twee meisjes in een klas -1 meisje = een meisje opgeschept met jongens in de pubertijd (ze werd een beetje/beetje erg geplaagd))
The horror..... (oké, ik overdrijf nu een beetje)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 03, 2009 12:48 pm
finally silence... all alone again... this is for the best...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 03, 2009 12:50 pm
Dashinator finally silence... all alone again... this is for the best... we praten hier nederlands
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 03, 2009 12:52 pm
maar hier moet je gedachten neer zetten... en mijn gedachten zijn niet altijd in het nederlands... and why do you care? er wordt zovaak engels gepost...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|