|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 23, 2009 2:06 am
ll Panda-chan ll Dashinator Lorraaa Dashinator OMM: waarom woont ze zo verweg? het was so gezellig hm ''zo ver weg'' deed me wel lachen, niet lelijk bedoeld overigens. Maar in Nederland vallen afstanden nog reuze mee hoor XD zoetermeer groningen is 2,5 uur met de trein... dat is toch behoorlijk lang... en zoetermeer mexico is nog wat langer... en duurder... Van zoetermeer naar mexico ? Tuurlijk is dat langer en duurder -_-' ;P OMM : vandaag weer verder met haren verven rolleyes nou... hopelijk ga ik na mijn exame een week naar mexico.. omm: GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAPZZZZZZZzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 23, 2009 2:10 am
Dashinator ll Panda-chan ll Dashinator Lorraaa Dashinator OMM: waarom woont ze zo verweg? het was so gezellig hm ''zo ver weg'' deed me wel lachen, niet lelijk bedoeld overigens. Maar in Nederland vallen afstanden nog reuze mee hoor XD zoetermeer groningen is 2,5 uur met de trein... dat is toch behoorlijk lang... en zoetermeer mexico is nog wat langer... en duurder... Van zoetermeer naar mexico ? Tuurlijk is dat langer en duurder -_-' ;P OMM : vandaag weer verder met haren verven rolleyes nou... hopelijk ga ik na mijn exame een week naar mexico.. omm: GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAPZZZZZZZzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzz o_o Mexico !? omg. Na mijn examenweek [ dat pas volgend jaar is... stare ] Ga ik eerst naar de Kunstacedemie in Groningen 3nodding En als ik daar klaar ben, dan ga ik een dikke wereldreis maken rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 23, 2009 2:13 am
ll Panda-chan ll Dashinator ll Panda-chan ll Dashinator Lorraaa Dashinator OMM: waarom woont ze zo verweg? het was so gezellig hm ''zo ver weg'' deed me wel lachen, niet lelijk bedoeld overigens. Maar in Nederland vallen afstanden nog reuze mee hoor XD zoetermeer groningen is 2,5 uur met de trein... dat is toch behoorlijk lang... en zoetermeer mexico is nog wat langer... en duurder... Van zoetermeer naar mexico ? Tuurlijk is dat langer en duurder -_-' ;P OMM : vandaag weer verder met haren verven rolleyes nou... hopelijk ga ik na mijn exame een week naar mexico.. omm: GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAPZZZZZZZzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzz o_o Mexico !? omg. Na mijn examenweek [ dat pas volgend jaar is... stare ] Ga ik eerst naar de Kunstacedemie in Groningen 3nodding En als ik daar klaar ben, dan ga ik een dikke wereldreis maken rolleyes ja... ik mag een reis van 1 week maken als ik geslaagd ben... als vervolg studie ga ik... game design doen... dat kan in breda... (en ik ben er net achter gekomen... er komt er ook 1 in groningen sweatdrop )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 23, 2009 2:20 am
het lijkt me gaaf om een jaar naar afrika te gaan of zoiets. Of gewoon een jaartje in een ander land. (finland is ook goed <3 xD)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 23, 2009 2:28 am
Dashinator ll Panda-chan ll Dashinator ll Panda-chan ll Dashinator zoetermeer groningen is 2,5 uur met de trein... dat is toch behoorlijk lang... en zoetermeer mexico is nog wat langer... en duurder... Van zoetermeer naar mexico ? Tuurlijk is dat langer en duurder -_-' ;P OMM : vandaag weer verder met haren verven rolleyes nou... hopelijk ga ik na mijn exame een week naar mexico.. omm: GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAPZZZZZZZzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzz o_o Mexico !? omg. Na mijn examenweek [ dat pas volgend jaar is... stare ] Ga ik eerst naar de Kunstacedemie in Groningen 3nodding En als ik daar klaar ben, dan ga ik een dikke wereldreis maken rolleyes ja... ik mag een reis van 1 week maken als ik geslaagd ben... als vervolg studie ga ik... game design doen... dat kan in breda... (en ik ben er net achter gekomen... er komt er ook 1 in groningen sweatdrop ) Oh cool ! Game Design.. love it <3. *_* Nou als je dat weet, dan ga je toch naar Groningen ! ;D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 23, 2009 3:40 am
ll Panda-chan ll Dashinator ll Panda-chan ll Dashinator ll Panda-chan ll Dashinator zoetermeer groningen is 2,5 uur met de trein... dat is toch behoorlijk lang... en zoetermeer mexico is nog wat langer... en duurder... Van zoetermeer naar mexico ? Tuurlijk is dat langer en duurder -_-' ;P OMM : vandaag weer verder met haren verven rolleyes nou... hopelijk ga ik na mijn exame een week naar mexico.. omm: GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAPZZZZZZZzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzz o_o Mexico !? omg. Na mijn examenweek [ dat pas volgend jaar is... stare ] Ga ik eerst naar de Kunstacedemie in Groningen 3nodding En als ik daar klaar ben, dan ga ik een dikke wereldreis maken rolleyes ja... ik mag een reis van 1 week maken als ik geslaagd ben... als vervolg studie ga ik... game design doen... dat kan in breda... (en ik ben er net achter gekomen... er komt er ook 1 in groningen sweatdrop ) Oh cool ! Game Design.. love it <3. *_* Nou als je dat weet, dan ga je toch naar Groningen ! ;D =3 dat ga ik nou studeren =3 ja maar... ja maar... ik weet niet of die opleiding daar goed is... en of ik de sweer daar leuk vindt... sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 23, 2009 9:58 am
Klein beetje hoofdpijn...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 23, 2009 10:43 am
ninja meestal is de sfeer goed in Groningen (we staan bekent om een goede sfeer in Groningen...)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 23, 2009 10:52 am
okay... maar missch vind IK de sfeer niet leuk =P kan altijd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 23, 2009 11:05 am
*denkt na* ja dat kan kloppen... je weet het nooit...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 23, 2009 12:04 pm
OMM: morgen vroeg opstaan.. ben ik niet meer gewend!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 23, 2009 1:59 pm
OMM: Ik weet niet hoe ik me moet voelen. Zo maar slapen..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 23, 2009 2:20 pm
Lorraaa het lijkt me gaaf om een jaar naar afrika te gaan of zoiets. Of gewoon een jaartje in een ander land. (finland is ook goed <3 xD) Woah, een paar maanden vrijwilligerswerk in Ghana of Afrika lijkt me zo stoer biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 23, 2009 3:04 pm
OMM: ******** you all... leave me alone... let me die in a corner
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 24, 2009 12:56 am
OMM: ik voel me al een aantal dagen niet zo top... maar even vandaag nog een pittige dag. Afleiding zal me goed doen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |