|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 17, 2005 5:27 am
Chibi Strawberry Psychic Szima Chibi Strawberry Psychic Szima Chibi Strawberry -petar p堤ig med en klyka- Good son. Trodde f? att du skrev "kyrka" XD XDD Wow.. M峴e vara en liten.. Kyrka. o_O *petar med Domkyrkan från Västerås* Pretty small dear son. -petar på med Gustaf Vasa- XDD *Petar med Turning Turso byggnaden*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 17, 2005 5:27 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 17, 2005 5:28 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 17, 2005 5:29 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 17, 2005 5:30 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 17, 2005 5:30 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 17, 2005 5:31 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 17, 2005 5:32 am
Valkyria86 Psychic Szima XDD *Petar med Turning Turso byggnaden* hum.. om du bytte namn f?䤤䮧e sedan... vem var du d堩nnan? *fundear p堯m man k䮮er igen det gamla namndet b䴴re* Hette först Shad. sen bytte jag till Sci-sama cool
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 17, 2005 5:32 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 17, 2005 5:33 am
Chibi Strawberry Psychic Szima Chibi Strawberry Psychic Szima Chibi Strawberry Psychic Szima *petar med Domkyrkan från Västerås* Pretty small dear son. -petar på med Gustaf Vasa- XDD *Petar med Turning Turso byggnaden* xDD Wtf. -petar p堭ed... min rektor- XD *Petar med min relgion l䲡re* xP Jag gillar inte religionsl䲡re. V岡n 䲠konstig. -petar p堤ig med henne- omgzwtfbbqbday ;o *Petar med Göran Persson*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 17, 2005 5:34 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Psychic Szima Chibi Strawberry Psychic Szima Chibi Strawberry Psychic Szima XDD *Petar med Turning Turso byggnaden* xDD Wtf. -petar p堭ed... min rektor- XD *Petar med min relgion l䲡re* xP Jag gillar inte religionsl䲡re. V岡n 䲠konstig. -petar p堤ig med henne- omgzwtfbbqbday ;o *Petar med Göran Persson* OMGOMGOMGOMOGMOGMGOGM!! GÖRAN PERSSON TOUCHED ME!!!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 17, 2005 5:35 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 17, 2005 5:35 am
Chibi Strawberry svAMPo Chibi Strawberry Ah, vi gick. P: Tack Sos. Ha skoj du med. :3 SvAMPo: I like you son. =3 Klart att du g�r. Btw Rasta och jag borde supa med dig... Zet: Nej. Jofan. ;3 Vi har bestämt oss för att dricka 47 öl på en kväll någon gång. Wanna join? domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|