|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 4:27 pm
prrnill Chibi_Chocobo prrnill Chibi_Chocobo prrnill Chibi_Chocobo prrnill Chibi_Chocobo prrnill *tittar på med stora ögon* Ookej.. säger du det så! ja-aa då whee *petar på sköldpaddan* den är nog död o.o ehm.. jo, det tror jag också.. *sätter sig ned* fast den var nog redan död innan... och inbillad sweatdrop eek vi behöver fler djur här på ICA eek *springer in i en vägg* eek Jag tror inte att det där hjälper.. sweatdrop men! >_< vad ska jag göra då? gonk *bygger ett konservburkstorn* 3nodding hmm.. *tittar på tornet* Fint torn. whee Du kanske borde leta efter djur? 3nodding men gör jag inte det? o.o oke whee *springer till frysdisken och tar upp 2 fiskar* här! blaugh du får heta fiskis och du får heta ummm Pelle! whee Ohh! Kan jag få en? whee ja, jag hade tänkt ge en till domo men du kan få den ^^ men vill bara varna dig att dom luktar lite skumt domokun *går bort till godishyllan*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 4:27 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 4:29 pm
eek *Begraver under containern*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 4:30 pm
Petsy eek *Begraver under containern* *exploderar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 4:30 pm
Chibi_Chocobo ja, jag hade tänkt ge en till domo men du kan få den ^^ men vill bara varna dig att dom luktar lite skumt domokun *går bort till godishyllan* *lägger fisken åt sidan* *hoppar upp på en hylla*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 4:31 pm
Varför finns det ingen Pocky här gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 4:32 pm
Jetzudan Rebirth Petsy eek *Begraver under containern* *exploderar* gonk +.+
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 4:33 pm
*öppnar ett paket salta pinnar och doppar dom i jordgubbssylt i ett desperat försök att få äta japanskt godis* gonk heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 4:33 pm
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy eek *Begraver under containern* *exploderar* gonk +.+ *bajsar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 4:35 pm
prrnill Chibi_Chocobo ja, jag hade tänkt ge en till domo men du kan få den ^^ men vill bara varna dig att dom luktar lite skumt domokun *går bort till godishyllan* *lägger fisken åt sidan* *hoppar upp på en hylla* *hoppar efter* whee vi kan leka inte nudda mark!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 4:36 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy eek *Begraver under containern* *exploderar* gonk +.+ *bajsar* confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi_Chocobo prrnill Chibi_Chocobo ja, jag hade tänkt ge en till domo men du kan få den ^^ men vill bara varna dig att dom luktar lite skumt domokun *går bort till godishyllan* *lägger fisken åt sidan* *hoppar upp på en hylla* *hoppar efter* whee vi kan leka inte nudda mark! Yay! *hoppar över till en annan hylla* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy eek *Begraver under containern* *exploderar* gonk +.+ *bajsar* confused *gäspar och lever igen* Wtf. :S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 4:40 pm
Lalala! *sjunga med till tonerna från Prrnill's vardagsrum*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 4:40 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy eek *Begraver under containern* *exploderar* gonk +.+ *bajsar* confused *gäspar och lever igen* Wtf. :S Du är konstig razz Men jag kan äta upp min Pyjamas på att jag inte är den första som säger det
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|