|
|
|
|
Posted: Sat Nov 04, 2006 5:49 am
   Ik moest nog 2 candies en dan had ik weer Jack kunnen zoeken XD BALEN! maar goed, ik heb 1 complete set, en de rest is voor de verkoop 3nodding en ach, het zijn maar pixels smile I made all the images myself! Do not steal them please!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 04, 2006 6:01 am
~Don't let today's disappointments...Ik had 10 complete sets en nog wat losse bags. 8 sets heb ik geruild voor 8 sealeds en daarmee ben ik tevreden. Eentje hou ik voor mezelf en die andere set geef ik denk ik gewoon weg (dus als je nog een setje wil of iemand kent die er één wil vraag gerust). Nu is het weer tijd om lekker bij te slapen. ...cast a shadow on tomorrow's dreams.~ 
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 04, 2006 12:53 pm
Darlaa •♥• Dat is area 91 niet het halloween mansion. ik heb niet echt gezocht, ik heb gelurkt ik had niet echt tijd om uitgebreid deel te nemen. ik heb wel angel lizzy voorbij zien komen met een topic maar was op mijn mule account dat is ook zo vreemt. (en had echt geen zin om met mijn main geprobed te worden XD ) •♥• lizzie niet lizzy.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 04, 2006 1:05 pm
ll Eurynome ll ~Don't let today's disappointments...Ik had 10 complete sets en nog wat losse bags. 8 sets heb ik geruild voor 8 sealeds en daarmee ben ik tevreden. Eentje hou ik voor mezelf en die andere set geef ik denk ik gewoon weg (dus als je nog een setje wil of iemand kent die er één wil vraag gerust). Nu is het weer tijd om lekker bij te slapen. ...cast a shadow on tomorrow's dreams.~     Oei! Gevaarlijke opmerking in mijn bijzijn XD Must...contain...myself... XD I made all the images myself! Do not steal them please!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 04, 2006 1:06 pm
angel lizzie Darlaa •♥• Dat is area 91 niet het halloween mansion. ik heb niet echt gezocht, ik heb gelurkt ik had niet echt tijd om uitgebreid deel te nemen. ik heb wel angel lizzy voorbij zien komen met een topic maar was op mijn mule account dat is ook zo vreemt. (en had echt geen zin om met mijn main geprobed te worden XD ) •♥• lizzie niet lizzy. •♥• Sorry whee
10 complete sets! eek ik heb er net eentje, ik heb twee zakjes opengemaakt en nog wat losse zakken. Je zal inderdaad wel slaperig zijn. sweatdrop •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 04, 2006 2:23 pm
Darlaa angel lizzie Darlaa •♥• Dat is area 91 niet het halloween mansion. ik heb niet echt gezocht, ik heb gelurkt ik had niet echt tijd om uitgebreid deel te nemen. ik heb wel angel lizzy voorbij zien komen met een topic maar was op mijn mule account dat is ook zo vreemt. (en had echt geen zin om met mijn main geprobed te worden XD ) •♥• lizzie niet lizzy. •♥• Sorry whee
10 complete sets! eek ik heb er net eentje, ik heb twee zakjes opengemaakt en nog wat losse zakken. Je zal inderdaad wel slaperig zijn. sweatdrop •♥•hoe weet jij dat nu weer. o wel valt me. als je 6 acounts te gelijk doet
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 04, 2006 2:46 pm
angel lizzie Darlaa angel lizzie Darlaa •♥• Dat is area 91 niet het halloween mansion. ik heb niet echt gezocht, ik heb gelurkt ik had niet echt tijd om uitgebreid deel te nemen. ik heb wel angel lizzy voorbij zien komen met een topic maar was op mijn mule account dat is ook zo vreemt. (en had echt geen zin om met mijn main geprobed te worden XD ) •♥• lizzie niet lizzy. •♥• Sorry whee
10 complete sets! eek ik heb er net eentje, ik heb twee zakjes opengemaakt en nog wat losse zakken. Je zal inderdaad wel slaperig zijn. sweatdrop •♥•hoe weet jij dat nu weer. o wel valt me. als je 6 acounts te gelijk doet •♥• Oh dat was tegen Eurynome dat poste ze net, Heb jij ook 10 sets? sweatdrop ik heb het echt belabberd gedaan dit jaar, maar ik heb ook zo weinig tijd.. ik had met mijn mule kunnen gaan, maar had ik niet zo'n zin in. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 04, 2006 5:03 pm
Darlaa angel lizzie Darlaa angel lizzie Darlaa •♥• Dat is area 91 niet het halloween mansion. ik heb niet echt gezocht, ik heb gelurkt ik had niet echt tijd om uitgebreid deel te nemen. ik heb wel angel lizzy voorbij zien komen met een topic maar was op mijn mule account dat is ook zo vreemt. (en had echt geen zin om met mijn main geprobed te worden XD ) •♥• lizzie niet lizzy. •♥• Sorry whee
10 complete sets! eek ik heb er net eentje, ik heb twee zakjes opengemaakt en nog wat losse zakken. Je zal inderdaad wel slaperig zijn. sweatdrop •♥•hoe weet jij dat nu weer. o wel valt me. als je 6 acounts te gelijk doet •♥• Oh dat was tegen Eurynome dat poste ze net, Heb jij ook 10 sets? sweatdrop ik heb het echt belabberd gedaan dit jaar, maar ik heb ook zo weinig tijd.. ik had met mijn mule kunnen gaan, maar had ik niet zo'n zin in. •♥•okay en ja ik ook maar ik heb bijna alled al verkocht. for tussen de 900 gold en 7500 gold
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 05, 2006 12:33 am
Het is beter denk ik als je alles bewaart en volgend jaar verkoopt. Die Jack Grab bags van vorig jaar zijn veel meer waard dan de nieuwe die op de Marktplace staan.
Maja, ieder zijn eigen ding. Ik ben blij met mijn outfit 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 05, 2006 2:44 am
~Don't let today's disappointments...Ach soms wil ik gewoon iets goeds doen voor mijn mede gaian. En ik ben het met kitty eens dat het gewoon pixels zijn. Wel jammer dat sommigen nog maar een paar candies af waren van nog een bag. Maar ik heb erover nagedacht en ik geef de bags aan Gaya von Dutch, kan die erover beslissen. Ten minste als ze de bags wil hebben. XD ...cast a shadow on tomorrow's dreams.~ 
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 05, 2006 4:25 am
][Boude][ Het is beter denk ik als je alles bewaart en volgend jaar verkoopt. Die Jack Grab bags van vorig jaar zijn veel meer waard dan de nieuwe die op de Marktplace staan. Maja, ieder zijn eigen ding. Ik ben blij met mijn outfit 3nodding heb ook 3 sets appart gehouden ben niet helemaal dom weetje
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 05, 2006 5:26 am
   Als je iets aan Gaya doneert moet je ons dat wel laten weten XD We controleren haar (nog) niet dagelijks ^_^ Weet je wat grappig is? Ik wist niet eens dat ik een bid voor een Shadow Spirit open had staan XD Dus nu heb ik er 2 XD ......... Maar hoe kom ik toch aan al dat gold??! I made all the images myself! Do not steal them please!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 05, 2006 9:23 am
~Don't let today's disappointments...Dan kan ik je toch maar aanraden om even te gaan kijken. wink ...cast a shadow on tomorrow's dreams.~  wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 05, 2006 11:22 am
•♥• Weet iemand misschien een tablet voor een redelijk prijsje 45-80 euro. Dat ook in photoshop en andere tekenprogramma's werkt, dus (ook) als muis vervanging? •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 05, 2006 11:26 am
   Waarom heb ik de prijs van laatst niet onthouden stare ik ben dom. I made all the images myself! Do not steal them please!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|