|
|
|
|
Posted: Tue Aug 10, 2004 2:54 am
prrnill D0ppelganger *hjälpa upp* Måste jag nästan bjuda på en cola, huh? wink *putta omkull* Så, nu är vi kvitt. *ler busigt**titta upp på*...Äsch. :>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 10, 2004 2:55 am
Dogcamp FrodoLouLou Dogcamp FrodoLouLou *blir träffad på lilltån* aaarrghhh!!! Jag dööööööööööööör *faller ihop på golvet och rycker lite* Oj då.. *Ger Frodo ett sånt där supercoolt tatuerings plåster* *vaknar upp* >.o E de Bamse?! domokun Nä.. Lille skutt.. *Sätter plåstret över Frodos näsborre* *fan-girl skrik* IIIIIIIIIIIIIIH!!!!!!!!!!!!!! Jag älskar kaniner!!!!!!!!! heart whee heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
D0ppelganger prrnill D0ppelganger *hjälpa upp* Måste jag nästan bjuda på en cola, huh? wink *putta omkull* Så, nu är vi kvitt. *ler busigt**titta upp på*...Äsch. :> *hoppar på och kittlar* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Petsy ^.^ Nej fy vad taskigt stare Jag men vissa verkar ju ha jättemycket tur med allt. Medan vissa andra inte har nån tur alls. :S Mjo.. :S Uwääh, Männen är här igen gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy Mjo.. :S Uwääh, Männen är här igen gonk xp Männen!? eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 10, 2004 2:57 am
FrodoLouLou *fan-girl skrik* IIIIIIIIIIIIIIH!!!!!!!!!!!!!! Jag älskar kaniner!!!!!!!!! heart whee heart *Byter ut kaninen mot häxan Hia hia xp Sätter plåstret på min egna tå*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Petsy Mjo.. :S Uwääh, Männen är här igen gonk xp Männen!? eek Ja o.O Dom håller på och borrar, eller nåt gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 10, 2004 2:58 am
prrnill D0ppelganger prrnill D0ppelganger *hjälpa upp* Måste jag nästan bjuda på en cola, huh? wink *putta omkull* Så, nu är vi kvitt. *ler busigt**titta upp på*...Äsch. :> *hoppar på och kittlar* whee *reagerar inte*...Du vet mycket väl att jag inte är kittlig. wink razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
D0ppelganger prrnill D0ppelganger prrnill D0ppelganger *hjälpa upp* Måste jag nästan bjuda på en cola, huh? wink *putta omkull* Så, nu är vi kvitt. *ler busigt**titta upp på*...Äsch. :> *hoppar på och kittlar* whee *reagerar inte*...Du vet mycket väl att jag inte är kittlig. wink razz Det var iallafall värt ett försök.. *sätter sig bredvid*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
::går till glasses men råkar halka på en glass::
ugh....tusan det gorde ont......
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 10, 2004 3:00 am
Petsy Ja o.O Dom håller på och borrar, eller nåt gonk Wahh. Sånt är jobbigt.!! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 10, 2004 3:01 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 10, 2004 3:01 am
Chibi Strawberry Petsy Ja o.O Dom håller på och borrar, eller nåt gonk Wahh. Sånt är jobbigt.!! gonk Vet >_< Hur ska jag kunna lyssna på lugn musik nu?! stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 10, 2004 3:02 am
prrnill Det var iallafall värt ett försök.. *sätter sig bredvid* Kanske det. razz *snoosa på huvet*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|