Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Unisex WC // Killan oma 'chatterbox' Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 44 45 46 47 48 49 ... 264 265 266 267 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Wicked
Captain

PostPosted: Sun Apr 03, 2005 10:23 pm

eek Non asentanu webbikameroita mun asuntooni?! ninja
PostPosted: Sun Apr 03, 2005 10:58 pm

Wicked
eek Non asentanu webbikameroita mun asuntooni?! ninja

Joo, joo :3

Yarrr... "Could not connect to the braaains database". Ensin sushia, sitten juusto-orjaa ja nyt aivoja gonk

Liffy Glitter

Wicked
Captain

PostPosted: Sun Apr 03, 2005 11:03 pm

Myos tryffeleita ollut tanaan havaittavissa... gonk Oliks sul tanaan se matikan koe?
PostPosted: Sun Apr 03, 2005 11:08 pm

Nei ku huomenna. Nytten istun koululla ja ihmettelen maailman menoa... gonk

(eli siis mina muistelin etta minulla olisi ollut tanaan tunti mutta minulla ei olekaan tanaan tuntia niin...)

Liffy Glitter

thoughtless`

PostPosted: Mon Apr 04, 2005 4:36 am

Musta tuntuu etta kavereilla lahtee kohta jarki tan mun KoRn kauden takia. sweatdrop KoRn sita, KoRn sita, mini-gallup!!! Mika biisi pyorii paassa? KoRn, tottahan toki, KoRn sita ja tata ja tuota...
Perjantaina pidan esitelman KoRnista koulussa. xd Voisin alkaa tekemaan... Haluisin nayttaa 10 minsaa pitkan kut-upin. ^^
PostPosted: Mon Apr 04, 2005 5:15 am

Jes,tama tytto paasi lapi Suomen vaikeimmasta anniskelusta vastaavan hoitajan tentista!! whee Sainkin jo ylimaaraista sydamentykytysta pelkan odottelun vuoksi...huh huh,olipas sekin urakka.En tahdo enaa koskaan vastaavaa kokea.Hesassa oli kuulemma anniskelutentissa vain Juu/Ei-kysymyksia,mut me jouduttiin kirjoittamaan tietomme.Nyt paasen siis virallisesti anniskelemaan...hm,mita ma muka sitten tein 7 kuukautta Englannissa baarin takana...? stare

Carmen LaVihta

Taxet
Crew

PostPosted: Mon Apr 04, 2005 2:12 pm

[ Message temporarily off-line ]
PostPosted: Mon Apr 04, 2005 2:16 pm

Niin. Nukkumaan siita! domokun

Wicked
Captain

Carmen LaVihta

PostPosted: Tue Apr 05, 2005 12:30 am

Lallallallaa...lintsati lintsati...karkasin enkun tunnilta kun alkoi taas tuntumaan silta etta osaan kaiken.En jaksa enaa edes vastailla kysymyksiin kun tuntuu etta olen aina koko ajan aanessa.Kun ryhmassamme on sellaisiakin jotka ei edes osaa englannin alkeita. gonk Mita pirua he sit edes tekevat noilla tunneilla?Jos ei osaa alkeita,niin sita voi ymmartaa mita tunneilla puhutaan. stare
PostPosted: Tue Apr 05, 2005 12:34 am

Carmen LaVihta
Lallallallaa...lintsati lintsati...karkasin enkun tunnilta kun alkoi taas tuntumaan silta etta osaan kaiken.En jaksa enaa edes vastailla kysymyksiin kun tuntuu etta olen aina koko ajan aanessa.Kun ryhmassamme on sellaisiakin jotka ei edes osaa englannin alkeita. gonk Mita pirua he sit edes tekevat noilla tunneilla?Jos ei osaa alkeita,niin sita voi ymmartaa mita tunneilla puhutaan. stare
Tulee jotenkin mieleen meidan ylaasteen enkuntunnit. Yleensakin meidan luokkajako oli sellanen, et siel oli kolmen pojan ryhma, jossa kaikilla oli paalle ysin keskiarvo, sitten muutama kasin oppilas ja loput seiskan ja sen alle keskiarvon omaavia. Ja niinpa Enkun tunneilla me kundit sitten vaan vuoronperaan vastattiin kysymyksiin kun muut ei osallistunut opetukseen millaan lailla. Oli /hieman/ turhauttavaa... xp

Wicked
Captain

Carmen LaVihta

PostPosted: Tue Apr 05, 2005 12:36 am

Wicked
Carmen LaVihta
Tulee jotenkin mieleen meidan ylaasteen enkuntunnit. Yleensakin meidan luokkajako oli sellanen, et siel oli kolmen pojan ryhma, jossa kaikilla oli paalle ysin keskiarvo, sitten muutama kasin oppilas ja loput seiskan ja sen alle keskiarvon omaavia. Ja niinpa Enkun tunneilla me kundit sitten vaan vuoronperaan vastattiin kysymyksiin kun muut ei osallistunut opetukseen millaan lailla. Oli /hieman/ turhauttavaa... xp

Hieman turhauttavaa tosiaan. xp Ja kun kyseessa on viela ravintolasanasto...hm,millas kiellella mina siella Englannissa tarjoilinkaan,oiskohan ollut Englanti... stare
PostPosted: Tue Apr 05, 2005 12:40 am

Carmen LaVihta
Wicked
Carmen LaVihta

Hieman turhauttavaa tosiaan. xp Ja kun kyseessa on viela ravintolasanasto...hm,millas kiellella mina siella Englannissa tarjoilinkaan,oiskohan ollut Englanti... stare
Et kai?! surprised

Itse asiassa, ainoa oppitunti lukiossa mista sain oikein opettajan luvan kanssa olla pois, oli musiikintunnit. Mutta se johtui ihan siita, etta kavin juuri samaan aikaan musaopistossa musiikkitieto I:sta, jossa kasiteltiin viela paljon tarkemmin samat musahistorian asiat kuin lukion MU1-kurssilla, joten opettaja sano suoraan, etta tuu tunneille sitten sillon ja sillon kun aletaan kasittelemaan jazzin historiaa (mita ei luonnollisesti klasaripainotteisessa musaopistossa opetettu). ^^

twisted

Wicked
Captain

Liffy Glitter

PostPosted: Tue Apr 05, 2005 12:49 am

Minulla oli vahan paalle seiskan keksiarvo ja silti vastailin enkuntunneilla hyyyvin ahkeraan domokun

Hmph, se matikankoe oli sitten tappava. Teki mieli kirkua ja paeta ikkunasta. Tosin sukkasillaan tuossa saassa... ei varmaan ihan terveellisin vaihtoehto. Nojoo, onneksi uusintakokeet on keksitty... ...hetkinen, en siis viela paassytkaan tuosta matikasta eroon.. RUTTO! gonk
PostPosted: Tue Apr 05, 2005 12:50 am

Liftrasir
Minulla oli vahan paalle seiskan keksiarvo ja silti vastailin enkuntunneilla hyyyvin ahkeraan domokun

Hmph, se matikankoe oli sitten tappava. Teki mieli kirkua ja paeta ikkunasta. Tosin sukkasillaan tuossa saassa... ei varmaan ihan terveellisin vaihtoehto. Nojoo, onneksi uusintakokeet on keksitty... ...hetkinen, en siis viela paassytkaan tuosta matikasta eroon.. RUTTO! gonk
domokun Eiko gurun opetus riittanytkaan? Epaonnistuinko mina? Olenko arvoton? Eiko minusta olekaan matematiikanopiskelijoiden vapahtajaksi. crying

Wicked
Captain

Liffy Glitter

PostPosted: Tue Apr 05, 2005 12:52 am

Wicked
domokun Eiko gurun opetus riittanytkaan? Epaonnistuinko mina? Olenko arvoton? Eiko minusta olekaan matematiikanopiskelijoiden vapahtajaksi. crying

Ne joko kysyi ihan muuta, tai sitten niin vaikeasti ettei meikalaisen aivot sita kassanneet. Heh heh 2 tehtavaa 7sta, heh heh... (doomed)
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 44 45 46 47 48 49 ... 264 265 266 267 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games