|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 01, 2013 2:36 pm
In de steek doe ik niet, ik doe geen ene moer meer op gaia behalve dat ik steeds hier terug kom en eens in het kwartaal nog me avatar verander XD
En als ik dan in een glimps een leuke item zie natuurlijk meteen van de market afplukken maar ik zoek ze niet meer op xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 02, 2013 12:09 pm
zo zijn er meer XP daarom ben ik altijd blij met nieuw bloed XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 07, 2013 3:24 am
Blehh dan zie je weer iets leuks en is t 500k....laat dan maar razz
Eyey iemand die al weet wat die zondag gaat dragen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 07, 2013 4:14 am
Ik ga zondag als Siesta van Zero no tsukaima, Heb een plaatje hieronder gelinkt maar dan zonder prij en pan razz Let gewoon op t sjaaltje wink ben ik eigenlijk t makkelijkste aan te herkennen ^_^ Siesta
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 07, 2013 10:00 am
Menketi Ik ga zondag als Siesta van Zero no tsukaima, Heb een plaatje hieronder gelinkt maar dan zonder prij en pan razz Let gewoon op t sjaaltje wink ben ik eigenlijk t makkelijkste aan te herkennen ^_^ SiestaNo hotlinking melding sad kan hem niet zien. Ik hoop dat ik iedereen herken >.< Ben echt een drama met gezichten herkennen (dus geen zorgen, ligt niet aan jou. Is echt iets bij mij)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 07, 2013 11:50 am
kittyocean Menketi Ik ga zondag als Siesta van Zero no tsukaima, Heb een plaatje hieronder gelinkt maar dan zonder prij en pan razz Let gewoon op t sjaaltje wink ben ik eigenlijk t makkelijkste aan te herkennen ^_^ SiestaNo hotlinking melding sad kan hem niet zien. Ik hoop dat ik iedereen herken >.< Ben echt een drama met gezichten herkennen (dus geen zorgen, ligt niet aan jou. Is echt iets bij mij) Haha zolang ik jou herken :p En dan maar de site van t plaatje linken wink http://randomc.net/image/Zero no Tsukaima/Zero no Tsukaima ~Princesses no Rondo~ - 02 - Large 01.jpg
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 07, 2013 2:27 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 08, 2013 10:19 am
Menketi kittyocean Menketi Ik ga zondag als Siesta van Zero no tsukaima, Heb een plaatje hieronder gelinkt maar dan zonder prij en pan razz Let gewoon op t sjaaltje wink ben ik eigenlijk t makkelijkste aan te herkennen ^_^ SiestaNo hotlinking melding sad kan hem niet zien. Ik hoop dat ik iedereen herken >.< Ben echt een drama met gezichten herkennen (dus geen zorgen, ligt niet aan jou. Is echt iets bij mij) Haha zolang ik jou herken :p En dan maar de site van t plaatje linken wink http://randomc.net/image/Zero no Tsukaima/Zero no Tsukaima ~Princesses no Rondo~ - 02 - Large 01.jpg Werkt helaas ook niet.... misschien de html-pagina?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 08, 2013 4:49 pm
kittyocean Menketi kittyocean No hotlinking melding sad kan hem niet zien. Ik hoop dat ik iedereen herken >.< Ben echt een drama met gezichten herkennen (dus geen zorgen, ligt niet aan jou. Is echt iets bij mij) Haha zolang ik jou herken :p En dan maar de site van t plaatje linken wink http://randomc.net/image/Zero no Tsukaima/Zero no Tsukaima ~Princesses no Rondo~ - 02 - Large 01.jpg Werkt helaas ook niet.... misschien de html-pagina? Hmm en als je de site copieerd? en anders moet je ff deze proberen http://gallery.minitokyo.net/view/519270
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 09, 2013 5:02 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 11, 2013 6:50 am
en blijkbaar heeft het gewerkt XD iig voor kitty
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 11, 2013 8:42 am
Nein, niemand in zo'n outfit die ik heb gezien >.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 11, 2013 1:02 pm
^volgens mij heb ik jou ook niet gezien >.< *fail*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 12, 2013 10:53 am
Op de Tsunacon ben ik uitgenodigd voor de Fantasy bazaar in beverwijk, in mei. Gaat toevallig iemand dan? ^_^'
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|