Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
Vraag en antwoord Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 44 45 46 47 48 49 ... 358 359 360 361 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Hoe oud ben je?
  0-10
  11-13
  14-17
  18-21
  22-24
  ouder
View Results

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Tue Sep 05, 2006 8:13 am

A: Alleen als ik hem eigenlijk zou moeten opnemen XD (ik ben niet thuis scream )

V: Wassen met een spons of een washandje?
PostPosted: Tue Sep 05, 2006 8:47 am

A: meestal gewoon met blote handen eigelijk..maar als ik echt moet kiezen zeg ik washandje 3nodding
V: verandert jou muzieksmaak een beetje nu het vroeger donker word?

number_17

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Tue Sep 05, 2006 9:30 am

A: Nuh, Nog steeds de grote lijst met vanalles wat. ^_^

V: veters of rits?
PostPosted: Tue Sep 05, 2006 12:27 pm

A: rits meestal toch wel. Makkelijker en gaat niet altijd zo makkelijk uit de knoop XD

V: Laatst gekochte DVD?

kittyocean
Captain

Mois The Moogle

PostPosted: Tue Sep 05, 2006 1:34 pm

A: V for Vendetta

V: Laatst gelezen boek?
PostPosted: Wed Sep 06, 2006 8:51 am

A: das lang geleden confused ik lees heel veel maar niet echt boeken..meer informative site xp maar een echt boek van paul van loon - griezelbeelden. ik verveelde me die middag echt kapot..
V: laatst geruilde voorwerp

number_17

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Sep 06, 2006 1:31 pm

A: ik ruil eigenlijk nooit... ff denken..... tja, een oude dubbele Witch Magazine voor 2 euro met een vriendin... en anders is het mijn mp3 speler..... van een half jaar geleden enzo

V: Wat doe jij volgende week vrijdag?
PostPosted: Wed Sep 06, 2006 2:05 pm

A: Volgende week vrijdag lol. Begin met uitslapen, dan rond twaalf uur 1 uurtje school(Nederlands). En het eerste beoordelingsgesprek met onze hoofdbegeleider van het profielwerkstuk. Daarna van 4 tot 6 werken. En waarschijnlijk zal me vriend me dan om 6 uur op komen halen en dat we naar mijn huis gaan.
V: Meer slaap nodig nu alle drukte weer is begonnen?

The Forbidden Angel

number_17

PostPosted: Fri Sep 08, 2006 2:08 am

A: ja..komt er alleen niet van, aangezien zaterdag naar appelpop en zondag naar antwerpen --> 7 uur op

V: schat is hoeveel bakstenen er in jou huis zitten.
PostPosted: Fri Sep 08, 2006 2:51 am

A: 12753,5 ^_^

V: Welke internetuitspraak gebruik je ook in real life? (zoals: LOL, WTF, OMG etc)

kittyocean
Captain

The Forbidden Angel

PostPosted: Fri Sep 08, 2006 5:48 am

A: Wtf.. en Omg
V: Wat vind je van de nederlandse inburgerings test? (als je hem hebt gemaakt; had je een voldoende??)
PostPosted: Fri Sep 08, 2006 7:07 am

User Image
User ImageUser Image
A: Ik heb hem niet gedaan (waar kun je hem doen?), maar vind het toch wel wat onzin. Ook het examen. Waarom? Je k**t die dingen wel allemaal leren, maar dan ben je nog geen Nederlander. Dan heb je kennis van de Nederlandse cultuur en taal, en meer niet! Ik kan alles over Japan leren en voor zo'n toets slagen... maar dan ben ik nog geen Japanner!! ... En ik zou waarschijnlijk een onvoldoende halen. rolleyes

V: IE, Firefox, Mozilla... wat gebruik jij als Browser? En vind je die fijn?
I made all the images myself! Do not steal them please!

User Image

kittyocean
Captain

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Fri Sep 08, 2006 8:59 am

A: Firefox ja hij werkt een stuk beter dan ie, sneller en doet niet vreemt met pagina's laden.

(en laat me raden jij bent net op firefox overgestapt wink voor nog een grote reden om het te gebruiken die ik ook heb)

V: wat den jij? ...gewoon wat denk jij nu?
PostPosted: Fri Sep 08, 2006 11:04 am

User Image
User ImageUser Image
A: ik denk aan morgen. Werken. In een opengebroken straat. En dan nog extra mogen werken ook. Zonder extra betaalt te krijgen. En alleen maar gezeur van die meiden horen dat het zo veel is, terwijl het niet veel is.

En nee, ik heb geen Firefox XD Kan deze pc er niet bij hebben XD Oud dingetje.

Ik werk gewoon met Notepad XD

V: Welke film raad je mensen echt AF! omdat hij afgrijselijk was?

I made all the images myself! Do not steal them please!

User Image

kittyocean
Captain

Mois The Moogle

PostPosted: Fri Sep 08, 2006 11:30 am

A: Hostel. Echt ik heb geen problemen met simpele films met veel gore. Maar dit sloeg echt alles. Ik zal even alles op een rijtje zetten:

- Dom verhaal. Echt heel dom, tokkie niveau dom.
- Slecht acteerwerk. Mijn groep 8 eindmusical was beter geacteerd.
- Saai personages. Grote 1-dimensionale sukkels.
- Overbodige seksscenes. Heb ik ook geen problemen mee, maar dit was echt even OMGWTFBBQ. Ok er zaten wel wat lekkere wijfen tussen (om het maar even seksistisch te formuleren), maar daar kijk je natuurlijk geen film voor met veel geweld.
- Amsterdam/Nederland werd totaal verkeerd afgebeeld. De Nederlanders spraken namelijk DUITS en SCANDINAVISCH. Kom op, je maakt een film. Neem even de moeite om wat research te doen.

Het enige goede van de film was, dat ik daarna Die Hard 3 heb gekeken. En Bruce Willis is altijd ownage.

V: Wat is jouw rare trekje? Bijvoorbeeld dat je altijd een bepaalde kleur wil dragen op een bepaalde dag, of dat je alle tuinkabouters dood wil hebben (zoals mijn zusje).
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 44 45 46 47 48 49 ... 358 359 360 361 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games