Dashinator
2,431,913 Gold... dus die 400 items die jij meer hebt zijn maar... 500K waard in totaal
Ik heb mijn inventory onder handen genomen en alle trash dingen, spullen die haast niks waard zijn en die ik niet draag verkocht.
(via sell item knopje, ik heb geen zin om al die items op de markt te gaan verkopen, niemand wil die (denk ik))
Toen had ik noch 1049 items in totaal in mijn inventory (storage en de items in mijn huis niet meegerekend (wel meegerekend is het 1264 items).
In de berekening van tektek zijn alle game items niet erbij berekent. Ik heb 179 game items. En die Anniversary sash bijna vergeten. 180 dus.(1049-180=869 | 2928755/869= ongeveer 3370 gold per item)Balen van je beste vriendin... Ik heb geen idee wat ik zou doen... ik zou er bij stilstaan, maar verder weet ik het niet, wat kan je doen? Sterkte.
OMM: Morgen is hij terug uit Nepal en is die stoel naast mij niet meer zo leeg, tenzij hij een grote jetlag heeft. (yay! (hopelijk geen jetlag (keep dreaming)) (okey, zo leeg is die stoel ook weer niet, dat ene meisje vindt het fijn om naast me te zitten, ook al hebben we vaste plaatsen (ik ben zo rustig volgens haar (haha)))
En dat meisje beweerd dat ze nu al gek wordt van sommige
(/de meerderheid van de) jongens in mijn klas.... (wij zijn de enige meisjes in de hele klas) Ik dacht dat het wel wat langer zou duren. (er gaat een gerucht(/grap) door de school dat iedereen er gek wordt, als hij of zij dat niet al is
xp )
Heh, dat was een best wel lang verhaal.