|
|
|
|
Posted: Thu Nov 02, 2006 9:29 am
•♥• Dat is area 91 niet het halloween mansion. ik heb niet echt gezocht, ik heb gelurkt ik had niet echt tijd om uitgebreid deel te nemen. ik heb wel angel lizzy voorbij zien komen met een topic maar was op mijn mule account dat is ook zo vreemt. (en had echt geen zin om met mijn main geprobed te worden XD ) •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 02, 2006 9:37 am
hoezo t is geen schande hoor.... sommige mensen hebben alleen wat meer zin om je dan te proben dan andere maar HEY who cares XD ( kidding kidding)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 02, 2006 9:57 am
Goedenavond mensen!!
Mijn pc groeit steeds meer zoals het hoort maareuh....ik ben wel al mijn emoticons kwijt crying AAAAAh~!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 02, 2006 10:31 am
dat betekend dat je nu dus emotieloos bent en dus weer happy ^^ ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 02, 2006 10:36 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 02, 2006 2:08 pm
•♥• Wou ik hier geen icoontje plaatsen?
... blaugh •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 03, 2006 1:34 am
he wat zijn de collectable items van deze maand nou eigenlijk want, t staat er n beetje vaag op de home page... t is net alsof t randomly word gekozen :S...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 03, 2006 4:46 am
valt het heel erg op dat ik deze enkel naar beneden heb gescaled? of zou het nog kunnen als je t zo ziet ?? ikzelf vind moeilijk te zien maargoed vraag me af wat jullie ervan zeggen..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 03, 2006 8:12 am
•♥• Die van de vorige maand, het elfje en de shadowspirit toch, staat hier ook in de poll in de hoe-heet-dat item topic.
Naar beneden gescaled? •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 03, 2006 8:36 am
kijk naar me huidige signature en die ik daar heb gepost.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 03, 2006 11:07 am
•♥• Ik vind die kleine er wel beter uit zien.. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 03, 2006 11:34 am
gaat er eigenlijk ooit nog iets met project zone gebeuren ?? k heb t gevoel dat dit een beetje HEEL erg dood is en nooit echt wat van gekomen is. is der mischien een mogenlijkheid hier nieuw leven in te blazen ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 03, 2006 11:48 am
•♥• hmm, ik heb eigenlijk geen idee wat het is. het was een soortevan spel, roleplayachtig iets of zo? iets van kitty maar omdat ze het druk had werd het uitgesteld. miss dat we iets met de feestdagen kunnen doen, iets kerst themed of zo, maar ik weet niet of het zin heb met alle drukte hier... •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 03, 2006 12:21 pm
   De Project Zone is voor Guild projecten. Tot nu toe hebben we er nog niet echt eentje gehad die doorging sweatdrop Maar als we ooit een subforum erbij nodig hebben, kunnen we die wel omdopen blaugh I made all the images myself! Do not steal them please!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|