|
|
|
|
Posted: Sun Oct 17, 2004 10:08 am
+ köpte en mp3spelare idag + är jätte glad.
+/- Jag är inte kär.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 17, 2004 10:41 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 17, 2004 10:52 am
- banken funkar inte för mig!!!!! domokun stressed scream evil scream stressed domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 17, 2004 11:45 am
-/+ Nära på att gråta nyss.. Två tårar ner för kinden..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 17, 2004 12:00 pm
- jag är förkyld. - jag har massa saker att göra. - jag gör dom uppenbarligen inte.
+ jag har sett gackt göra skeva saker idag. sånt är kul. mer sånt. cool heart domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 17, 2004 3:40 pm
- Börjar bli hungrig. - Ganska trött. - Inte direkt gjort något idag (spelat Star Ocean: Till the End of Time). - Måndag... - Inte fotat i helgen som jag skulle gjort.
+ Lyssnar på bra musik ifrån Final Fantasy spelen (S och N Generation). + Klarade Star Ocean: Till the End of Time i lördags kväll. + Nästan klar med de hemliga grottorna i spelet. Har bara de jobbiga bossarna kvar i slutet av dem. + En vecka kvar till lovet. + Imorgon får jag nya SuperPlay samt min DVD Region X till PlayStation 2 så jag kan se på anime på min PS2:a. Samt att det är C.S.I på kvällen. + Ska sova nu!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 17, 2004 8:02 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 17, 2004 10:07 pm
- Ska till tandläkaren om en halvtimma.. - Vill sova.. crying - Långt kvar till nästa lördag.. - Prov i veckan.. - Prov nästa vecka.. - Glömde göra en sak igår, som jag lovat..
+ .. *Pussar en speciell sak fyra gånger* Precious.. ninja heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 17, 2004 11:22 pm
+ Ägg låten!! + Idag får jag träffa the heart + Ägg låten igen!!!
- Skola!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 18, 2004 12:30 am
- Mår jätteilla. - Feber. - Är i skolan.
-/+ Har ingen aptit och blir inte hungrig. Bra på sitt sätt, dåligt på ett annat.
+ Spelade Sims 2 igår. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 18, 2004 6:02 am
+ Har fått låna SSBM av en kompis blaugh + är glad biggrin - är arg +/- Jag är inte kär.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 18, 2004 6:05 am
+ Fick gå hem tidigare för att skriva ett arbete + Mattias blev ovanligt glad helgen när jag sa att jag är bi sweatdrop + Jag har choklad
- Måndag - Får inte träffa Mattias förren på lördag - Börjar nästan bli deppig
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 18, 2004 9:20 am
+ Min polare ringde precis och frågade om jag vill komma dit och spela HALO 2 exclaim mrgreen heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 18, 2004 9:21 am
Gandiloulou + Mattias blev ovanligt glad helgen när jag sa att jag är bi sweatdrop naw... how cute xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|