|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 21, 2009 7:15 am
M2, fruit genoeg in huis dus ik weet waar ik moet zijn.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 21, 2009 2:39 pm
Een cliënt die me leuk vind. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 22, 2009 2:29 am
Niets. Heerlijk, die state of zombieness
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 22, 2009 4:32 am
OMM: m'n pols doet nogal pijn. (voor de eerste keer gevallen met schaatsen. Zal ik het vieren?). En m'n stem is schor door dat spookhuis.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 22, 2009 8:05 am
Awww jij hebt je dagje wel?
Omm: schoor zijn is een hell, dan kan je niet zingen D=
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 22, 2009 8:46 am
Mmm die cliënt die me leuk vind is zelf ook wel leuk stressed Omg dit is zo erg fout.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 22, 2009 8:55 am
omm: zaterdag naar maastricht ♫
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 22, 2009 11:02 am
@forbidden: woei.. wat nu?
omm: zaterdag naar Leiden :'')
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 22, 2009 11:57 am
OMM: Hij is toch best leuk...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 22, 2009 2:25 pm
@Lorr.. SJA! Haha nee nu niets denk ik. Ik kan genoeg redenen bedenken waarom hij niet leuk is.. after all is het een crimineel. En er komt uiteraard niemand tussen mij en mn vriend. Maarja zal wel een zwak voor hem houden. Vooral omdat hij zo met mij flirt.. Heb hem vandaag maar ontlopen.
OMM: Moe.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 23, 2009 1:30 am
OMM: ik slaap nog maar ben wel al wakker
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 23, 2009 1:38 am
OMM: waarom woont ze zo verweg? het was so gezellig
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 23, 2009 1:48 am
Dashinator OMM: waarom woont ze zo verweg? het was so gezellig hm ''zo ver weg'' deed me wel lachen, niet lelijk bedoeld overigens. Maar in Nederland vallen afstanden nog reuze mee hoor XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 23, 2009 1:52 am
Lorraaa Dashinator OMM: waarom woont ze zo verweg? het was so gezellig hm ''zo ver weg'' deed me wel lachen, niet lelijk bedoeld overigens. Maar in Nederland vallen afstanden nog reuze mee hoor XD zoetermeer groningen is 2,5 uur met de trein... dat is toch behoorlijk lang... en zoetermeer mexico is nog wat langer... en duurder...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 23, 2009 2:03 am
Dashinator Lorraaa Dashinator OMM: waarom woont ze zo verweg? het was so gezellig hm ''zo ver weg'' deed me wel lachen, niet lelijk bedoeld overigens. Maar in Nederland vallen afstanden nog reuze mee hoor XD zoetermeer groningen is 2,5 uur met de trein... dat is toch behoorlijk lang... en zoetermeer mexico is nog wat langer... en duurder... Van zoetermeer naar mexico ? Tuurlijk is dat langer en duurder -_-' ;P OMM : vandaag weer verder met haren verven rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|