Zou jij naar een meeting willen? |
Nee |
|
20% |
[ 10 ] |
Ja, een pretpark! |
|
18% |
[ 9 ] |
Ja, een dierentuin! |
|
22% |
[ 11 ] |
Ja, cultuur snuiven! |
|
2% |
[ 1 ] |
Ja, shoppen! |
|
4% |
[ 2 ] |
Ja, lekker rondhangen in een park ofzo! |
|
2% |
[ 1 ] |
Ja, zolang het mij maar geen geld kost |
|
6% |
[ 3 ] |
Ja, en ik weet de perfecte plek!! |
|
4% |
[ 2 ] |
Ja, maar ik weet niet waar naar toe dan.... |
|
18% |
[ 9 ] |
|
Total Votes : 48 |
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 09, 2006 3:32 pm
•♥• Okey mooi
mijn outfit wordt... groen een beetje zeegroen aqua! met bruine laarsen (wss) en een donkerkrijs jas ding met roze geval eronder. XD laarsen kleuren niet.. maar boeien XD
oh voor wie die trein op utrecht heeft ga een beetje staan bij de trap waar je uit de grote hal komt. whee of waren er meerde trappen? •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 09, 2006 10:55 pm
ik denk niet dat iemand dit maar leest maar hallo mensen ik heb me een beetje verslapen en ik wordt net pas wakker dus die trein mis ik toch wel en eigenlijk zie ik het ook niet zitten zon eind in mijn eentje te reizen sorry maar ik ben gewon heel onzeker sad de volgendse keer als het iets dichter bij is kom ik wel denk ik
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 09, 2006 11:01 pm
Darlaa •♥• Okey mooi
mijn outfit wordt... groen een beetje zeegroen aqua! met bruine laarsen (wss) en een donkerkrijs jas ding met roze geval eronder. XD laarsen kleuren niet.. maar boeien XD
oh voor wie die trein op utrecht heeft ga een beetje staan bij de trap waar je uit de grote hal komt. whee of waren er meerde trappen? •♥•    Utrecht heeft geloof ik 17 spoorlijnen Darlaa XD maar als je bij 4b gaat staan.... XD Het is gelezen XD, als de rest het te laat leest, geef ik het wel door. Heel erg jammer, maar het is niet anders! I made all the images myself! Do not steal them please!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 09, 2006 11:27 pm
okee, *schrokt nog ff een suikerbroodje naar binnen* Zie jullie straks smile Jammer XD dat je niet komt sad ( Tot de volgende kee dan maar smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 10, 2006 12:19 am
Yup, jammer.... nu ben ik ook nog eens de enige jongen ;_;
*Moet zijn ontbijt nog klaarmaken*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 10, 2006 4:51 am
Nou, veel plezier dan maar, he jongens! Ik hoop dat ik er de volgende keer ook bij kan zijn heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 10, 2006 6:39 am
ja sorry vind het echt heel erg dat ik heb gezegd dat ik mee ga en dan gewoon niet durf sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 10, 2006 7:59 am
Wat is het stil in de guild >.> <.< Ik hoop dat jullie veel plezier hebben!!!
En niet zo'n baaldag als ik heb xD Als ik hier naar buiten kijk, hebben jullie het weer ook mee zitten, of Utrecht ligt net te ver van hier om van de strak blauwe lucht mee te kunnen genieten. ^_^;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 10, 2006 9:30 am
in utrecht was het ook lekker weer dus...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 10, 2006 12:55 pm
   Kiek, 21.45 was ik thuis!! En jij?! *hoopt dat ze de weddenschap wint XD* Als je me trouwens iets langer aan de praat had gehouden, had ik de tram net gemist XD Ik had hem echt op het nippertje!! En XD Master, we hebben het er nog over gehad, en we begrijpen het allemaal. Er zijn 2 types no-showers. Zij die nooit komen opdagen, en zij die zich afmelden.... En die tweede is niet erg! Het was een grote stap, dat begrijpen we allemaal! Dus we nemen je niets kwalijk ^_^ I made all the images myself! Do not steal them please!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 10, 2006 12:59 pm
We nemen toch niemand iets kwalijk? Het is alleen wel jammer......ALS we naar de beekse bergen gaan vpolgende keer is het veeeeeel dichter bij en komt XDmaster VAST blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 10, 2006 1:01 pm
beekse bergen *kijkt op* biggrin Daar ging ik vroeger met mijn opa en oma naar toe. Dat was zo vetjes :3 xD Als dat door gaat ga ik zekers de weters mee!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 10, 2006 1:03 pm
Ik wilde gewoon dat XD Master wist dat we hem echt niets kwalijk nemen ^_^ Zo'n eerste online meeting is een grote stap smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 10, 2006 1:27 pm
Zakou Nenharma beekse bergen *kijkt op* biggrin Daar ging ik vroeger met mijn opa en oma naar toe. Dat was zo vetjes :3 xD Als dat door gaat ga ik zekers de weters mee!!! Yay mensjes die het met me eens zijn! maar ikd enkw el dat het erg anders voor je is zakou! ik heb de verandering in al die jaren zien langskomen! blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 11, 2006 8:07 am
Hoe was het? smile Volgende keer ga ik ook mee. Nu was het gewoon niet te doen qua geld enzo, en het ligt ook erg ver weg voor mij.
Ik hoop dat jullie het naar je zin hebben gehad! biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|