|
|
|
|
Posted: Tue Aug 10, 2004 2:32 am
D0ppelganger prrnill D0ppelganger *fångar i hoppet* Häjj! blaugh eek *snoosa i halsen* Hallå whee Eeeeik! Kittlas ju! eek blaugh Filmkväll! *snurrar runt med* whee Karusell! *se ut som ett litet barn som precis fått en glass*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 10, 2004 2:32 am
jiminijon D0ppelganger jiminijon D0ppelganger jiminijon D0ppelganger jiminijon D0ppelganger Bailando, bailando..! *nostalgi* *hoppar på*Mwää! *biter i en boll* Min! näe! gonk *petar på* domokun Joe! *gnaga* gonk du får inte äta maten nu! gonk Halvtimme kvar till lunch. ninja näe då ligger maten och grillas på stranden gonk sweatdrop Ooh? Jag vill ha mitt kött blodigt. twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 10, 2004 2:33 am
Chibi Strawberry Petsy Yää Klart alla ska ha lite färg på sina texter domokun Självklart. ;D Kommer väl byta snart igen. Men så länge funkar denna. whee Men den blåa färgen matchar din ava ju :/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 10, 2004 2:33 am
D0ppelganger Ooh? Jag vill ha mitt kött blodigt. twisted näe! gonk (allt bra?)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 10, 2004 2:35 am
prrnill D0ppelganger prrnill D0ppelganger *fångar i hoppet* Häjj! blaugh eek *snoosa i halsen* Hallå whee Eeeeik! Kittlas ju! eek blaugh Filmkväll! *snurrar runt med* whee Karusell! *se ut som ett litet barn som precis fått en glass*BARN?!?! *släpper* eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 10, 2004 2:35 am
Petsy Men den blåa färgen matchar din ava ju :/ Mjo. :\ Men jag ska göra om min avatar när jag får lust. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 10, 2004 2:36 am
D0ppelganger prrnill D0ppelganger prrnill D0ppelganger *fångar i hoppet* Häjj! blaugh eek *snoosa i halsen* Hallå whee Eeeeik! Kittlas ju! eek blaugh Filmkväll! *snurrar runt med* whee Karusell! *se ut som ett litet barn som precis fått en glass*BARN?!?! *släpper* eek *dunkar ner i golvet* Auh.. min rygg. sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 10, 2004 2:36 am
jiminijon D0ppelganger Ooh? Jag vill ha mitt kött blodigt. twisted näe! gonk (allt bra?)Jo-jo-jo! domokun (Varmt så man dör. :S Doo?)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 10, 2004 2:37 am
prrnill D0ppelganger prrnill D0ppelganger prrnill D0ppelganger *fångar i hoppet* Häjj! blaugh eek *snoosa i halsen* Hallå whee Eeeeik! Kittlas ju! eek blaugh Filmkväll! *snurrar runt med* whee Karusell! *se ut som ett litet barn som precis fått en glass*BARN?!?! *släpper* eek *dunkar ner i golvet* Auh.. min rygg. sad F'låt... sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 10, 2004 2:38 am
Chibi Strawberry Petsy Men den blåa färgen matchar din ava ju :/ Mjo. :\ Men jag ska göra om min avatar när jag får lust. sweatdrop Ahaaa.. :O Så, hum, Görs?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
D0ppelganger jiminijon D0ppelganger Ooh? Jag vill ha mitt kött blodigt. twisted näe! gonk (allt bra?)Jo-jo-jo! domokun (Varmt så man dör. :S Doo?) gonk då får du inget på j-cult domokun sweatdrop (bra nu men ska grillas på stranden tack vare mamma)ska dra ses!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
::går in i affären och kollar runt lite::
....dricka ska jag ha.....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 10, 2004 2:39 am
:p Jag gör definitivt ingenting förutom att sitta här och vara trött. xp Själv?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 10, 2004 2:39 am